czwartek, 18 kwietnia 2013

Mini przekąski na wynos

Dzisiaj chyba wszyscy poczuli to co ja. Lato nadchodzi dużymi krokami. Na moim blogu aktualnie szaleje słońce i radość. Poniosła mnie piękna pogoda i wena twórcza, dlatego chyba  zrobiłam o kilka zdjęć za dużo ale co mi tam - wszystko tak ślicznie wyglądało... 
Znalazłam w jednym z marketów cudowne (właśnie takich mi brakowało) maleńkie pudełeczka idealne na drobne przekąski. Oczywiście nie byłabym sobą jeśli bym ich nie wypróbowała. Przymierzyłam co do czego pasuje mimo, że już dzisiaj nie potrzebuję nic na wynos i tutaj pojawiło się ich nowe zastosowanie. Pudełeczko i kubek z kawą idealne na popołudniowy relaks na kanapie.









Wspomnienie z wakacji i dość oczywiste skojarznie z ananasem...








16 komentarzy:

  1. Jak słodko to wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. omg aż zrobiłam się głodna ! zrobiłaś mi smaka na wszystkie możliwe owoce :) zdjęcia wyszły Ci cudowne, a pudełka są śliczne. ja często się wkurzam, że mam za duże pudełka i, że zajmuję połowę torby (ostatnio zabrałam ze sobą owsiankę, twarożek, jabłko i marchewki- pół torebki zawalone jedzeniem ;d). też planuję zrobić posta na temat jedzenia "na wynos" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe:) Większą torbe musisz kupić (podsuwam pretekst do zakupów);)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak slicznie to wszystko wyglada i zacheca do kupienia takich malych pojemniczkow do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie zrobione na plaży - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podobają mi się te pojemniczki serduszka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tu słodko i kolorowo! Lato w pełni? eeeeej! dopiero kwiecień^^

    PS. Podoba mi się Twój blog, jeden i drugi:))

    OdpowiedzUsuń
  8. to wszystko wygląda tak słodko i smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki fajny pomysł na przekąski ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Och jej, jakie urocze te pudełeczka. Myślałam, że to foremki na muffiny! Zdradź, gdzie je kupiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super są :) Również poszukam takich u siebie

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ! Rzeczywiście ślicznie i smakowicie wyglądają :)
    http://fitdevangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń