piątek, 2 sierpnia 2013

Piątkowy aerodance

No i mamy weekend - tygodnia koniec i początek ;). Uwielbiam piątki i to nie tylko dlatego, że zwiastują weekend. Największy upał spędziłam wylegując się na basenowym leżaku i pływając w cudownie orzeźwiającej wodzi. Miałam dzisiaj świetne zajęcia na stepie, ze świetnymi kobietami, które nie traktują pogody jako wymówki od ćwiczeń. Potem zostałam na Zumbie i jeszcze trochę dłużej, żeby beztrosko potańczyć, czyli spędziłam w klubie jakieś 3 godziny, które zleciały nie mówię jak szybko. Wykończona po cudownym dniu szykuję się od spania i zostawiam Was z naszą (moją i Majki) energią...




Nasz aerodance, czyli aerobik z elementami tańca albo taniec z elementami aerobiku ;) 

                                           

27 komentarzy:

  1. Kolejna genialna choreografia! :) Do wypróbowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na rozgrzewkę jak ta lala :)

      Usuń
    2. $ razy pod rząd i zrobiło mi się cieplutko ;)

      Usuń
  2. Ja też dziś byłam na Zumbie :) Na uwagę zasługuje fakt, że wcześniej wypiłam piwko na rynku ze znajomymi. Fajnie się gadało, ale ja... poszłam sobie do klubu fitness :D No excuses :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, zapomniałam dodać... Świetne choreo! :)

      Usuń
    2. Afterparty na Zumbie. To jest myśl :)

      Usuń
  3. Świetna choreografia i niesamowita energia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna choreografia!!! Fajnie sie masz, ze mogłas spędzić ten upał chodząc sie w wodzie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, pięknie, pięknie ;D Ach, masz się dziewczyno, czym chwalić! Cudnie się poruszasz! Chcemy więcej! ;)

    Polecam! positiveattitudetowards.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jak sobie oglądałam to stwierdziłam, że mogłam w to włożyć więcej energii :)

      Usuń
  6. ALe świetne! Przekazujecie bardzo pozytywną energię! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile w was energii! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agata jesteś cudowna! Uwielbiam ludzi z dobra energią!

    OdpowiedzUsuń
  9. Koleżanka kobiece ruchy,a Ty sztywno, męsko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ukrywam, że Maja się lepiej rusza, ale z tym męsko to chyba przesada ...

      Usuń
  10. Obie jesteście świetne :) Więcej filmików proszę :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć :)
    Ze względu na tematykę Twojego bloga, chciałabym Cię zaprosić do udziału w dietetycznym konkursie z okazji urodzin mojego bloga :) http://redandpale.blox.pl/2013/07/Konkurs-6-te-urodziny-bloga.html
    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale sie pięknie i lekko ruszacie :) Aga, co to za piosenka? Poluje na jej tytuł od dawna i ciągle nie wiem :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciara - love, sex & magic jakiś remix. Muzyka była Majki, więc dokładnie nie wiem :)

      Usuń
  13. marze o udziale w takich zajeciach ! szkoda ze nie ma ich w moim miescie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. UWIELBIAM PIĄTKOWE TANECZNE TRENINGI Z AGACIOREM!!!!!:****

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaaale fajnie! Dlaczego ja tak późno tutaj się znalazłam! Cudownie! Lubię wszystko, przeczytam wszystko! Rewelacyjny układ, cudownie, że tak lekko się poruszacie :)

    OdpowiedzUsuń