poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Strawberry banana smoothie

Dwa najsmaczniejsze owoce jakie stworzyła natura, połączone razem za pomocą blendera, stały się dzisiaj moim drugim śniadaniem.

OBSERWACJA:
Smak, kolor - perfekcyjny
Stopień nasycenia mojego wiecznie pustego żołądka - bez zarzutu
Fotogeniczność - doskonała.


Do przygotowania mojego smoothie użyłam mrożonych-rozmrożonych truskawek. W żadnym markecie niestety nie udało mi się znaleźć świeżych. Niestety bo smooothie stracił odrobinę na smaku, ale jednocześnie "...stety" bo częściowo rozmrożone owoce sprawiają, że świetnie chłodzi. Doceniam je szczególnie w cieplejsze dni (jak dzisiaj) albo po prostu używam kostek lodu.
Mój zdrowy posiłek świetnie prezentuje się w słoiczku i z kolorowymi słomkami - bardzo swojski obrazek.



fot. me


1 komentarz: