piątek, 12 kwietnia 2013

Zdrowe i szybsze niż fast food

Często zdarzają mi się dni, że nie mam natchnienia lub czasu na szykowanie jedzenia. Staram się mieć zawsze zapas owoców i warzyw, które ratują mnie w takiej sytuacji. Dzisiaj do miseczki wpadły: serek homogenizowany, banany, truskawki, kiwi i musli crunchy z czekolada. Uwielbiam takie lekkie posiłki. Mogłabym żywić się w ten sposób całymi dniami. 


 Serek homogenizowany, banan, kiwi, truskawka, musli z czekoladą


Drożdżowe wypieki i chleby to moja zmora. Ulegam tylko gdy są domowej roboty i świeżo wyjęte z pieca jak te poniżej. Nie ma nic cudowniejszego. I ten zapach...



3 komentarze:

  1. Ja też uwielbiam drożdżowe ciasto i też najlepiej domowe. Oby nie za często ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. owocowa mieszkanka super! :))))

    OdpowiedzUsuń