niedziela, 5 maja 2013

Foto menu & stuff

Tyle wolnych dni, że aż mi się w głowie zakręciło. Relaks, czas spędzony z rodziną, trochę zaległych porządków, spacery z psem i inne rzeczy, na które brak czasu na co dzień. Jutro powrót do normalnego trybu życia i intensywnych treningów, których zaczyna mi już poważnie brakować. Mam nadzieję, że szybko wskoczę na wysokie obroty, ponieważ kolejne dwa tygodnie będą należały do tych bardzo intensywnych. Mimo wszystko mam kilka postanowień:

- pić przynajmniej półtora litra wody dziennie,
- codziennie rozciągać się do szpagatu,
- jeść więcej mięsa i ryb (jak widać na poniższych obrazkach ostatnio mięsa w moim menu brak).

Wiem, że to niewiele, ale zawsze warto zacząć od małych rzeczy i nie brać na siebie zbyt dużo zobowiązań, szczególnie, jeśli od rana do wieczora siedzi się w pracy. Powoli i małymi kroczkami zmierzam prosto do celu!

"Na słodko" czyli częściowe foto menu... 








Migawki z długiego weekendu.








Więcej dziurawych jeansów na http://fashion-fit-fun.blogspot.com/.



17 komentarzy:

  1. deserek z truskawkami mniami:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mogłaś wstawić takie smakołyki publicznie? :D

    A te Twoje usta są naprawdę cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy mogłaby Pani w wolnym czasie zrobić post z ćwiczeniami na uda i łydki?
    Łydki to moja zmora, są strasznie tłuste, nawet gdy reszta ciała jest bardzo szczupła , a te ćwiczenia, które pani wstawiła już wypróbowałam i po kilku dniach widać dużą różnicę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale bym zjadła truskawkii!
    Zrobiłabyś kiedyś jakiś post z ćwiczeniami z piłką gimnastyczną? Moja co prawda chwilowo umarła (tak to jest jak ma się dwa koty z ADHD w domu :P) ale będę zamawiać nową, a znam tylko kilka prostych ćwiczeń ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówień już mam sporo:) Cieszę się, że podsuwacie mi pomysły. Coś wykombinuję i odnośnie łydek też (pytanie powyżej) chyciaż to jest bardziej skomplikowana sprawa.

      Usuń
    2. A ja bym się chciała dopisać do "koncertu życzeń" z moimi boczkami, a raczej
      wielkimi bułami na plecach ;/

      Usuń
  5. Bardzo lubię oglądać Twoje zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczne zdjecia;) a jedzonko mega apetyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale się głodna zrobiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mięcho mięchem ( a wiem czym ono jest w treningu), ale serdecznie polecam Ci sałatkę z soczewicą wg. Sophie Dahl (mam ją u siebie)... jesli zrobisz ją raz, pokochasz :) białko plus mięcho ;) (tyż proteiny) i posiłek jak marzenie- pewna jestem, że docenisz ;D haha a pancakes robisz takie jak ja :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twoje zdjęcia :) Są takie barwne, a jednocześnie klimatyczne!

    OdpowiedzUsuń
  10. mniam! :) mi też już udało się skosztować truskawek i z niecierpliwością czekam na sezon na owoce jagodowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam twoje zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. pyyyyyszności!! :)

    PS. Nie ma za co :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam kciuki za Twoje postanowienia!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. O mentosy :)

    Fajne migawki taka rozna tematyka a ciekawie popatrzec

    OdpowiedzUsuń