sobota, 15 czerwca 2013

Foto menu ze słonecznego dnia

Sezon na warzywa i owoce w jest w pełni. Ma to spore odzwierciedlenie w  mojej diecie. Przedstawiam foto menu z dzisiejszego dnia. Przyznaję, że gdy za oknem jest słoneczna pogoda mam średni apetyt. W chłodne dni na okrągło myślę o jedzeniu, a to myślenie kończy się podjadaniem. Chyba właśnie dlatego w każdą zimę uzbrajam się w kilka dodatkowych kilogramów. Od paru dobrych dni jedyne co podjadam to piękne, czerwone i soczyste truskawki. Uwielbiam.

Śniadanie. Ostatnio jem na okrągło -  płatki, mleko albo jogurt, dużo owoców. Jestem najedzona na około 3 godziny :)


Wrzucam na wagę te, na które mam ochotę i patrzę kiedy wskazówka pokaże 50 gram


Kawa i garść mieszanki studenckiej



 ...czyli zmiksowane truskawki


Obiad. Sałata, pomidor, ogórek zielony, około sto gram piersi z kurczaka usmażonej na oliwie z oliwek z masą przypraw. Dzisiaj jestem leniem, dlatego nie ma węglowodanowego dodatku.


Na kolację czeka już twarożek


Oprócz tego był jeszcze batonik mussli i masa truskawek. Zwykle jem dużo więcej węglowodanów (do godziny 14), a śniadania jem dwa, bo wstaję nie o 10 jak dzisiaj, tylko przed 6 rano...


***

Zupełnie z innej bajki. Kupiłam ostatnio Top Coat Gel Look Golden Rose. Koleżanka była zachwycona podobnym produktem tyle, że z Inglota. Niestety nie dał efektu jakiego się spodziewałam, ale chociaż szybciutko wyschnął. 



Padam ze śmiechu, gdy oglądam nagrane podczas "tańca" filmiki. Lubicie Play Station Move??


26 komentarzy:

  1. Play station <3 Marzy mi się to grałam kilka razy i śmiechu było wiele : D

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie jak zwykle owocowo,kolorowo i pozytywnie:)

    A Play station do takiej ''zabawy'' by się czasem przydało:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę to Playstation, ale cierpię na brak funduszy i miejsca w mieszkaniu.
    Przyjemnie się ogląda takie słoneczne zdjęcia jak Twoje dzisiejsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. ahh wyglada smakowicie. Tak kolorowo i zdrowo ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie śniadania wyglądają podobnie, trzeba korzystać z dobroci natury :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój brat kupuje Playstation :) i zamierzam to wykorzystać:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy da Ci dotkąć;) Mi czasem ciężko sie dostać:)

      Usuń
  7. Dieta 1000 kcal? Na śniadanie prawie zero białka dlatego jesteś głodna po 3 h.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybciutko policzyłam i wyszło mi z 1200. Zwykle jem pewnie około 600 więcej. Zaznaczyłam dlaczego dzisiaj tak wyszło. Nie jem białka do każdego posiłku, a nawet jeśli zjem je na śniadanie to i tak po 3 godzinach jestem głodna... To śniadanie ma pewnie z 400 kcal, a moim zdaniem 3 godziny to długo.

      Usuń
  8. Czy mogłabyś pokazać jadłospis z prawdziwego zdarzenia, z takiego normalnego dnia, bo od tego to ja jem o wiele więcej, przy czym ćwiczę o wiele mniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne. Następnym razem tak zrobię chociaż nie rózni się wiele. Do obiadu bym dodała 75 gram ryżu lub makaronu. I śniadanie razy dwa. Pierwsze o 6, drubie około 10. Pewnie kawa i batonik wpadną dodatkowo.

      Usuń
  9. Mniam:-) cudowne jest oglądać takie fotki i jeść to co na nich jest:P

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne pomysly na jedzonko :)) do skopiowania u siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. to chyba normalnee ze w zimie sie tyje a w leci chudnie :) dlatego tez uwielbiam latoo :) jedzonkoo pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oo chyba widziałam błonnik :>
    jesteś moim mistrzem, że to wszystko przygotowujesz - tak jestem leniem, ale pracuję nad tym.
    PS Move mam, jak najbardziej. Jednak głównie oblega je brat... .
    Mam nawet parę płyt z ćwiczeniami tyle tylko, że pojawił się problem z czujnikami i lipa.
    Zapraszam do udziału w konkursie :)
    pozdrawiam,
    summer-body.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CHUPIĘ BŁONNIK CALKIEM CZĘSTO ;)

      Usuń
  13. zdradzilabys ile wazysz i ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. waga około 50, wzrost 163-164 w zależności od miarki :)

      Usuń
  14. *ok stu gramów!!! PLIS!

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też cały czas jem truskawki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie jadłam jeszcze truskawek w tym roku. Muszę to koniecznie nadrobić :D
    A co to za niebieski lakier? :>

    OdpowiedzUsuń
  17. Też nie mam za bardzo apetytu, kiedy jest ciepło :) Ale wszystkie Twoje fotki są szalenie apetyczne <3

    OdpowiedzUsuń