poniedziałek, 3 czerwca 2013

Gimnastyka - love so much

Wiecie, że studiowałam na AWFie, ale nie macie pojęcia, które z zajęć sprawiały mi najwięcej frajdy. Nie była to lekka, pływanie ani gry zespołowe, a gimanstyka, która dawała mi masę radości. Nie ma dnia, żebym za nią nie tęskniła. Nie jest do dyscyplina, która nadaje się do uprawiania w domu. Nie ma potrzebnej przestrzeni, nie ma żerdzi, drążka, skrzyni, kozła ani ogromnej maty. Dyscyplina, w której liczy się estetyka oraz gibkie i bardzo silne, mocne ciało. Żadna ze mnie zawodniczka, ale zawsze dawałam z siebie wszystko i miałam, gdzie wykorzystać moje silne ramiona ;).

Kilka dni temu, podczas upamiętniania mojego szpagatu, powstało parę dodatkowych fotek...



Pomóż! Nie mogę wstać ;)




13 komentarzy:

  1. omg ! tez tak chce *.*


    dzisiaj bedzie rewolucja w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pogratulować takiej sprawności!!! jesteś niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahh, ale świeca!!! A to stanie na głowie to moje marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow:D ale jesteś wyćwiczona. Świetne fotki. Dawno dawno dawno temu, jak chodziłam do podstawówki to skakałam przez kozła:D fajne to było;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, jestem pod wrazeniem:) przed chwila sama tak probowalam, ale oczywiście nie dalam rady:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę pogratulować gibkości:) Ty masz kości w ogóle?:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy gif powala :) A 2. i 3. od końca zdjęcia - też tak umiem! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję szpagatu!
    jednocześnie zazdroszczę rozciągnięcia, muszę zdecydowanie poprawić sprawność moich mięśni!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się kiedyś podobała gimnastyka artystyczna, ale sama nigdy nie próbowałam swoich sił :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również, ale niestety urokliwe małe miasteczko w którym się wychowałam nie miało do zoferowania zbyt wiele poza siatkówką (do której nic nie mam)m a wiadomo jak jest ze starymi kośćmi. Nie chca współpracować;)

      Usuń
  10. Piękny szpagat! To moje niespełnione marzenie od dawna ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię Twoje zdjęcia i gify :)

    Stanie na głowie, jakie pokazałaś to jedno z moich ostatnich osiągnięć, szpagat się wydaje być nieosiągalnym celem ;) Ale kto wie...
    Podobno nie ma rzeczy niemożliwych :D

    OdpowiedzUsuń