niedziela, 18 sierpnia 2013

Fajnie być żoną

Obiecane zdjęcia. Za miesiąc będą dwa lata od naszego ślubu. Miłego oglądania :)




 Ślub był na początku października, a słońce świeciło co najmniej jak w sierpniu. Za to kilka tygodni później (na sesji) panował okropny ziąb i z tego co pamiętam jechałam na nią z zimowej kurtce. Strasznie wymarzłam ;) 





Uparłam się na krótką sukienkę, więc o szaleństwach kulinarnych przed ślubem nie było nawet mowy. Na moje szczęście ze ślubem zbiegło się wzmożone prowadzenie zajęć fitness, czyli regularne treningi. Sukienka była szyta, ale oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie poczyniła małych przeróbek własnoręcznie. 




40 komentarzy:

  1. pięknie! :) gratulacje z okazji nadchodzącej rocznicy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje juz drugiej rocznicy :)) piękna miałas sukienkę !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! Masz świetne nogi, więc czemu ich nie pokazać, gratuluję odwagi do przełamania konwenansów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babci nie podobało się to przełamywanie konwenansów ;)

      Usuń
  4. Super sesja, pieknie wygladacie
    A to zdjecie z samochodu - ach bajka
    Suknia tez wyglada bosko, moglabys wrzucic jakies statyczne zdjecie, by pokazac jej calkowite piekno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukałam i szukałam bez skutku. wszystkie foty jakoś bokiem albo z cioteczkami ;)

      Usuń
  5. Piękna suknia i szpilki :) Już widziałam kilka razy sesje ślubne w trampkach, taka odskocznia od tradycyjności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podeszliśmy do tego kompletnie na luzie. Dworki i rozmarzone oczy to nie w naszym stylu ;)

      Usuń
  6. WOW!! Jaka suknia- jakie Nogi :O !!
    WYGLĄDASZ NA TYCH ZDJĘCIACH CUDOWNIE!!
    Wpadłam w zachwyt:D

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie, choć nigdy nie zdecydowałabym się na taką sukienkę, no może gdybym miała takie nogi :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Super że je wstawiłaś:) Przepięknie:)

    Wszystkiego dobrego z okazji rocznicy ślubu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie :) A te włosy... w spiętych pięknie a w rozpuszczonych chyba jeszcze piękniej :) Też myślę o krótkiej sukience do ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam bardzo z niej zadowolona. Czułam się swobodnie, wygodnie ale jednocześnie jak księżniczka :)

      Usuń
  10. jejku ale ślicznie wyglądałaś awwww

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie podobały mi się krótkie sukienki - aż do tej chwili. Wyglądałaś przepięknie!
    Jaką miałaś fryzurę? To zwykły kucyk z pofalowanymi włosami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykły kucyk. Miałam dopiętych nieco pasemek żeby kita była grubsza :)

      Usuń
  12. przecudowne buty miałaś !! uwielbiam fakturę skóry węża!! :) i w ogóle wszystko pięknie wyglądał a przede wszystkim WY :)poza tym sesja ślubna na luzaka jak dla mnie rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty kupiłam jako pierwsze, a dopiero potem wybierałam kolor materiału na sukienkę, żeby do siebie pasowały. Odwrotna kolejność nie wchodziła w grę, bo strasznie ciężko znaleźć ładne białe buty :(

      Usuń
    2. Buty są naprawdę rewelacyjne, ja chciałam kupić kiedyś bardzo podobne tylko, że z zakrytymi palcami ale niestety mój rozmiar się okazał za duży a mniejszy za mały... a możliwość kupienia miałam za... 5 funtów ! byłam taka zła, że do dziś nie mogę ich przeżyć hehe

      Usuń
  13. Piękne zdjęcia i świetna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję drugiej rocznicy :)
    Pięknie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. po pierwsze z calego serca gratuluje kolejnej rocznicy ktora lada moment i zycze Wam wszystkiego do spelnienia, o czym marzycie, jestescie piękną parą!
    po drugie gdybym miala takie nogi zapewne tez wybralabym taki fason sukienki ;)
    po trzecie niesamowita sesja !! wreszcie sie doczekalam :)
    po czwarte Twoje włosy są cudowne!
    jestes boska!

    OdpowiedzUsuń
  16. po piate buty i imitacja skory weza to cos co bardzo lubie
    po szoste makijaz rewelacja jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna para! i najważniejsze żebyście byli szczęśliwi! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądałaś i super,pozytywne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądałaś, piękne zdjęcia - aż przyjemnie się ogląda tak szczęśliwe chwile uchwycone na fotografiach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądałaś, piękne zdjęcia - aż przyjemnie się ogląda tak szczęśliwe chwile uchwycone na fotografiach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super zdjęcia! Piękne nogi i sukienka. Ja z taką figurą też mogłabym sobie pozwolić na więcej. Chociaż z moich zdjęć też jestem zadowolona ;) My robiliśmy sesję nad morzem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjna sukienka! Twoje nogi wyglądają MEGa w takiej kreacji :)
    Wszystkiego co najlepsze z okazji zbliżającej się drugiej rocznicy ślubu :)
    My niedawno obchodziliśmy pierwszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. oglądam je kolejny raz i cały czas się do Was uśmiecham :)wyglądacie pięknie! (patrząc na Twoje aktualne zdjęcia nic się nie zmieniło ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślub pamiętam jakby był wczoraj. Agacia prezentowała się MEGA pięknie. A oboje na weselu byli tak wyluzowani, że podziwiam ich do tej pory. To był dzień dla nich, nie dla gości. U mnie będzie totalna spina;P

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcia są bajeczne!!!!! :-)
    Pieknie wyglądałaś! :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. cudownie:) gratulacje z okazji rocznicy:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądałaś przepięknie. A te buty są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń