piątek, 20 września 2013

Nowe w mojej szafie

Kilka dni temu zaopatrzyłam się w kolejne spodnie do ćwiczeń. Nie wiem jak to się dzieje, ale wciąż mam ich za mało. Może dlatego, że po bawełniane spodnie, w których kiedyś ćwiczyłam sięgam bardzo niechętnie (po porządnym treningu są po prostu całe mokre). W spodnie zaopatrzam się głównie w Decathlonie ze względu na bardzo przystępną cenę. Materiał Equarea wchłania i odprowadza wilgoć na zewnątrz. Dzięki temu mogę ćwiczyć dwie godziny i nie przejmować się przyklejającymi i krępującymi ruchy spodniami. 


Jeszcze jeden ciuszek z Decathlonu. Bluzka/tunika wellnes. Krój jest powalający. Chyba będę ją nosiła na co dzień :)


 przyda jej się prasowanie ;)


Ostatnia rzecz. Bezszwowy top kupiony w Pepco. Mam już ich kilka. Dla mnie jest znalazł, bo mój rozmiar nie jest bardzo wymagający. Cena 14, 99 zł (kolor bardziej jak na drugim zdjęciu)



Spodnie już przetestowane :)

16 komentarzy:

  1. świetna ta bluzeczka z Decathlonu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba wybiorę się do Pepco po taki top :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciuchy świetne, a ja strasznie zazdroszczę Ci tego, że w Pepco możesz znaleźć dla siebie dobry biustonosz ;) Lubię swoje piersi, ale jednak potrzebują solidnego wsparcia, które trochę kosztuje i w związku z tym obecnie jestem w małej kropce, bo nie chcę im zaszkodzić, a nie stać mnie w tej chwili na porządny stanik, wykrzesanie nawet 100zł na taki wydatek to dla mnie problem...

    OdpowiedzUsuń
  4. to w pepco są takie rzeczy?? następnym razem pójdę i obczaję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze są. Czasem się zdarzy :)

      Usuń
  5. też mam taki top z pepco, tylko neonowy róż (mój rozmiar też nie jest wymagający;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze różowy i niebieski :)

      Usuń
  6. Bardzo fajne zakupy :) Niech się noszą jak najlepiej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam te topy w Pepco, ale za 9,99 i w kolorze różowym i żółtym ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio w Decathlonie kupiłam super kostium kąpielowy sportowy jednoczęściowy za 23,90 :)
    Fajna sprawa. Sezon się skończył, a ja akurat na pływalnię zaczęłam chodzić i potrzebowałam takiego bardziej sportowego właśnie i trafiłam.
    A do pepco muszę się wybrać, bo właśnie takiego "topiku" mi brakuje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Co tam legginsy, stanik sportowy czy bluzki jak na ostatnim zdjęciu jest taki śliczny psiaczek. Jak się wabi? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczna <3!!! musze sie przejsc do Decathlonu (tak , w UK tez jest ten sklep :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam bardzo podobne legginsy z H&M :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hej obserwuje Twój blog od jakiegoś czasu i musze Ci powiedziec, że znalazłam w sieci fajny program do sprawdzania ile jeszcze sadełka trzeba zrzucić :) sprawdz-sylwetke

    OdpowiedzUsuń