niedziela, 9 czerwca 2013

Małe sukcesy i słońce cieszą mnie najmocniej

Uwielbiam te poranki, gdy pierwszą rzeczą jaką widzę po otworzeniu oczu są promienie słońca wpadające przez nieszczelnie przysłonięte okna. Jeszcze lepsze poranki to te, kiedy rzucając pierwsze spojrzenie na lustro przy toaletce myślę sobie - "jest dobrze", albo jeszcze lepiej - "jest super". Dzisiaj jest ten dzień. Mało tego mój brzuch okazał się łaskawy na tyle, że postanowił ujawnić urodę swojego mięśnia prostego. Przynajmniej część tej urody, na którą czekam już jakiś czas. Dzielę się wiec z Wami moimi małymi sukcesami (ale rym ;)) i  jestem pełna nadziei, że Wasz poranek był równie udany.


Trzecia strzałka jest trochę domyślna. Musicie mi uwierzyć na słowo;) Przy odpowiednim świetle i przypadkowym ruchu coś tam się kreuje (chyba drugie zdjęcie chyba jest lepsze)


Słońce podpowiedziało włóż białe szorty, a brzuch namówił mnie do krótkiego topu ;). Nie będę się tak przechadzać po ulicy, bo chyba jeszcze nie pora, ale posnuję się w tym outficie w moich 4 ścianach.




Z tej całej radości pozwoliłam Vitowi powąchać każde źdźbło trawy, które podczas spaceru wydawało mu się atrakcyjne. Ani razu go nie popędziłam, a to u mnie mało spotykane ;)



Szorty zostały te same, a resztę przebrałam - zapraszam na PINK SWEATPANTS, czyli fitnesska po godzinach :)

Miłej niedzieli <3

32 komentarze:

  1. Przepiękny zarys,gratuluję:)

    Wiedziałam że Ci się uda,jesteś tak zmotywowana i pozytywna że nawet nie ulegało to żadnej wątpliwości:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! Przede mną jeszcze dużo pracy, aby mój brzuch przynajmniej trochę upodobnił się do Twojego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wooooow :) studenci z medycyny by Cię pokochali za taką piękną anatomię! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czyli dobrze napisałam u siebie?
    Miałam w takim razie na rehabilitacji robiony PNF, nie wiedziałam, że to się tak nazywa :)

    Dzięki Agatka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje!
    piękny brzuch jesteś moją żywą motywacją :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny brzuch, słodki psiak, fajne trampki :)

    Super motywacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przede mną jeszcze sporo pracy żeby osiągnąć taki cudny brzuch jak Twój. Zazdroszczę Ci go niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG!! cudowny brzuszek:* inspirujesz kochana!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie chcę aż tak umięśnionego brzucha (ale to nie zmienia faktu że baaardzo Cię podziwiam) <3

    OdpowiedzUsuń
  10. pięęeekny ! :) jak dla mnie brzuszek idealny... strasznie mi głupio teraz że taki leń ze mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. tylko pozazdrościć takiego brzucha :)
    takimi wpisami motywujesz mnie bardzo do dalszej pracy nad sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gdybym tylko miała taki brzuch, snułabym się z odkrytym nawet poza domem ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też z takim brzuchem bym chodziła wszędzie! W sensie odsłonętym :P

      Super!! :)

      Usuń
    2. To samo sobie pomyślałam ;)

      Usuń
  13. Myślę, że połowa jak nie większa część z nas marzy o takim brzuchu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tam doskonale tę kreskę widzę i gratuluję jej zaistnienia:) Dołączyła do grona innych kresek, wklęsłości i wypukłości na Twoich brzuchu^^ Będzie jej raźniej!:)

    Szalenie podobają mi się Twoje tenisówki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je lubię :) takie różowe słodziaki ;)

      Usuń
  15. Gratulacje ! Tylko pozazdrościć :)

    Zapraszam
    zdrowiezwyboru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojj znam tę satysfakcję, bo sama od jakiegoś czasu trenuję :-)

    zapraszam do mnie, właśnie zaczynam przygodę z blogiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Teraz mi głupio jest strasznie, bo pewnie sobie myślicie - głupia baba wrzuca ciągle zdjęcia tego brzucha i czeka na komplemanty, a to nie tak miało być. Kocham Was bardzo za te wszytkie słowa. Ja po prostu się cieszę z tego co dają mi treningi i fajna zdrowa dieta:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku, Ty masz idealna, wprost wspaniala figure. Widac, ze pracujesz nad swoim cialem, musisz byc naprawe wytrwala. Zastanawia mnie ile wazysz i przy jakim wzroscie z taka figura?
    Moglabys kiedys dodac swoj przykladowy jadlospis? Bo wydaje mi sie, ze odpowiednia dieta daje naprawdde duzo przy udoskonalaniu swojej sylwetki i budowaniu takich miesni

    OdpowiedzUsuń
  19. ach zazdroszczę takiego brzuszka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie chwal się tym brzuchem, bo i tak Ci go zazdroszczę! :D
    I choć nie lubię trampek, to muszę przyznać, że te mają w sobie "to coś". Chyba przez tą gwiazdkę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jak ja kocham takie poranki :) a twój brzuch - zazdroszczę :) pracuję, ale jeszcze mi bardzo dużo brakuje do jakiegokolwiek przyzwoitego wyglądu - taki jak twój chyba jest dla mnie nieosiąglany :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie będę zbyt oryginalna jak napiszę że masz cudny brzuch (kolejny do zestawu z ramionami :D :D :D)
    Jakbym zobaczyła takie odbicie w lustrze rano -chyba oszalałabym z radości :D
    może kiedyś....
    Swoją drogą absolutnie nie powinno Ci być głupio ! Nie wydaje mi się żeby ktokolwiek pomyślał że zamieściłaś to zdjęcie z próżności żeby poczytać jaki masz ładny brzuszek. Po prostu dzielisz się efektami i tym co Cię cieszy :) To zupełnie normalne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny top! :) gratuluję efektów :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow! Idealny brzuch. Moje marzenie;)
    Trampki też genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Naprawdę super brzuch :) Wszystko widać :) Też bym chciał taki w końcu..

    OdpowiedzUsuń