poniedziałek, 29 kwietnia 2013

O mnie kilka słów

Jestem ogromną pasjonatką aktywności fizycznej, a moją największa miłością jest fitness. Od 2008 roku mam uprawnienia instruktora fitness, ale tak naprawdę prowadzę zajęcia trzy lata. Początkowo były to dwie skromne godziny tygodniowo. Dziś jest ich kilkanaście. 

Uprawnienia zdobyłam na kursie organizowanym przez moją uczelnię, którą była Akademia Wychowania Fizycznego w Poznaniu i tam też otrzymałam tytuł magistra wychowania fizycznego. Wspominając studenckie czasy, które minęły wcale nie tak dawno, muszę stwierdzić, że na całej planecie nie znalazłabym szkoły lepszej dla mnie. Wspaniali wykładowcy, doborowe towarzystwo aktywnych studentów z pasją i miłość życia - wszystko w jednym miejscu. 

Wracam do tematu fitnessu. Zdobycie legitymacji instruktora było odpowiedzią na moje własne pytanie. Czym chcę się zajmować i co przyniesie mi radość w życiu? Jednocześnie przygotowanie jakie otrzymuje się na takim kursie jest jedynie bazą do tego nad czym trzeba później dużo pracować. Godziny, które spędziłam przygotowując się do pierwszych kilku dziesięciu, a może nawet większej liczby zajęć, można liczyć w setkach. Podpatrywanie doświadczonych instruktorów, praca nad własną technika wykonywania ćwiczeń, konwencje, warsztaty i wciąż świadomość, że nie osiągnęłam perfekcji. Takiego przeświadczenia chyba nigdy nie doznam. Mam nadzieje, że nie, bo motywuje mnie to do poznawania i zagłębiania dziedziny, którą się zajmuję.

Łącznie pracowałam w siedmiu klubach fitness. Obecnie w moim grafiku są cztery rózne miejsca i nie jest to moja jedyna praca. Prowadzę: Total Body Condition, ABT, Interwał, Ćwiczenia na piłkach Bosu, Power step, Aerobox, Dance aerobik

Jasne! Czasem jestem zmęczona. Jestem tylko człowiekiem mimo, że wiele osób myśli sobie: "Ona jest instruktorką, ja się do niej nie porównuję". Tak jak każdy, wylewam na sali litry potu, mam zakwasy, kontuzje, bóle głowy i przeziębienia, a mimo wszystko idę na zajęcia z uśmiechem i z jeszcze większym wracam do domu.


Codzienność i nie tylko...











27 komentarzy:

  1. jesteś niesamowitą osobą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać , że blog prowadzony przez osobę z wiedzą i pasją. Bardzo motywujące zdjęcia no i genialny psiak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiesz jak bardzo cenię ludzi z pasją :D

    Poza tym chciałam Ci powiedzieć, że masz świetną sylwetkę i słodkiego pieska :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. A jakie świetne usta:)

    Świetny post,od praktycznej storny wiadomo jak wygląda praca instruktora (sama o tym mysle). No i musze napisać ze figure to masz przecudowna,nie moge sie napatrzec:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra! Ważne to robić to co się kocha!!! Na dodatek masz dzięki temu boskie ciało!

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz niesamowity brzuch! Zazdroszczę Ci strasznie, że robisz to, co kochasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozazdrościć brzucha i ud! Najważniejsze to wytrzymać w swoich postanowieniach :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jesteś, o niebo ładniejsza od Ewki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym. Szczególnie pięknie wyglądam, gdy jestem spocona po treningu:P

      Usuń
    2. wtedy jest się najpiękniejszą wersją siebie ;)
      ja się do siebie ledwo ciepłej uśmiecham zawsze najszerzej, a jutro będę miała ku temu okazję, bo zastępuję innego trenera ;) wyrobię podwójne godziny :D

      Usuń
    3. Dopiero niedawno zaczęłam być dumna, gdy jestm upocona;)

      DAJ CZADU:)

      Usuń
  9. fajnie być taką instruktorką fitness :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią poszła bym na Twoje zajęcia :D Myślę że były by obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz power! zarazasz optymizmem!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie, że jest ktoś z doświadczeniem w blogosferze! :)
    masz piękne ciało i włosy(!) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dziewczyno zuch jesteś i tyle! keep up on the good work! :) pękam z dumy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam:) Niedawno zrobiłam kurs instruktora fitness, jaki kursy/warsztaty polecasz? Chciałabym się dokształcić i nie za bardzo wiem gdzie? Czy duża ilość kursów jest wymagana do pracy w zawodzie?

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny blog, mądre i ciekawe wpisy, widać, że sport i fitness to Pani pasja i dlatego tak chętnie tu zaglądam, bo naprawdę potrafi Pani tym zarazić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. powinnaś stworzyc profil na fb, nagrac filmiki, żebym mogła z Tobą ćwiczyć!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj, jestem na Twoim bloku dzis pierwszy raz - swoją drogą ciekawy, ciekawy :)
    Tak sobie czytam go i myślę o sobie, i dochodze do wniosku ze opoełaniam jakis błąd ale nie wiem jaki. Może byś mi coś poradziła?
    Moja historia zaczyna się od stycznia tego roku ćwiczę 5-6razy w tygdoniu z Ewą chodakowską z Natalą Gacką, z Kasia Kepką - co dzięn staram sie robic coś innego, Ale moje efkety sa prawie zerowe. Moze troche wyrzeźbiłam ciało brzuch, boczki ale uda nogi prawie nie ruszyły się. Nie wiem co robie nie tak. Nie mam jakiejśc specjalniej diety - jem 5-6 posiłków zdrowych w zalezności czy mam trening czy tez nie. ale kg nie idą w dół wręcz przeciwnie przytyłam z dwa kilo - moze to mięśnie - pewnie tak. Z tarczyca też nie mam problemó bo już jakies 5 lat temu schidła 13kg - potem ciąza nowu przytyłam - po ciązy byłam na dukanie przez kilka miesicey ale jakos mi się to znudziło i co przytyłam po tym dukanie no moze nie tyle ile straciłam ale z 3 kg na pewno i tak się borykam z tym - ćwicze regularnie przez godizne zaczynam o 20 jak juz dziecko śpi i tak do 21 przerwy mam w wekendy. jem zdrowo i juz nie wiem co mam wymyśleć by efekty były.
    Motywacji mi nie brak, nie poddaje się ... ale czasmi brak słów i zachodzę w głowe co jest nie tak ze mną?
    Moze Ty byś mi coś podpowiedziała.
    Pozdrawiam
    AgataK.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny blog, chyba muszę zacząć zaglądać tutaj częściej :) Poza tym widać, że fajna dziewczyna z Ciebie :)

    Pozdrawiam i życzę powodzenia w blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. szkoda ze dowiedzialam sie o tobie przez bloga jagodzinskiej dla mnie jestes najlepsza!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cześć, na Twój blog wpadłem całkiem z polecenia :)
    (http://fitness-all-day.blogspot.com). Chciałem się z Tobą
    skontaktować ponieważ chcę docenić Twoją pracę i wypromować Twój blog także u
    nas. Prowadzę przeglądarkę blogów www.przeglądarkablogów.pl
    Proszę o kontakt e-mailowy blog@przegladarkablogow.pl jeżeli jesteś
    zainteresowana trafić do nas do blogu tygodnia - poinstruuje co dalej:).
    Pozdrawiam serdecznie
    Adrian Naumowicz

    OdpowiedzUsuń