niedziela, 26 maja 2013

Kowbojska koszula

Kupiłam tą koszulę pewnie z pół roku temu i jakoś nie było okazji, żeby ją włożyć. Dzisiaj jej debiut. Uważam, że bosko wygląda, ale tak bardzo nie lubię nosić koszul. Wszystko ciągnie i hamuje ruchy, nie wspominając o prowadzeniu samochodu... Cóż, dla mamy mogę się poświęcić i włożyć coś, co nie jest ze stretchem ;).

Fajna niedziela, fajny dzień. Odpoczęłam i czuję, że mogę stawić czoło kolejnemu tygodniowi pracy, treningów i domowych obowiązków. 



20 komentarzy:

  1. uwielbiam koszule :D ale ale ale, gdy prowadzę auto rękawy zakasuję najwyżej jak mogę ;) generalnie zakasane rękawy jakieś takie wydają mi się seksowne :)

    cudna jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosko wyglądasz :) Jejku,jak ja uwielbiam Twojego bloga :)
    Moim marzeniem jest bycie instruktorem fitness,ale najbliższe otoczenie widzi we mnie doktora bądz prawnika -,-
    Pomimo wszystko mam nadziję,że kiedys będę taka jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula cudowna, zdjęcie nr 1 wygląda bosko! Masz piękne ciało!!

    OdpowiedzUsuń
  4. boska koszula! i te spodenki z wysokim stanem baardzo mi się podobają! planowałam sobie takie kupić, ale mam zakaz od faceta :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula i te sandałki a do tego świetna dziewczyna,zapiera dech:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie jest śliczna, musisz nosić ją częściej bo wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To pierwsze zdjęcie jest naprawde swietne!!! Te Twoje nogi :) a ja lubie nosić koszule, czasem trochę krępuja ruchy, ale mozna sie przyzwyczaić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialna :) jak dla mnie ma nieco folkowy charakter ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje mi się, że spotkałam Cię na Orange Warsaw Festival, czy to możliwe?
    A założenie takich szortów jest moim marzeniem, niestety nie do osiągnięcia w tym roku :(
    Pozdrawiam,
    An.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie było mnie tak :(

      Jeśli nie w tym roku to napewno w przyszłym :D

      Usuń
  10. Kochana nominowałam Cię do Liebster Blog Awards ;)
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. masz idealne nogi!

    OdpowiedzUsuń