piątek, 7 czerwca 2013

Zumba time

Piękny dzień. Trochę leniwy, ale spokojnie. Dzisiaj pierwszy raz od (ho ho) długiego czasu wybieram się na Zumbę. Nie jestem jej fajną, ale jestem fanką Majki, mojej kochanej przyjaciólki, która od niedawna pracuje ze mną w klubie. Wspominam o tym, bo nawet nie macie pojęcia, jak ciężko jest mi znaleźć czas, żeby iść na jakiekolwiek zajęcia fitness do innego instruktora. Wszystkie godziny się dublują, albo mam po prostu zbyt dużo zajęć w ciągu dnia - głupotą byłoby ćwiczyć czwartą godzinę z kolei... Dzisiaj mam tylko Power Step, a zaraz po nim wchodzi Maja ze swoimi kocimi ruchami ;). Zabieram więc najbardziej kolorowe koszulki jakie znajdę w szafie i wyruszam. Lubicie spędzać piątkowe wieczory aktywnie??


Przedstawiam mój dzisiejszy deser. Nie potrzeba opisu ;)


Maja. Nie wiem jak ona to robi, ale (przysięgam) uśmiech jej nie schodzi z twarzy :)



Razem z Mają lubimy sobie potańczyć... Spotykamy się, wymyślamy choreo, pijemy kawę, tańczymy, plotkujemy, śmiejemy się. To jest naprawde świetnie spędzony czas. Małe sprostowanie - Majka tańczy (od dziecka), a ja staram się nie wyglądać przy niej śmiesznie ;). Jak tylko uda nam się zrobić jakiś fajny filmik, od razu wstawiam go na bloga :D

40 komentarzy:

  1. Byłam tylko na jednych zajęciach zumby, jednak jakoś nie przypadły mi one specjalnie do gustu. Mam zamiar jednak jeszcze się na nie udać tylko do innego instruktora :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę wszyscy to tańczą muszę i ja się do tego przekonać. Na pewno by mi to wyszło na dobre. Co do posiłków wygladają rewelacyjnie ;) [wformienazawsze.blogspot]

    OdpowiedzUsuń
  3. pozytywna energia bije od Twojej przyjaciółki :)


    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno wyginasz się tam świetnie:) Kto wie czy nie lepiej od swojej koleżanki,bo i to by mnie wcale nie zaskoczyło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bedzie filmik to się przekonacie jaka ze mnie "tancerka" ;)

      Usuń
  5. Czekam na filmik! :)
    Mój wieczór też będzie aktywny. Przede wszystkim będę aktywnie kibicować! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też kiedyś chodziłam na zumbę w piątki wieczorem zamiast do pubu :) To w gruncie rzeczy świetna impreza! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się dziś bawiłam jak nigdy :D

      Usuń
  7. och ale mi smaka narobiłaś!! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie byłam na zumbie, a to musi być fajna sprawa;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agacior Kochany!! :**** Jaki cudowny piękny i miły post.
    Otóż moi drodzy! Agacia tańczy PIĘKNIE, Z GRACJĄ, NICZYM SARENKA FIKAJĄCA PO ŁĄCE :)) co mi dziś na ZUMBIE potwierdziła! Nie wiem skąd ta jej skromność!! Gdybym tylko mogła tu wrzucić nasze zdjęcia z koncertowych wygibasów.... ;)))o których nigdy Wam nie wspomniała.... ;))

    pozdrawiam:*
    MAJA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skacze może wysoko ale nie z taką gracja jak Ty kochana :* Jestes najlepsza :D

      Usuń
  10. p.s. a tak przy okazji odkrycia możliwości dodawania komentarzy i nadrobienia zaległości w postach Agaciora i przede wszystkim widząc te pyszne smakołyki- oficjalnie zmieniam miejsce najbliższego umówionego spotkania z sali fitness na Twój dom, pyszną kawę i te smakołyki:) Agacior, nie wykręcisz już się;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tam lubię zumbę, ale ostatnio w ogóle nie mam na nią czasu... a szkoda, bo zawsze rano dawała mi bardzo pozytywny zastrzyk energii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałam takiego kopa, że nie mogę sie pozbierać do tej pory ;)

      Usuń
  12. Czekam z niecierpliwością na filmik. Zumba to fajna sprawa i też się zastanawiałam, czemu ci instruktorzy tacy uśmiechnięci? Moc tańca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to ja też się nie moge doczekać :)

      Moc tańca, muzyki i osobowośc chyba też musi byc odpowiednia...

      Usuń
  13. ale masz teraz ładne paznokcie !!! te długio i zaokrąglone zupełnie mi się nie widziały :D

    pozdrawiam serdecznie!
    Katka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam sprawdzić jak to jest z okrągłymi... Z radością wróciłam do tej wersji którą teraz widać:)

      Usuń
  14. Swego czasu bardzo duzo chodziłam na zumbe, jednak po jakimś czasie ta aktywność fizyczna zaczęła mnie męczyć... Prawie cały czas te same układy, piosenki. Ale prawda jest taka, ze jeśli instruktora ma duzo energii, to zdecydowanie zaraza innych ! Czekam na film :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam zumbę ale totalnie nie mam dla niej czasu i wolę sobie 40 minut kręcić hulahop a potem Chodakowska albo Mel :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Zumbe, choć wyglądam zawsze mega pokracznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja całe zajęcia uśmiechałam się od ucha do ucha i chyba głównie dlatego, że chciało mi się z siebie śmiać ;)

      Usuń
  17. a ja uwielbiam zumbę <3
    chociaż nigdy nie wyglądam tak ładnie jak instruktorki..., ale chyba moja ulubiona deyscyplina sportowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * dyscyplina to dużo powiedziane... ale tak mis ie z młodej piersi wyrwało :D

      Usuń
    2. Fakt - instruktorki zumby świetnie się ruszaja i trudno im dorównać ;)

      Usuń
  18. byłam raz na zumbie, było fajne choć oczywiscie jak to ja w kółko myliłam kroki. Co ciekawe prawie w ogóle sie nie zmeczyłam, nic nie bolalo itp. ale i tak byłam cała spocona.

    OdpowiedzUsuń
  19. ja zumbę ćwiczę sobie w domu z youtubem:)

    OdpowiedzUsuń
  20. byłam raz na zumbie ;) znajomna instruktorka mnie namawiała, aż głupi było nie przyjść... ;)
    no i nie jestem fanką, ale zupełnie rozumiem fascynację i radość jaka może z zumby płynąć.
    fajnie, że u Ciebie fajnie, a deser, dobrze, że mnie tam nie ma- pałaszowałabym.

    a piątkowe wieczory aktywnie- to bardzo dobre wieczory są :)

    OdpowiedzUsuń
  21. u mnie z zumbą to jest tak, że bardzo mi się podoba, daje pawera i uśmiech na twarzy, ale ja poprostu nie jestem stworzona do tańca, mylę kroki, czuję się nie pewnie itp, itd.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zumba mnie nie przekonuje. Kwestia temperamentu i koordynacji. Moje ruchy są tak nieskoordynowane,że się na tego typu zajęciach gubię i zniechęcam.
    Piątkowe wieczory spędzone aktywnie dają energię na cały weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  23. lubię aktywnie spędzać wszystkie wieczory, ale jakoś zumba też nie jest moim faworytem :) wolę sztangi, albo tae bo :)

    OdpowiedzUsuń