czwartek, 9 maja 2013

Rytuał czekoladowe pomarańcze w Luxury Day Spa - perfect day

Voucher na zabieg, który dostałam od ukochanego czekał na wykorzystanie od Dnia Kobiet. Gdyby nie to, że powoli kończyła się jego ważność pewnie nadal pozostałby nietknięty. Wczoraj wykonałam telefon, umówiłam się i właśnie jestem po. Cudowne doświadczenie. Zapach czekolady nie odstępuje mnie na krok od momentu opuszczenia spa i o dziwo wcale nie jest irytujący.

O zabiegu  Rytuał czekoladowe pomarańcze w Luxury Day Spa.
Zabieg działa relaksująco, wygładza i uelastycznia skórę, sprawiając efekt orzeźwienia i odświerzenia. Rytuał czekoladowy poprawi naturalny koloryt skóry, a masaż ciepłymi olejkami pomarańczowymi sprawi, że poczujesz się wyjątkowo.

Zawsze podchodzę odrobinę sceptycznie do opisów, które gabinety tego typu zamieszczają w swojej ofercie. Tym razem rzeczywiście jestem bardzo zadowolona. Skóra wygląda cudownie, a ja czuje się nieziemsko zrelaksowana. W skład zabiegu wchodzą między innymi: peeling, maska (w czasie "leżakowania" pani wykonała mi również masaż stóp) i masaż gorącym pomarańczowym olejkiem. Wszystko w pięknym otoczeniu, a w tle przyjemna, ale na szczęście nie "buddyjska" muzyka.

Cudowny zabieg, wolne popołudnie, piękna pogoda - żyć, nie umierać. Idealny dzień, żeby wieczorową porą (gdy temperatura opadnie) pójść pobiegać.


Nie moje, ale niezwykle kuszące lody śmietankowe.


Paznokcie do kompletu? Mleczna czy biała czekolada? Vito podpowieda, że biszkoptowe:)


14 komentarzy:

  1. Chętnie bym skorzystała z jakiegoś zabiegu Spa:) Ale u mnie w mieście nie ma gabinetów które oferowałyby takie ciekawe rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekolada i pomarańcze - nie mogę wyobrazić sobie lepszego połączenia zapachów! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. twój ukochany wie co dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  4. och marzy mi się taka wizyta w SPA!

    OdpowiedzUsuń
  5. ooch, zazdroszczę takiego relaksu!

    OdpowiedzUsuń
  6. doskonałe combo, super, że dzień udany :)
    miłego biegania!

    OdpowiedzUsuń
  7. aaah, i ja bym tak chciała być wypieszczona! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super :) Od czasu do czasu potrzebny jest taki totalny relaks... :D

    OdpowiedzUsuń
  9. och, marzy mi się taki relaks w spa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy to piękno ciało na pierwszym zdjęciu jest Twoje?
    PIĘKNA figura, mega zazdroszczę! :)

    SPA zresztą też :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę ;) Mi też się marzy takie relaksujące wyjście. Może kiedyś się uda ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Biustonosz z H&M kupiony po po romocji za 40 zł:) Bardzo wygodny. Ale Ci fajny prezent sprawił ukochany:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie prezenty uwielbiam najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń