poniedziałek, 30 września 2013

Ciesz się słońcem - idzie zima stulecia

Mam nadzieję, że to tylko groźby i zima będzie łagodna. Tymczasem cieszę się ostatnimi ciepłymi promieniami słońca. Zapraszam na PINK SWEATPANTS i lecę na moje zajęcia. Dzisiaj piłki bosu i sztangi fitnessowe. Spodziewam się pełnej sali. W poniedziałki mam 4 godziny zajęć. Po porannym ABT i interwale na bosu zjadłam konkretny obiad i jestem pełna energii na dalszą "walkę". Wy też poćwiczcie, żebym nie czuła się osamotniona ;).


30 komentarzy:

  1. Nawet nie strasz tą zimą stulecia. Ledwo się jesień rozpoczęła, a ja już mam dość tych niskich temperatur. Potowarzyszę Ci w ćwiczeniach, tylko poczekam aż obiadek się ułoży w brzuchu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak obiadek musi się ułożyć :)

      Usuń
  2. Czytałam w gazecie, że globalne ocieplenie spowodowało ochłodzenie w Polsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie strasz tą zimą, ja jeszcze nie mogę się pogodzić z tym że lato się skończyło! Moje zatoki zresztą też :( Btw na tym zdjęciu wcale Cię nie poznałam, natomiast pomyliłam z Kendrą Wilkinson i miałam chwilę zastanowienia: po co wstawiać na fit bloga fotkę byłego króliczka playboya? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem przerażona ;) No ładnie pomylić mnie z Kendrą ;) chociaż ja nic do dziewczyny nie mam - była moją ulubienicą w tym reality

      Usuń
  4. A skąd ta wiadomość o srogiej zimie? Słyszałam akurat coś odwrotnego, że ma być łagodnie ;)

    Apropos globalnego ocieplenia. Ono nie istnieje. To wymysł dziennikarza - tak słyszałam w pewnym filmie dokumentalnym ;))

    Zapraszam do mnie na
    positiveattitudetowards.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy na około mi mówią o tej zimie ale liczę na to co Ty słyszałaś :)

      Usuń
  5. skoro teraz jest już tak zimno, to można spodziewać się wszystkiego,

    OdpowiedzUsuń
  6. to ja potowarzyszyłam 10 km - 48,30 minut ;) też korzystam z pogody:) kiedyś nienawidziłam jesieni podczas biegania ją kocham;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super. Wracając z zajęć widziałam kilku biegaczy i właśnie tak sobie pomyślałam, że super byłoby ubrać czapę i iść pobiegać :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Częściowo za sprawą kosmetyku z Twojego ostatniego posta :)

      Usuń
  8. A ja słyszałam właśnie, że Amerykańce mówią iż zima będzie lekka. Ciekawe kto ma rację :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Miejmy nadzieję, że zima jednak nie będzie taka sroga...
    Na tym zdjęciu wyglądasz jak jakaś aktorka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie wyszła ta fotka czasem mi się uda ;)

      Usuń
  10. w tamtym roku też miała być taka straszna, biegacze nie martwią się zimą:) zima jak zima

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mawiają nie ma złej pogody. Jest tylko złe ubranie :)

      Usuń
  11. Wyglądasz jak gwiazda na tym zdjęciu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. celebrity wracająca z siłowni ;)

    robię Miesiąc Pozytywnego Podejścia do Ciała, niech październik będzie dobrym miesiącem :)
    http://pretty-perfection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze mówiąc to w Polsce nie ma już jesieni. Mamy lato i potem od razu jest zimno czego najlepszym przykładem jest wrzesień. Jesienne kurtki czy też płaszcze kolejny rok ubrałam tylko 2 razy i od razu przyniosłam cieplejsze rzeczy.
    Boje się tej zimy bo oprócz prognozy pogody i zapowiedzi, że będzie to ostra zima to czuje się to również w powietrzu. Nie pamiętam aby we wrześniu było tak zimno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Też nie pamiętam takiego września. Czuć takie mroźne powietrze, a dzisiaj skrobałam szyby przed wyjazdem do pracy :(

      Usuń
  14. Hej ;) ślicznie wyglądasz na tym zdjęciu.. to tak w ramach wstępu bo nie o tym miałam pisać :)
    Jak tam poranna gimnastyka? Ja zaczęłam 14 września i muszę przyznać, że codziennie czuje się świetnie o poranku.. czy to była 4 rano czy dopiero 7 (zależnie od pracy) już po jednym ćwiczeniu czułam się obudzona i chętna do dalszych ćwiczeń. Dobrze, że wpadłaś na ten pomysł bo sama pewnie bym się nie zabrała od rana za cokolwiek bo treningi mam dopiero popołudniami i wieczorem :)
    Czekam na nowe posty, motywuj Nas bo wiele osób już narzeka na pogorszenie samopoczucia przez jesień.
    Miłego dnia :)

    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz dokładnie takie same odczucia jak ja po porannych ćwiczeniach :)

      Usuń
  15. Zima może być stulecia pod warunkiem, że potrwa dwa tygodnie :) Potem zamawiam lato na miejscu!

    OdpowiedzUsuń
  16. mieszkam w Szwecji, więc zima na 100% będzie ostra... co do zdjęcia - piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zima zimą... Ćwiczenia dodadzą entuzjazmu i energii w najmroźniejszy dzień. :)
    P.S. Piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń