niedziela, 25 sierpnia 2013

Weselny outfit za 5 zł

Zastanawiałam się wczoraj czy kupować nową kreację na ślub, czy może wystąpić w czymś co czeka w szafie na takie okazje. Zrobiłam obie rzeczy. Spódnica, którą kupiłam w tym roku leżała prawie nietknięta i myślałam o niej przy wyborze, ale jest z nią ogromny problem - ciężko dobrać do niej górę. W ekspresowym tempie przejrzałam to co oferują sklepy i ciągle miałam nadzieję na jakąś fajną sukienkę, która zaoszczędzi mi kombinowania. Sukienki nie znalazłam, ale w ręce wpadł mi top którego sądząc po powalającej cenie 5 zł nikt nie chciał.  Pozornie niepasujące kolory (różowy+zielony...) okazały się strzałem w dziesiątkę i nawet zgarnęłam kilka miłych komplementów ;). 




więcej <klik>



Imprezowy niezbędnik. Różowy gadżet to nic innego jak błyszczyk dla małej dziewczynki :)



20 komentarzy:

  1. piekna stylizacja wygladasz super! rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super:) Pomysłowo i oryginalnie:) Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie:) Gdzie to takie ceny topów uświadczyłaś? :O

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta stylizacja! Może jedynie bym buty zmieniła na lżejsze, ale poza tym baaardzo mi się podobasz w takiej super kobiecej odsłonie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw, zwłaszcza, że nie wydałaś na niego masę kasy, a efekt jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, z takim ciałem możesz sobie pozwolić na każde modowe szaleństwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nieźle sobie radzę z dobieraniem ubrań do mojej dość problemowej sytwetki skoro tak sądzicie :)

      Usuń
  8. Z twoim ciałem to cokolwiek byś założyła wyglądałabys ładnie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, aczkolwiek tu bardzo uroczo, ten motylek zdecydowanie w moim stylu i muszę to napisać jest śliczny:)

      Usuń
  9. wyglądasz świetnie :):):)! super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. outfit wyszedl Ci genialny! uwielbiam takie spodnice

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, nie mow, że różowy i zielony to pozornie niepasujące do siebie kolory- wiesz, że pasują one do siebie idealnie!!
    Świetnie wyglądałaś!!

    OdpowiedzUsuń