niedziela, 7 kwietnia 2013

Moje ulubione ćwiczenia (gify)

Już od dłuższego czasu planowałam dodać kilka gifów z moimi ulubionymi ćwiczeniami, ale niestety nie jest to takie proste... przynajmniej za pierwszym razem. Wybór był łatwy, ponieważ wszystkie z nich robię właściwie podczas każdego treningu i dają świetne efekty. Przy ćwiczeniach brzucha bardzo mocno inspiruje mnie pilates, dlatego często sięgam po ćwiczenia na jego bazie. Uwielbiam wszelkiego rodzaju pompki - w moim przypadku dają dużo lepsze rezultaty niż praca z hantlami czy gryfami (których również używam bardzo często i z wielką przyjemnością). Jestem ciekawa czy komuś moje pomysły przypadną do gustu. Polecam wypróbować. Na wszystkie pytania chętnie odpowiem. Wstajemy z kanapy i marsz na matę ;).



Ćwiczenie świetne na brzuch, pośladki, mięśnie grzbietu. Całe ciało jest napięte, więc tak naprawdę wszytko pracuje.



Pompka z łokciami prowadzonymi blisko ciała. Idealna na piękne raniona i triceps.



Ćwicznie  angażuje dolne i górne partie mięśni brzucha. Jest idealne, gdy dzień był intensywny i długi, a ja nie chcę poświęcić dużo czasu na ćwicznia. Naprawde szybko męczy brzuch.



Utrzymanie równowagi i wysokiego ułożenia podudzi, mocno angażuje brzucha. Dodatkowo to ćwiczenie działa na mnie jak masaż pleców.




zdjęcia, filmy: Kasia N.

9 komentarzy:

  1. super gify, ja nie umiem utrzymać równowagi jak wykonuję ćwiczenie podobne go pierwszego

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest największa trudnośc tego ćwiczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja :) Ja poproszę post z ćwiczeniami na pośladki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja za pompkami to akurat nie przepadam :P i jak koleżanka chętnie przeczytam post z ćwiczeniami na pośladki !

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie gify ;DD chętnie wypróbuję ćwiczenia, nad pompkami jednak muszę trochę popracować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też bardzo podoba się pomysł z gifami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne ćwiczenia, jedno całkiem nowe do mnie:) Na pewno dziś przetestuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz mięśnie! Ja muszę wzmocnić ręce i brzuch :)

    OdpowiedzUsuń