piątek, 21 czerwca 2013

Trening wygrał z blogiem

Miał być post o rozciąganiu i relaksie, a jest zupełnie inaczej. Po moich zajęciach na stepie miałam grzecznie wrócić do domu i oddać się blogowaniu. Zamiast tego zostałam na Zumbie u Majki, a potem zamiast obie zapakować się w auta, postanowiłyśmy odświerzyć kilka z naszych choreo.
Uwielbiam tańczyć (jakkolwiek mi to wychodzi) i już dawno uświadomiłam sobie, że z klubów i dyskotek już "wyrosłam". Zresztą jak by to wyglądało, gdybym tak wywijała na parkiecie... Raczej śmiesznie. Mój sposób na zaspokojenie potrzeby densownia to właśnie takie treningi z Mają. Nie wiem co bym bez niej zrobiła.

Stretching na sto procent jutro.

Wstawiam małą (obiecaną zresztą) próbkę naszego tańca :)





Zdjęcia z telefonu - skoro już połączyłam komputer i telefon kablem... 


Kto pisał, że mam wychudzoną sylwetke?? ;)







Treningowy niezbędnik





24 komentarze:

  1. Wow:-O wasz taniec mnie zaskoczył, bardzo równo i ciekawie to wyglądało. Świetne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny dance, podoba mi sie:)
    Gdzie kupilas te bialo-rozowe szorty? Sa boskie!
    Uwielbiam twojego bloga i twoja osobowosc:)
    Pozdrowiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna atmosfera w pracy jak widzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę jest fajna atmosfera, fajni ludzie, fajne miejsce:)

      Usuń
  4. Wyobraziłam sobie jak by tak wywijać na imprezie:D Niezłe szoł by było:D

    A Twoje plecy są mega:)

    p.s. świetne jest to zdjęcie w ogrodzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poruszenie nie małe by sie zrobiło wsród gapiów;)

      Usuń
    2. Myślę, że zawstydziłabyś wszystkich podpierających ściany i popijających piwa super tancerzy. Też wyrosłam z imprez, ale jak zbierze się raz na ruski rok nasza paczka to tak właśnie wywijamy :) (no może tak byśmy chcieli, ale wygląda to znacznie gorzej;)

      Usuń
  5. super ci to wychodzi:) ja nie zabardo lubię tańczyć

    OdpowiedzUsuń
  6. kobieta wielu cnót ;) i talentów!
    super!
    wychudzoną? jednostka starej daty zdaje się z tym wyskoczyła ;) odtłuszczoną i umięśnioną. imho pięknie jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gin - ty zawsze mnie podbudujesz ;)

      Usuń
  7. ajj świetnie tańczycie :D chciałabym tak wyglądać na Zumbie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. OCh brakuje mi takiego tańca! 6 lat trenowałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrafie doskonale Cie zrozumieć mimo, że nigdy nie trenowałam :)

      Usuń
  9. super tnczycie. mam pytanie, ile mniej wiecej owocow jesz dziennie? bo widze, ze je bardzo lubisz i czy stosujesz sie do tego zeby je jesc tylko do poludnia, bo to sa cukry proste

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz w sezonie owocowym jem strasznie dużo owoców. W zimę niestety mało bo nie mają juz takiego pysznego smaku. Banana nie zjem na kolację, ale truskawki i jagody dodaje do trarożku i jem tak jak wróce z treningu. Jem cukry do godziny szesnastej bo zwykle od 18 - 20 mam zajęcia i bez nich bym padła:)

      Usuń
  10. Ahh zumba :)) Fajnie Wam to wychodzi :)
    Powiedz co, to jest na przed ostatnim zdjęciu Club Party 3? Płyta?

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeci raz oglądam ten taniec i stwierdzam, że muszę nauczyć się kroków! :D
    Chcę więcej takich filmików! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny filmik wyglądacie razem świetnie :D
    Chciałam Ci powiedzieć, że uwielbiam Twojego bloga, obecnie mam tylko 15 lat
    i już od dłuższego czasu zmieniam swój tryb życia na zdrowy i pełen ruchu.
    I patrząc na Ciebie na poważnie zaczynam myśleć nad tym czy nie zostać instruktorem fitness w przyszłości :D.
    JESTEŚ ŚWIETNA!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobrze Ci taniec wychodzi! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. trafiłam na Twojego bloga jakiś czas temu przez blog fit and sexy. i bardzo się z tego cieszę!:) widać, że żyjesz tym co robisz. bardzo przyjemnie się czyta. życzę sukcesów i wytrwałości. odwiedzam systematycznie.
    jakbyś miała kiedyś chwilę to zajrzyj tu: http://get-proud.blogspot.com/

    i nie piszę tego jako reklamę :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten pisał, że masz wychudzoną sylwetkę, kto zazdrościł:) Ja też zazdroszcze, ale pozytywnie - mam do czego dążyć!

    OdpowiedzUsuń
  16. Taniec wyszedł naprawdę nieźle :)

    OdpowiedzUsuń