sobota, 25 maja 2013

Aqua fitness maraton - foto relacja

Było mi bardzo miło, gdy kolejny raz zostałam zaproszona do poprowadzenia zajęć podczas maratonu aqua aerobic. Na co dzień nie prowadzę zajęć w wodzie. Z wielu powodów zdecydowanie bardziej kocham zajęcia na sali, ale zawsze to miła odmiana i pretekst, żeby sobotnie popołudnie spędzić aktywnie. 

Wyskakałam się tak mocno, że pot wpadał mi do oczu. Widziałam przez to troszkę przez mgłę, ale wydaje mi się, że kobietki były uśmiechnięte, a to jest najważniejsze. Kto przesiedział dzień na kanapie niech żałuje albo wykorzysta to co zostało z wieczoru - moc jest ze mną ;).

Fotki z maratonu...




Agata w akcji




Magda i jej kosmicznie długie nogi. Jeśli miałabym gwarancję, że dostanę takie nogi od ćwiczeń w wodzie, chodziłabym na aqua aerobic codziennie:)



Zumba to świetna zabawa, ale moim zdaniem dużo bardziej sprawdza się na otwartych basenach w upalne dni. Myślę, że wymarzłabym w wodzie - mało ruchów oporujących, ramiona nad wodą... Mimo wszystko wyglądało to bardzo efektownie :)


Dziewczyny szaleją w wodzie, a ja nie tracę chwili. Triceps sam o siebie nie zadba :)



Czujne oko przystojnego ratownika


Agata on duty. Przypomniały mi się czasy, gdy to ja nosiłam ratowniczą koszulkę, a raczej kostium ;)


Świeżo wyciśnięte soczki dla wytrałych.


Aqua ekipa




Zdrówko i do następnego :D

23 komentarze:

  1. Dziewczyno rządzisz oraz wymiatasz!
    Twoje fitnessowe wszędobylstwo (pozytywne) i Twoja wszechstronność są dla mnie ogromną inspiracją i radością!
    Super! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jest moc w tym poście:) Na chwilę byłam tam z Tobą:)

    Czadowa jesteś i tyle:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham, kocham, kocham, kocham. Najlepszy blog jaki zdarzyło mi sie czytać. Piękna kobieta, piękne ciało (idealne) konkretne posty, wszystko estetyczne i przejrzyste. Dziękuję. W ogóle piękny lakier na paznokciach, co to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Jest mi niezmiernie miło czytać takie rzeczy:)

      Lakier to Golde Rose Rich Color nr 46. Mam ostatnio ogromną zajawkę na te lakiery bo jak na ich cenę są super:)

      Usuń
  4. super, że coś takiego się dzieje. masz meeeeeeeeeeeeeeeeeeega ciało!! super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ach fajna masz prace polaczenie hobby sportu i pracy cud miód i orzeszki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam aqua-aerobik :) Pozytywna odmiana od rzeczywistości

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile Ty masz w sobie pozytywnej energii! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie ćwiczyłam Aqua aerobiku. Hmmm... Może się zapiszę?

    OdpowiedzUsuń
  9. tylko pozazdrościć takiej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow co za niesamowite ciało! !!!! Fajny post i ciekawe zajęcia.

    OdpowiedzUsuń
  11. zapraszam na rozdanie http://madziakowo.blogspot.com/2013/05/rozdanie-wygraj-diete-36s-oraz.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś chodziłam na Aqua aerobik jednak po jakimś czasie stwierdziłam, ze zdecydowanie wole sale fitness i siłownię. I tak zostało do dzis :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wspomnienia, aqua aerobik...:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Inspirujesz każdym postem, dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę kiedyś spróbować takich zajęć ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. proszę a w pierwszych rzędach starsze panie - Pozazdrościć zapału. Gratulacje dla nich... :)

    A Ty masz cudne ciało. Jestem zakochana w twoich ramionach :D Pięknie wyrzeźbione plecy i ramiona sprawiają moim zdaniem, że ciało od razu wydaje się szczuplejsze i odwrotnie babutylowate ramie sugeruje że całość jest sflaczała ... :) U mnie ostatnio niestety ta druga opcja, ale Twój wpis o sztangach mnie zachwycił i już mi się marzy taki trening ale najpierw muszę zadbać o wzmocnienie kręgosłupa z powodu ostatnich problemów z nim.. Kiedyś się doczekam :)
    Tak czy inaczej gratuluję bloga! Jest niesamowicie rzeczowy i świetny .

    OdpowiedzUsuń
  17. Patrzę, patrzę i się napatrzeć nie mogę ile energii bije z tych zdjęć! Sama chciałabym tam być. Soczki ostatecznie mnie do tego przekonały :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcie na tle wody najlepsze :) (poza tym plecy!! marzenie)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale czad !! Też maniaczę fitness ale treningu w wodzie jeszcze nie miałam okazji spróbować :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Superancko ;) Ja mam szansę zapisać się na zajęcia fitness w wodzie i chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń