sobota, 10 sierpnia 2013

Jajko zamiast kotleta

Białko, węglowodany, zdrowe tłuszcze, warzywa - obecne. Tak dzisiaj wyglądał mój obiad i mam przeczucie, że będę go często powielać, bo było szybko i smacznie. Jego wybór podyktowany był spontanicznym zakupem malutkiej patelni. Zawsze taką chciałam no i w końcu mam. Jak pięknie by było, gdyby pełnowartościowe białko znajdowało się w owocach i warzywach, a nie w mięsiwie...


Mini patelnia - parę złotych, a tyle radości ;)


Sałatka (jak każda, którą robię) polana jest sosem z octu jabłkowego, oliwy z oliwek i ziół prowensalskich wymieszanych w słoiczku. 


Bułeczka powędrowała do tostera


 yummy :)

Wyszedł mi właśnie całkiem spontaniczny wpis o jajku sadzonym, a za parę godzin pojawi się następny, nieco bardziej fitnessowy (a może raczej gimnastyczny)... W każdym razie coś pomiędzy ;)

22 komentarze:

  1. uwielbiam Twoje soczyste zdjecia i apetyczne przepisy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepisy ;)Poczułam się jak kucharz :D

      Usuń
  2. Oj tak po takich zdjęciach od razu ślinka cieknie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zdrowo i kolorowo :)Czekam z niecierpliwością na dzisiejszy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sałatka wygląda smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ja też bardzo często jem jajko na bułce z sałatką lub z grzybkami zapiekanymi...uwielbiam i zrobiłam się głodna :O :O

    OdpowiedzUsuń
  6. Pysznie! Uwielbiam jajka sadzone, może sobie sprawię taką patelenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Często jadam jajko sadzone na obiad, szczególnie do fasolki lub kalaforia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale apetytu narobiłaś mi na taką sałatkę :) jajko sadzone w upały na obiad jadam właśne bardzo często.. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Mieszkam dosłownie 20 m od Biedronki i chyba oliwki pochodzą właśnie z tego sklepu :)

      Usuń
  10. Pysznie wygląda całość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie jajeczko. Czasem z jakimś ziemniakiem i kalafiorem, albo właśnie z sałatką. MNIAM!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tam też lubię jajko :) chociaż... nie lubie w sumie tylko tych na miękko.
    Bardzo pysznie to wygląda.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem strasznym mięsojadem, tak, straszny to właściwe słowo :D
    ale jajka zajmują szalenie ważnie miejsce w moim jadłospisie. Jajka dają moc.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale pysznie wygląda! Dobrze widzę, że patelnia jest z Pepco? Przydałaby mi się taka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie jednak jajeczko w formie jajecznicy króluje ostatnimi czasy :D

    OdpowiedzUsuń