środa, 14 sierpnia 2013

Wakacyjny instagram

Mama miała rację, gdy powtarzała, że im człowiek jest starszy tym czas mu szybciej płynie. Jeszcze pół miesiąca i swetry powoli powrócą do łask. Tymczasem wakacyjne zdjęcia z telefonu przedstawiające się całkiem słonecznie :).



1. Przed porannym treningiem. Czekam na moje kobiety
2. Śniadanie. Co ja pocznę, gdy skończy się sezon na świeże owoce?
3. Śmieszny pierścień
4. Nudziłam się ;)
5. Z moją siostrą i Vitem oglądamy SATC
6. Blog oczywiście


1. Balerinki czekają na wrzesień
2. Testowanie (wtedy ) nowego stanika
3. Serial i przekąski.
4. Morskie paznokcie. Kiedyś miałam więcej zapału do zmieniania kolorów paznokci. Teraz ograniczam się do malowania minimalnie co 3 tygodnie
5. Były upały i były lody. Nie ma upałów i ochota zniknęła
6. Na basenie - był zbawienny, gdy termometry wskazywały 35 stopni


1. Razem z moją Majeczką dałyśmy czadu na tej scenie ;)
2. Świętowanie małego awansu w pracy
3. Leniwa niedziela
4. Winko z siostrą
5. Uwielbiam ten zapach
6. Na koniec stare zdjęcie, które zostało zrobione około 2 lata temu na przymiarce sukni. Mokah poprosiła mnie, żebym pokazała na blogu trochę zdjęć z sesji ślubnej. Jeśli jesteście zainteresowane to dajcie znać, bo nie chcę zanudzać ;) 

27 komentarzy:

  1. Jakie pyszne śniadanko :)
    Z chęcią bym pooglądała zdjęcia z sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie to jak zwykle ciągle coś się dzieje:)

    A no ciekawe co to będzie z tymi owocami ,może trzeba zamrozić?:D


    Tak,tak,wstaw zdjęcia ślubne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak zamrażac to duuuuużo


      tak,tak, tak

      Usuń
    2. Mrożone też są fajne. Truskawek trochę zamroziłam, ale to już niestety nie to samo :)

      Usuń
  3. Brzuszek cudowny, w sukni ślubnej coś nieśmiało się pokazujesz:P ale pod lupą widać, że wyglądałaś zniewalająco:D śniadanie mega smaczne:-) przyjemny ten wakacyjny mix

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieśmiało, żeby nie zdradzać zbyt wiele ;)

      Usuń
  4. O tak, chętnie obejrzałabym Twoje zdjęcia z sesji ślubnej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam taki miks fotek wakacyjnych. dołączam się do prośby o sesję ślubną, przynajmniej kilka zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie Twoja mama miała rację.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny brzuszek na zdjęciu! Co do lodów, ja je niestety mogłabym jeść ciągle, nawet jak nie ma upałów, zaś masło kakaowe jest nieodłącznym elementem podczas mojego corocznego opalania :) I też chętnie zobaczyłabym jakieś zdjęcia z sesji ślubnej, podziel się z nami tym pięknym momentem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z dziką chęcią poczytam o Twoich ślubnych przemyśleniach no i oczywiście pooglądam zdjęcia! Za równe 13 miesięcy bez jednego dnia stanę na ślubnym kobiercu, więc ten temat baaardzo mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja chce takie fotki oglądać dawaj więcej ze ślubu!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcie w sukni ślubnej :)) masz fantastyczny brzuch!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. "Mokah poprosiła mnie, żebym pokazała na blogu trochę zdjęć z sesji ślubnej. Jeśli jesteście zainteresowane to dajcie znać, bo nie chcę zanudzać ;) "


    oczywiscie ze wszystkie chcemy :))

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podobasz mi się w kadrze z pkt leniwej niedzieli
    taka zadziornie-zmyslowa mmm

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem jak najbardziej za! :) Chętnie pooglądałabym jeszcze Twoje posiłki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super figura! ;) Oczywiście, że chętnie pooglądamy zdjęcia z sesji ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. sesja ślubna? zdecydowanie tak :) bardzo jestem ciekawa w jakej scenerii się odbywała ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz świetny brzuch! :) Poza tym też uzywam olejku do opalania z ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też nie wiem, co pocznę gdy skończy się sezon na owoce :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Można wiedzieć skąd te balerinki? bo są piękne :) a figurę to masz cudowną! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pokaż zdjęcia z sesji ślubnej! Pokaż, pokaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dołączam do grona apelujących o zdjęcia ślubne :).
    Też uwielbiam zapach masła kakaowego i też się zastanawiam, co będę jeść na śniadania jak minie sezon na te wszystkie pyszne owoce...

    OdpowiedzUsuń