sobota, 18 maja 2013

Sobotni obiad sama ze sobą

Moje tygodniowe postanowienie dobiegło końca, więc na dzisiejszy obiad uraczyłam się pancaksami. Przepis taki jak zwykle tyle, że dodatkowo dosypałam spora ilość otrębów żytnich, które zagłuszyły moje maleńkie wyrzuty sumienia spowodowane sobotnim łakomstwem. Ulubione owoce i twarożek, który jem ostatnio w ogromnych ilościach (250 g na raz:).

Większość soboty spędzę sama ze sobą. Korzystając z tej oazy spokoju, robię wielkie (relaksujące) porządki niczym perfekcyjna pani domu. Obiad na moje oko również perfekcyjny przynajmniej pod względem walorów smakowych.


Podczas porządkowania szafy dokopałam się do letnich ubrań i ... strojów kąpielowych. Czy Wy też zrobiłyście już przedwakacyjne przymiarki?? :) 




29 komentarzy:

  1. wygląda rewelacyjnie :)

    ja jeszcze jestem daleko od wakacyjnych przymiarek, póki co mam wizję sesji i to jest teraz najwazniejsze :)

    a potem będę się cieszyć wakacjami <3

    http://pretty-perfection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wspaniale to wygląda... Mmm <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowo jak zwykle:)

    Ja z tymi porządkami to tak planuje i jakoś narazie obmyślam plan:D

    OdpowiedzUsuń
  4. O mamo, jak to przepysznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na szczęście pływam na basenie w bikini (pożałowanie ze mnie godny pływak, więc na basen wbijam się w bikini, a nie w kostium jednoczęściowy :D) więc mam jej zawsze na wierzchu.
    A porządkowanie garderoby przede mną, ale właśnie skróciłaś czas, który mnie od tego dzieli :) dziękuję :*

    A pancakesy zajebiaszcze :) om nom nom. Grubiutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają pięknie i pysznie!
    Przedwakacyjnych przymiarek jeszcze nie poczyniłam, za to poczyniłam przedweselne - mam do wyboru 3 sukienki, kupione w przeciągu ostatnich 1,5-2 lat i każda (nie)stety wymaga wizyty u krawcowej na spore zwężanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. przymierzałam, ale to jeszcze nie to.. W sumie to dobra motywacja by popracować do lata :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale mi zrobiłaś smaka :D
    wyglądają przepysznie i pewnie tak smakują:)

    jeśli chodzi o przymiarki... tak, mam je już za sobą, nie poprawiły mi one za bardzo humoru, niestety...

    OdpowiedzUsuń
  9. jej, ale smakowite jedzonko :). Aż sama mam ochotę na takie pyszności. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. och nie złość mnie, ja je tak uwielbiam, a jestem na odwyku:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pyszności :) Pankejki są dobre o każdej porze dnia.
    Co do garderoby - przejrzana! Przymierzać nie muszę, bo rozmiar 32/34 - jak zwykle zachowany :P

    OdpowiedzUsuń
  12. A niedawno jadłam pancakes, i znów bym zjadła patrząc na Twoje zdjęcia!:)
    Ja ciągle w swoim rozmiarze, i wystawiłam kilka rzeczy na allegro:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Obiad również perfekcyjnie wygląda : )

    OdpowiedzUsuń
  14. ale to wyglada apetycznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądają smakowicie. Mmmm aż się rozmarzyłam. czy to placki z płatków owsianych?

    Kiedy post o ćwiczeniach ramion itd? ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Coś mi się obiło o uszy, że ktoś tu miał skończyć z pancake'sami... :P
    Moja garderoba nie wymaga przejrzenia, bo zdarza mi się założyć letnią sukienkę również w zimie - tylko z odpowiednimi dodatkami. Za to nowy strój czeka na pierwszy publiczny debiut :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę przyznać, ze Twój obiad wygląda pysznie i bardzo wiosennie :D
    Mam nadzieję, że do mnie wpadniesz, dopiero założyłam swojego bloga ale mimo wszystko zachęcam :)

    http://shot-blue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. A zamieszczałaś gdzieś przepis na swoje pankcaksy? :D chętnie bym go sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://dietamojapasja.pl/nalesniki-made-in-usa-to/ - przepis ktrego używam:)

      Usuń
  19. ojej, jak to apetycznie wygląda! *__*

    OdpowiedzUsuń
  20. rany, mam rybę w lodówce, ale zachciało mi się takich placuszków! ;)

    Robisz świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie miałam pytać o przepis, ale widzę że pojawił się już link do placuszków. U mnie podobnie dziś omlet z płatkami owsianymi bananem i cynamonem^^. Do tego moje sam na sam z domowym bałaganem, który mam wizję dziś uporządkować. Nie wiem dlaczego, ale w niedziele zawsze najlepiej mi się sprząta:)

    OdpowiedzUsuń
  22. pyszności;) uwielbiam;) a co to za twarożek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biały serek (chudy), danone jogurt biszkoptowy oraz płaska łyżeczka cukru waniliowego... Taki mix ;)

      Usuń