środa, 24 kwietnia 2013

Pancakes z mąką razową ... bajka

Jak już wspomniałam, nie lubię zbyt długo przesiadywać w kuchni. Tym bardziej ucieszyłam się, gdy wczoraj znalazłam prosty przepis na pancakes z mąką razową. Nie lubię się chwalić, ale tym razem zrobię wyjątek - wyszły fenomenalnie. Następnym razem spróbuję użyć więcej mąki razowej, bo były naprawdę puszyste i chyba im to nie zaszkodzi.

Pancakes są raczej kojarzone ze śniadaniem, ale jak dla mnie na obiad strzał w dziesiątkę. Nie będę zdradzać ile sztuk zjadłam - na oko dwa razy za dużo, ale to nic. Jak zwykle dam z siebie sto procent na zajęciach fitness. Dzisiaj walczę na Total Body Condition i Interwal aerobic.


Przepis na placuszki znalazłam na  http://dietamojapasja.pl/nalesniki-made-in-usa-to/







Główne składniki...


Użyłam maślanki stacciatella, ponieważ nie mogłam znaleźć zwykłej. Jest pyszna, a wafelkowego i biszkoptowego Danone poprostu uwielbiam.

7 komentarzy:

  1. A ja tu w pracy głodna siedzę, ale po pracy naleśniki na Pietrynie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod ogromnym wrażeniem całego bloga. Świetne zdjęcia, gify, ciekawe notki. Widać, że wkładasz w niego bardzo dużo pracy. Na pewno będę regularnie zaglądać : )

    OdpowiedzUsuń
  3. ale kusisz...brzydko..brzydko tak kusić :D na szczęście w lodówce mam ciasto marchewkowe- hehe :D idę zaspokoić głód :)

    OdpowiedzUsuń