poniedziałek, 6 maja 2013

Krem do twarzy pilnie poszukiwany

Post z cyklu postów kosmetycznych, który będzie bardzo krótki, bo nie jestem znawcą w owej dziedzinie. Nie jestem również z tych dziewczyn, które wydaja fortunę na produkty do twarzy, ciała, a już na pewno nie na różnego rodzaju preparaty do włosów. Prędzej kupię zbyt drogi lakier do paznokci niż krem do twarzy. Czysta głupota. Wiem. Taka już jestem, ale uwaga...staram się z tym walczyć. 

Od jakiegoś czasu funkcjonowałam bez kremu do twarzy. Mam bardzo kapryśna cerę i kilka nowych nabytków ostro dało mi popalić. Skutek - cera gorsza niż w okresie dojrzewania. "Żyłam" na samym płynie micelarnym. Aż do wczoraj, bo w ręce wpadł mi krem nawilżająco - matujący AA Ultra Nawilżenie. Przebłyski pamięci mówią mi, że kiedyś go miałam i byłam zadowolona, więc spróbuję ponownie. 

Kolejny zakup to peeling drobnoziarnisty Perfecta z Minerałami morskimi i krzemionką. Lubie go bardzo i zużyłam tonę saszetek. Dopiero wczoraj doznałam olśnienia, że lepiej mieć go w tubce i zawsze pod ręką.

Wiecznie obiecuję sobie: "Najpierw sprawdź kosmetyk na Wizażu, a dopiero potem kupuj". Nic z tego. Jestem książkowym przykładem konsumenta impulsywnego. 




White everything...




Czekolada od teściowej będzie musiała jeszcze trochę "dojrzeć". Bardziej mi wtedy smakuje:)




19 komentarzy:

  1. Ta seria kremów do twarzy jest bardzo dobra, trafiony zakup :) przynajmniej taka jest moja opinia... sama mam jeden i jestem bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię ten peeling, jeden z lepszych dla suchej skóry;)

    OdpowiedzUsuń
  3. z tego kremu jestem bardzo zadowolona, bo jest lekki i szybciutko się wchłania, nic nie zatyka.
    teściowa dogadza, co? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dogadza, dogadza;)

      Usuń
    2. To dobra teściowa, nie ma co narzekać. ; )

      Usuń
  4. Ja używałam z ziaji który świetnie nawilża i szczerze mogę polecić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię kosmetyków stricte drogeryjnych. Wolę wersje "medyczne", droższe, ale skuteczniejsze, choć też nie zawsze ;)
    Sama mam problem z bardzo suchą skórą. Spróbuj któregoś z Biodermy, bardzo sobie chwalę całą linię dla suchej skóry.
    Próbowałaś kiedyś myć twarz olejem? Miałam ostatnio bardzo dobry z Eucerin za około 55 zł. Ogólnie uwielbiam oleje do kąpieli zamiast mydeł i płynów :) Minusem jest brak zapachu, ale przez to nie podrażniają ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, bardzo sie zgadzam.
      Ostatnio zaczelam uzywac serii kokosowej Dr Organic i jestem zadowolona- bo cere mam i delikatna, i kaprysna, a prysznic w ciagu dnia zdarza mi sie czasem brac i trzy razy- wiadomo jak o dziala na skóre.
      Eucerin ma doskonale kremy, a ich zele pod prysznic swietnie nawilzaja i koja.

      Usuń
  6. A więc to się nazywa 'klient kompulsywny'? Witaj w klubie :D Chociaż ja często stojąc przed półką sprawdzam jeszcze w telefonie opinie o produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj na kremach to ja się nie znam, mi też by się przydał jakiś dobry :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Brakuje jeszcze tego białego Samsunga z Instagrama do kompletu :D Ziaja z witaminą C w sumie jest niezła, a na noc Dermogal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyprzedane:( Krem z Ziaji napewno kupię:)

      Usuń
  9. ja na noc stosuję olejek arganowy i przeciwzmarszczkowy kremik z eveline, a na dzień obowiązkowo filtr i alterre:)

    OdpowiedzUsuń
  10. mi ogólnie zawsze szkoda kasy na kosmetyki :P ale raz na jakiś czas zdarzy się wydać parę złotych więcej, poza tym da się kupić sporo fajnych rzeczy w dobrej cenie- trzeba szukać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. od siebie polecić mogę krem Iwostin Sensitia, posiada filtr spf 20 - mały bo mały ale zawsze coś :-) nie podrażnia, nie zapycha mimo, iż moja cera jest bardzo kapryśna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Najpierw sprawdź kosmetyk na Wizażu, a dopiero potem kupuj"


    to najlepszy sposob na zakupy kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też sprawdzam kosmetyki na wizażu:) Nie raz kupiłam a potem żałowałam więc teraz zawsze sprawdzam. Moja twarz też potrzebuje jakiegoś kremu ale ja wydaje na balsamy i żele pod prysznic a dopiero potem przypominam sobie że o twarz też trzeba zadbać:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten peeling sprawdza sie bardzo dobrze. Zuzylam w zyciu sporo tych saszetek ;)

    OdpowiedzUsuń