sobota, 27 lipca 2013

Wyprzedażowe zdobycze

Poprzedni weekend spędziłam u mojej siostry w Łodzi. Jednym z głównych punktów programu jak zwykle był maraton po sklepach. Choć nie planowałam zakupów, kilka ciuszków wpadło do mojej zbyt małej szafy. Żadna z rzeczy nie była droższa niż 30 zł. To się nazywa wyprzedaż ;).

Moja (już) ulubiona - bluza Sinsay - 29,99 zł
Ja w bluzie - klik

 spodnie H&M - 30 zł

 spodnie "po domu" New Yorker - 9,99 zł, bluzeczka do ćwiczeń z siateczką z tyłu Terranova - 9,99 zł

koszulka Tally Weijl - 19,99 zł

    koszulka H&M - 10 zł, bezszwowe topy, idealne pod koszulki z głębokimi wycięciami jakich w szafie mam masę - 19,99 zł           
          
Choć po butach z New Yorkera nie spodziewam się wiele, to te dwie pary (po 19,99 zł) przydadzą mi się kiedy ubrana w sportowe ciuchy jadę na zajęcia. Buty zmieniam obowiązkowo i strasznie mnie wkurza, gdy ktoś tego nie robi. To, że nie ma błota nie jest wymówką ;). Poza tym kolory mają cudownie pozytywne.

Też szlejecie na wyprzedażach?? :)

26 komentarzy:

  1. co zrobilas z wlosami?????

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam zawiniętego koczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to się obkupiłaś. szkoda tylko że nie pokazujesz zdjęć w tej bluzie - jestem naprawdę ciekawa - to taki lekki oversize?

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne ciuchy.. także poluję na bezszwowe topy oraz podobne koszulki jak [przedstawiasz ta z Tally Weijl ;-)

    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy! :) Naprawdę udane. Podobają mi się te buty z NY, są super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sama pewnie nigdy bym nie kupiła butów z NY ale wyglądają spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udane zakupy:) Rzeczy wyglądają świetnie ,a do tego takie ceny że jak by tu ich nie kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo świetne zakupy... ja jakoś nie mam takiego farta do wyprzedarzy..., ale jeszcze w tym tygodniu trochę popatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. musze miec te buty i topry bezszwowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty są bardzo ładne:-) ciekawe jaka będzie ich trwałość. Też mam takie bezszwowe topy :-) niezastąpione na lato:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Po ostatnich butach z NY stwierdziałam, że nigdy więcej ale ta cena mnie powaliła ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne łupy wyprzedażowe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oh, łupy z new yorkera są najlepsze, jutro właśnie jadę trochę poszaleć, koniecznie odwiedzę new yorkera, bo widzę, że tam wiele dobrego. też irytuje mnie kiedy ktoś nie zmienia butów w klubie, bo to brak szacunku i do osób sprzątających, które się namęczyły nieźle utrzymując czystość i do instruktora i do innych korzystających ze sprzętów, które później, jak w przypadku chociażby stepów, mogą być brudne. brrr. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powidzenia na wyprzedaży :) z z tymi stepami to święta prawda - aż się odechciewa :(

      Usuń
  14. To ja jestem jeszcze lepsza. Czasem jak mnie najdzie, to licytuję ciuchy na allegro. Nowe jakby nie było :) Często udaje mi się ustrzelić naprawdę świetne rzeczy za ok. 10 zł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy dobre oko i trochę przedsiębiorczości :)

      Usuń
  15. Agata foremke możesz kupić w biedronce :) spiesz sie bo właśnie teraz tylko są :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszulka z H&M świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ją polubiłam - na upały idealna :)

      Usuń
  17. Ale świetne te buty! I jakie taniusie!:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio uwielbiam Bandeau i takie bluzki z wycieciami :) ta z TW jest mega !!

    OdpowiedzUsuń