piątek, 26 lipca 2013

Koniec błogiego lenistwa

Zapowiadają upalny weekend, a Agata musi wracać do miasta. Szkoda... Mimo wszystko staram się dostrzec pozytywy. Jutro dość wczesna jak na sobotę pobudka i taneczny trening, który zapewne potrwa kilka godzin. Choć prawie codziennie muszę stanąć przed grupą osób to występy na scenie bardzo mnie stresują. Komary. Nie cierpię tego dziadostwa. Potrafią skutecznie zatruć mi życie. Moja skóra nie zniesie już ani grama przeciwkomarowych preparatów, więc mam kolejny powód dla którego warto wracać do miasta. 

Odpoczęłam, naładowałam akumulatory tak jak mi radziłyście i jestem gotowa na nowe wyzwania oraz mordercze treningi. Przyznaję, że oprócz spacerów i małego biegania nie wykonywałam żadnych ćwiczeń. W ciągu dnia korzystałam z pięknej pogody, a wieczorami oglądałam stare filmy. Zero hałasu, internetu, gotowania, sprzątania. Ahhh :)

Mam niewiele szczęścia jeśli chodzi o pogodę podczas wakacji w Polsce. Tym razem było zupełnie inaczej, dlatego ja i mój olejek dzielnie wylegiwaliśmy się na słońcu. Zdjęcie w lewym dolnym rogu przedstawia mnie od tyłu. Jest tutaj z trzech powodów. 
     1) Urocze bikini, które zakupiłam w f&f - zakochałam się w tych sznureczkach. Nie znoszę kiedy dół od stroju skrzętnie zasłania cały pośladek. Przekopałam całe Allegro, żeby znaleźć bikini, które będzie czymś pomiędzy majtasami i stringami, a ono było na wyciągnięcie ręki ;)
     2) Bardzo ambitna gazeta, której fragment widać na zdjęciu obok, uświadomiła mi jaki dół kostiumu kąpielowego jest najlepszy dla mojej sylwetki. Panie o wąskich biodrach powinny wybierać te z niskim stanem, a sznureczki wiązać na samym boku. Tak też uczyniłam. 
     3) Choć wiem, że moje nogi nigdy nie będą jak u modelki, bo najzwyklej w świecie są zbyt krótkie i powiedzmy "dobrze zbudowane" to cellulitu u mnie nie znajdziesz ani grama :D 



Pokusiłam się na bieganie w dziczy. Taka zadyszana nie byłam chyba od podstawówki i na sto procent pobiłam swój rekord w ucieczce przed komarami na 500 metrów. Był to ostatni odcinek (szacuję) 5-kilometrowej trasy.


Bluzeczka z h&m, wysłużone buty od aero i spodnie Kalenji, w których czuję się jak nadczłowiek odlany z gumy ;)

37 komentarzy:

  1. Welcome back ;) i kuruj się po tych ukąszeniach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie z dwa tygodnie potrwa zanim znikną te ukąszenia :(

      Usuń
  2. zazdroszczę braku cellulitu, ja ciągle z nim walczę :(

    a spodnie Kalenji mam sama i jestem z nich baaardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym cellulitem to zauważyłam, że największy wpływ ma dieta, a spodenki są bardzo przyjemne :)

      Usuń
  3. Strój jest piękny! :) A jakie są propozycje dla szerokobiodrzastych? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idąc tym tropem to pewnie takie z wyższym stanem i bez sznureczków :)

      Usuń
  4. Bluzeczki z hma bardzo sobie chwalę :-)
    też jestem ciekawa nt propozycji dla "większych" bioder

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://siostraelwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jak to ani grama cellulitu? :D muszę to zobaczyć i dotknąć bo nie wierze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty Agnes chyba te z nie masz, a przynajmniej nigdy bym nie powiedziała :)

      Usuń
  6. Strój świetny:)

    Wydajesz się jeszcze bardziej ''naładowana'' energią:) I tak trzymać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, ze wypoczelas i naladowalas swoje akumulatory, teraz wrócisz ze zdwojoną siła :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ ci zazdroszczę, że się załapałaś na pogodę. Ja wróciłam do miasta i zaczęło świecić słońce. A na wakacjach załapałam się aż na jeden słoneczny dzień ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, może mój pech do pogody przeszedł na Ciebie ;)

      Usuń
  9. przepraszam, że zapytam, ale czy masz rozstepy? pytam datego, ze sama mam i zastanawiam się czy wieksze umiesnienie pośladków może to zredukować chociaz troche;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moim przykładzie mogę powiedzieć, ze nie zlikwiduje rozstępów ale skór jest bardziej napięta i w ogóle wygląda lepiej :)

      Usuń
  10. Chyba dobrze zbudowanych nóg nie widziałaś Agatko ;)
    Strój bardzo ładny, ja mam ten problem, że moja pupa nie wygląda dobrze ani w bokserkach ani w takich wyciętych majtkach ;) Dlatego kupiłam shorty :D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny post :) pogodę po zdjęciach widać ze miałaś super ! oby tych wypadów było jak najwięcej. bo każdy zasługuje na parę chwil odpoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja zawsze przed wyjazdem w świat komarów robię kurację z wit B complex - skóra po niej wydziela specyficzny zapachh, za którym komary "nie przepadają" - wracam wtedy mniej pogryziona :)

    miłego powrotu do miasta! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam kiedyś takiej kuracji ale nie pomogła zbyt wiele:( chyba jestem przypadkiem beznadziejnym ;)

      Usuń
  13. Sama nie cierpię tych zakrywających majtasów do bikini :P Kupno dołu do stroju kąpielowego jest zawsze największym wyzwaniem...

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś trenerką fitness, prawda? Mam takie pytanie. Dałabyś radę napisać posta jak wyglądała twoja droga do bycia trenerką? Bardzo mnie to interesuje. Różne kursy, itp. Jak w ogóle zacząć taką przygodę, jakie szkoły polecasz. Chyba, że był już taki post, a ja go niestety jakoś ominęłam :( Byłabym wdzięczna za takie informacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tym poście napisałam co nieco http://fitness-all-day.blogspot.com/2013/04/o-mnie-kilka-sow.html



      Usuń
  15. nadczłowiek odlany z gumy :D haha, poprawiłaś mi humor, te spodnie faktycznie dają takie wrażenie :P

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny strój, a nogi też zgrabne (na szczęście nie tak chude jak u modelek)
    nadczłowiek odlany z gumy mnie rozwalił:D

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny strój :) o umięśnionych plecach nie wspomnę... :D

    OdpowiedzUsuń
  18. "spodnie Kalenji, w których czuję się jak nadczłowiek odlany z gumy ;)"

    tez mam legginsy tej marki

    OdpowiedzUsuń
  19. kochana ja tam widze na Twoich nogach cellulit, rozstępy i galarete nie wiem jak mozesz byc taka slepa ;)


    zajebiste masz nogi :))

    OdpowiedzUsuń
  20. hej! masz śliczne nóżki i mam pytanie ile masz cm w obwodzie uda i łydki :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. udo 51 łydka 34 :) aż się zdziwiłam bo obwody obu nóg są prawie identyczne a dałabym sobie rękę uciąć że prawa jest większa ;)

      Usuń
    2. widocznie tylko optycznie, dzięki! pozdrawiam serdecznie :) / świetny blog, czytam ;))

      Usuń
  21. Rzeczywiście bardzo ładny ten strój. F&F to tesco, czy coś mylę?

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj Piękna ;-) te sportowe rybacki soł Męskie :-) ale Kobiety wnich wyglądają super !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kupiłam hurtowo - sztuki i potem się zorientowałam ;) ale co tam i tak latam. Swoją droga jaki chłop by sie w nie zmieścił ;)

    OdpowiedzUsuń