piątek, 12 lipca 2013

Obiad dla mięsożercy

Chciałabym się z Wami podzielić moim ulubionym przepisem na makaron z sosem. Wielu by się przyczepiło, ale ja dla uproszczenia nazywam go spaghetti. Przygotowanie jest proste (nie muszę się stresować, że coś nie wyjdzie) i jest to jedno z niewielu dań zawierających czerwone mięso, które mi smakuje i mogłabym jeść je na okrągło. Gdyby nie mój mięsożerca, który wpada w fatalny humor gdy nie dostanie swojej dawki kuraka lub świnki, zrobiłabym je z tuńczykiem lub i bez niego. Ach my kobiety - ciągłe poświęcenia ;).
 
Co zrobić żeby jeść bezkarnie taki (nie da się zaprzeczyć) kaloryczny posiłek... Zachować umiar. Oprócz tego dobrze jest nie przesadzać z oliwą i solą, a biały makaron zastąpić pełnoziarnistym, choć i to nie pomoże jeśli zjemy ogromną porcję. Zresztą nieco energii nie zaszkodzi, jeśli piątkowy wieczór spędzisz aktywnie.
 
 
Myślę, że nie ma potrzeby przedstawiania całego procesu gotowania. Zamiast tego zamieszczam zdjęcia, na których widać wszystkie potrzebne produkty. Swoją drogą mamy idealny czas na sosy z pomidorów, które są teraz smaczne i tanie jak nigdy. Jak włożyć pomidory do słoików, żeby można je było w zimie użyć do takiego sosu? Podzielcie się ze mną Waszą wiedzą :)


Kupiłam dzisiaj w kwiaciarni bazylię w doniczce. Pachnie nią w całym domu i nawet na klatce schodowej :)


 
Na zdjęciu brakuje mięsa (ja użyłam z łopatki), soli, pieprzu, pieprzu cayenne
 


16 komentarzy:

  1. robię coś podobnego, tylko bez mięsa oczywiście:)najczęściej pochłaniam na dzień przed zawodami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam makaron pomidory i bazylia... uwielbiam:)

      Usuń
  2. Ja swoje sosy przyrządzam z tego co akurat mam dostępne i nieraz z takiego ''spontana'' wychodzi coś ciekawego:D

    A makaron pełnoziarnisty z takowym sosem to dobre rozwiązanie na szybki obiad:)

    Co do pomidorów sama jestem ciekawa jak można ''zapakować'' je w słoiki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robię dokładnie taki posiłek :)
    W mojej kuchni nazywamy to spaghetti bolognese :)
    Tylko makaron długi!
    PYCHA :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście wolę wersję bez mięsa ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię :) i fajny zrobiłaś post o tej potrawie!

    OdpowiedzUsuń
  6. mam pytanie: czy cwiczysz rowniez silowo, czy tylko aerobik? bo masz swietnie umiesnione cialo i zastanawiam sie jak to osiagnelas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na siłowni jestem raczej okazjonalnie. Prowadzę sporo zajęć wzmacniających (również ze sztangami) :)

      Usuń
  7. upajam sie tymi soczystymi zdjeciami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie dania! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pieknie to przedstawilas, jem oczami !

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie przedstawiony przepis . ;-) , ślinka mi ciekła gdy czytałam post. ;-) uwielbiam spagetthi mogłabym codziennie jeść.. ;-)

    <3 wielbię twój blog ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam !!!! W ogóle makarony z wszelkimi dodatkami Mniaaammm!

    OdpowiedzUsuń
  12. podziwiam cię za Twoją milość do fitnesu, masz boską figurę. mogłabyś napisać w poście ile w ciągu tygodnia cwiczysz i co dokladnie poszczegolnych dni? moze tez jakie buty do treningu najbardziej polecasz i jaki trening jest wg Ciebie najbardziej efektywny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O treningach zrobie post. a jeśli chodzi o buty to niestety nie polecam żdnych szczególnych bo nie przykladam do tego większej wagi. Poprostu przymierzam i maja byc wygodne :)

      Usuń