czwartek, 13 czerwca 2013

Fitnness na plaży. Part 2

Informuję bardzo serdecznie (wszystkich tych, którzy mieszkają w rozsądnej odległości od Kalisza), że w tą niedzielę w Kaliskim Parku Wodnym odbędzie się otwarcie sezonu. W związku z tą imprezą, na terenie otwartych basenów będzie można poćwiczyć z instruktorami Aquatica Fitness. W planach są: aqua aerobik, piłki Bosu, duże piłki, trening ze sztangami fitnessowymi i Zumba. Oprócz tego odbędzie się maraton rowerowy, który jako jedyny jest odpłatny. Pozostałe atrakcje są zupełnie darmowe. Jedyny koszt to całodniowa wejściówka na basen, czyli 16 złotych dla osoby dorosłej.

Pogoda zapowiada się fantastyczna, a ja strasznie nie mogę się już doczekać tej imprezy. Nie wyobrażam sobie nic przyjemniejszego niż po treningu (i prysznicu ;) ) wskoczyć do orzeźwiającej błękitnej wody.


 Plaża, plaża, plaża. To jedyne czego potrzeba mi teraz do szczęścia. Wspominki z wakacji - nie ma to jak poszaleć na słoneczku ;)






Na koniec dodam, że jestem troszkę zawalona papierkową robotą, ale już w głowie mam tonę fitnessowych postów. Na pierwszy ogień pójdzie stretching. Najchętniej w formie filmiku ;)

24 komentarze:

  1. Czemu u mnie w okolicy nic takiego nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ Ci zazdroszczę tego eventu! Zawsze marzyłam o fitnessie na plaży :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna inicjatywa, z chęcią bym się wybrała na taki event ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ten pan na huśtawce obok to może Twój facet?:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak najwięcej filmików i gifów proszę! Uwielbiam je^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne plany na niedziele zazdroszcze niby daleko nie jest z lodzi, ale ciezko bedzie ... chociaz w polowie jestem chetna na przyjazd :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z takim ciałem na jakie sobie zapracowałaś nic tylko paradować w bikini całymi dniami :)

      Usuń
  7. niestety do Kalisza musialabym przejechac chyba 3/4 Polski ale Tobie życzę udanej zabawy i super pogody :) [wformienazawsze]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choroba ciasna - nie ma nikogo z Kalisza lub okolic;) HALOOO;)

      Usuń
  8. Zapraszam na plażę w Warszawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. oooo tak, czekam na streching ;>
    do Kalisza mi daleko, ale za to przypomniałaś mi że bardzo chcę wrócić na Zumbę w wakacje ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny event! Zdjęcie jak stoisz na jednej nodze bardzo imponujące:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja bym poszalała na takim evencie:)

    A fotka streetchingowa zajefajna :D Pytałam już czy Ty w ogóle masz kości?D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kości mam co nie miara ;) do gimnastyczki mi daleko ;)

      Usuń
  12. Ja mieszkam stosunkowo nie daleko, ale właśnie w niedziele mam być albo we Wrocławiu albo pod Opolem... Szkoda ze te urodziny sa własne teraz. Swoją droga, nie byłam jeszcze w kaliskim aquaparku, a słyszałam o nim same dobre rzeczy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam innym razem :D szkoda, że nie dasz rady bo szukuje się zabawa;)

      Usuń
  13. fajne wydarzenie:) a zdjęcia świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Brzmi ciekawie :) Czekam w takim razie na relację :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że za daleko mieszkam.

    OdpowiedzUsuń