poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Trzy nowe topy w mojej szafie

Czasem warto puścić mężczyznę samego na weekend. Mój wrócił z Berlina z torbą prezentów. Wie doskonale co sprawia mi najwięcej radochy i o dziwo zawsze trafia w rozmiar. Nie ważne, czy jest to pierścionek czy spodnie. Zawsze są lepiej dopasowane niż te, które ja kupuję "na oko". Tym razem obsypał mnie topami/biustonoszami sportowymi. Kolorowe, wygodne, że aż chce się biec na trening. Może nawet odważę się  w końcu odkryć brzuch na zajęciach, żeby zaprezentować je szerszej publiczności ;).  

Ten pomarańczowy New Balance będzie chyba eksploatowny najczęściej, bo jest nieziemsko wygodny




Jasno zielony top Elle Sport za 7 Euro. Często spotykam ubrania tej firmy w polskich TkMaxach, ale nigdy się na nic nie skusiłam. Macie z nimi jakieś doświadczenia? Dobrze się noszą?



Mam wrażenie, że do sklepów TkMax w Polsce trafia wszystko to, co nie sprzeda się na zachodzie. Jeśli jest już jakiś fajny ciuch to w ogromnym rozmiarze, a w Berlinie topy Calvin Klein S i SX proszę się o kupienie za 17 Euro. Ten jest świetny i nie ma sensu zakrywać go bluzką :)




Chcę Wam podziękować za wszystkie miłe słowa jakie skierowałyście do mnie po wczorajszym wpisie. Balsam dla duszy. Nie mam nic przeciwko krytyce, bo przecież nie każdy musi pałać sympatią i zachwytem do mnie i mojego bloga, ale jeśli komentarz będzie złośliwy bądź chamski dla mnie lub innych komentujących, będę go bez zastanowienia kasować. Mój blog to nie miejsce na wyładowywanie flustracji. Jeśli ktoś ma w sobie agresje to niech idzie na boks albo pobiegać. Na szczęście bardzo rzadko zdarzają się takie incydenty i póki co nie mam dużo roboty z usuwaniem. 

Jeszcze raz dziękuję!

43 komentarze:

  1. Świetne,szczególnie ten ostatni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany ale Ci zazdroszczę! Cudowne są <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne biustonosze sportowe ! Ale ten od Calvin Klein zdobył moje serce ! <3

    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja muszę zrobić jakieś zakupy fit:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten z NB jest boski! <3 A jeśli do tego wygodny, jak piszesz, to nie mam więcej pytań :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz fajnego faceta! pokazuj zdjecie z Waszej sesji slubnej :) ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochany jest, ale nie wiem czy się zgodzi żeby jego twarz była na blogu (nieśmiały typ ;)) W razie czego zakryję twarz paskiem ;)

      Usuń
    2. obiecalas ze umiescisz :))

      obiecalas ... :)

      Usuń
  7. Świetne! Ja jestem na etapie szukania solidnego wsparcia dla mojego 65F w dość rozsądnej cenie, bo niestety mój obecny Shock Absorber już swoje przeszedł, a nie chcę znów sprowadzać go zza granicy (w Polsce ceny są 3 razy wyższe niż na ebay). Może przejdę się po outletach sportowych w mojej okolicy, mam New Balance pod nosem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy taki top się u Ciebie sprawdzi. Daj znać czy coś znalazłaś :)

      Usuń
  8. Twój mężczyzna faktycznie zna się na rzeczy:) a nasze TK-Maxy rzeczywiście jakieś uboższe...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie są cudne ale z NB chyba najlepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Skarbie wyslij mi 3 zdjecia przodem bokiem i tylem to wysle do trenera tak jak obiecalam i dostaniesz indywidualny opis :)

    OdpowiedzUsuń
  11. limonkowy, cudownie trafił ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten ostatni to małe cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne te topy, mój mi tak nie kupuje:-) eh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie ma inne zalety :D

      Usuń
    2. to może uzupełnię zdanie "mój mi tak nie kupuje...mój mi daje kasę";-) he he

      Usuń
  14. Taki mężczyzna to skarb!!! :)
    Podoba mi się zwłaszcza pierwszy top! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne topy! No i świetny facet jeśli tak fajne podarunki Ci przywozi! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Chociaż nie lubię pomarańczowego, to ten pierwszy podoba mi się, fajne jest zestawienie tych kolorów. a w tym ostatnim na pewno będziesz wyglądać świetnie, opalona fit blondynka + różowy top :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mąż ma bardzo dobry gust :) a brzuch odkrywaj obowiązkowo!!! jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystkie świetne;) ale gdybym miała wybrać, który podoba mi się najbardziej to wybrałabym pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten od CK mam najfajniejszy wzór! A brzuch pokazuj bez oporów i zawstydzaj innych! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę tego różowego!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. i w swoim TKMAXX widziałam też s :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jakim mieście? Za moich czasów studiowania w Poznaniu była straszna bieda w TKMAXX :( Wtedy byłam tam bardzo częstym gościem. Być może sytuacja wygląda teraz o wiele lepiej :)

      Usuń
  23. Ja również bardzo często w polskich TKmaxx'ach spotykam ubrania ELLE sport i zawsze zastanawiam się jak się noszą :) Także teraz czekam na Twoją recenzję :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Agata!
    Jakim prawem masz zachwianą pewność siebie? Jesteś rewelacyjna! Miałam kilka dni przerwy od internetu, dlatego poprzedni wpis zobaczyłam dopiero teraz. Już pomijam to, że ktoś kto to napisał pewnie waży z 80 kg i zajadał się lodami w trakcie tych wypocin ;), napiszę jedynie, że dla mnie i kilku moich koleżanek jesteś niesamowitą, NIE-SA-MO-WI-TĄ inspiracją. Udowadniasz sobą, że mimo mięśni na brzuchu czy nogach można wyglądać kobieco i zmysłowo. Wydajesz się być osobą, która tryska optymizmem. Masz pasję, którą zarażasz innych. Oby tak dalej, dziewczyno! Swoją droga, apropos tego ostatniego "porównawczego" zdjęcia- liczyłaś jakoś skrupulatnie kalorie by schudnąć, czy postawiłaś po prostu na zdrową dietę i ruch? :)
    Pozdrawiam Cię ślicznotko z zabójczymi nogami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 Dziękuję

      Ostatnio liczyłam kalorie kiedy byłam w Gimnazjum. Od dawna tego nie robię, ale pamiętam kaloryczność produktów i mniej więcej potrafię oszacować ile zjadłam danego dnia. Kupując produkty spożywcze zawsze sprawdzam ile mają cukru, tłuszczu, białka :)

      Zdrowa dieta i ruch :) Im zdrowiej podchodzę do sprawy tym rezultaty są lepsze i trwalsze, bo o to przecież chodzi, żeby raz na zawsze pożegnać tłuszczyk, który nam przeszkadza.

      Usuń
  25. Ostatni - rewelka :)
    Chciałabym mieć takie ciało jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda ma inne ciało ale wszystkie mogą być wysportowane :)

      Usuń
  26. pomarańczowy jest prze śliczny! zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Też lubię buszować po TK;-))

    OdpowiedzUsuń