wtorek, 3 września 2013

Ostatni wakacyjny mix zdjęć

Chłodne poranki i wczesne wstawanie dobitnie uświadamiają mi, że na kolejne lato muszę poczekać prawie rok. Jak to zwykle bywa, po wakacjach zostały już tylko zdjęcia. Ostatni porcja w tym roku. 


1. Kotka mojej koleżanki
2. Sprawdzam czy top leży jak należy ;)
3. Obiad. Placuszkowe uzależnienie jest ciągle pod kontrolą
4. Weselny outfit


1. Przed zajęciami
2. Niektóre dni mam rozpisane co do minuty. Od 6 rano do 21 ;)
3. Błyskawiczny obiad
4. Pół godziny bez szczekania - co za ulga


1. Próba, ploty i mrożona kawa u koleżanki
2. Weselny tort - uwielbiam te figurki
3. Jest moc
4. Zaczynam się powoli żegnać z białymi i zwiewnymi ubraniami <klik> . 


1. Tylko 25 kg 
2. Ach te bary 
3. Maleńka kolacja
4. Trening obwodowy 

Następny post będzie konkretniejszy :)

41 komentarzy:

  1. Masz świetną umięśnioną figurę, sama chyba nigdy takiej nie doczekam (chodzi o uda), ale może aż sama założę sportowego bloga =)
    Ty swoimi zdjęciami aż zachęcasz do ćwiczeń :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze skrwaki lata chociaż u Ciebie na blogu,bo dziś u mnie pogoda masakryczna. Deszc i wiatr. Przeraża mnie ta jesień,ale cuż taka już jest natura:) Oby jednak jesienna pogoda zaskoczyła ciepłem i słoneczkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja dzisiaj wyleguję się w ogródku i łapię ostatnie promienie słońca. Marzę o tym, żeby taka pogoda była jak najdłużej...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejne lato znów przed nami, a jesień ma również swoje uroki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tęsknię już za latem, chociaż uwielbiam jesień :)
    Jesienią najbardziej brakuje mi tych cudownych, letnich owoców.

    OdpowiedzUsuń
  6. za oknem deszcz i ja już chcę lato:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej, że tylko 25 kg :))) Barki masz świetne!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietna figura, ciągle to powtarzam ;)) Widać, że włożyłaś w nią dużo pracy :)
    Skąd taki śliczny notatnik/kalendarz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najzwyklejszy kalendarz obklejony naklejkami :)

      Usuń
  9. Psiak przesłodki :) Fajne masz życie, wiesz ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie zainspirował twój obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia, świetna laska, świetne zwierzaki no i co za pyszne zdrowe żarełko! Rewelacja!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja mam pytanie do was drogie Panie. W wakacje zaczęłam ćwiczyć i trochę zmodyfikowałam dietę. Nie głodziłam się ani nie głodzę. Z ok. 54 kg schudłam do 50-51 kg, (w kwietniu ważyłam ok 56-57 kg) W lipcu było ok, ale w sierpniu nie miałam okresu (nie, nie jestem w ciąży). Czy to przez ćw?? Albo muszę trochę przytyć?? Mam 158 cm wzrostu. Byłabym wdzięczna za jakąś odp
    Bardzo ciekawy blog,
    pozdrawiam K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytania
      Ile masz lat?
      Czy zmieniałaś klimat/ miejsce pobytu w czasie wakacji?
      Ćwiczysz bardzo intensywnie?

      Usuń
    2. Mam 17 lat. Klimatu nie zmieniłam. W lipcu tylko biegałam, a w sierpniu dołożyłam cw na boczki Tiffany i naprzemiennie fitness blender na brzuch (ten 10 min)/8 min ABS i cw z Pani gifow. Biegałam 3-4 razy w tyg a cw 4 czasem 5. 1 wrzesnia zrobiłam 30 day shred level 1, ale odpusciłam i nie cw na razie. K.

      Usuń
    3. Spróbuj odrobinę zmniejszyć intensywność treningów. I zrób przerwę co drugi dzień. Powinno być ok :) Jesteś młodziutka myślę, że w wieku 17 lat zdarzają się takie sytuacje :)

      Usuń
    4. Dziękuję za odpowiedź. Boję się niespodzianki w nieodpowiednim momencie (w szkole, na wf na przykład). Przecież Pani też jest młoda :) K.

      Usuń
  13. Uwielbiam zdjęcia jedzenia i się nie mogę napatrzeć na twój post ;-)

    mam też pytanie: ćwiczę sobie od paru miesięcy i nigdy podczas brzuszków itp. nie miałam problemów, a od paru zajęć zaczął mnie naprawdę nieźle przy wykonywaniu ćwiczeń bolec kark. Czy to normalne, czy po prostu coś robię źle i to dlatego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie miałam problemu z bólem karku. Jeśli robisz ćwiczenia gdzie głowa nie jest podparta na dłoniach to być może twój kark jest po prostu zmęczony i go nadwyrężasz

      Usuń
  14. Mnie sie i taki "malo konkretny" wpis podoba ;)
    Lato jeszcze w sumie trwa i kalendarzowo, i astronomicznie ;)
    Jest jeszcze pieknie!

    Milego!

    OdpowiedzUsuń
  15. super fotki :) wspomnienie lata i moc na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię jasne ubrania, szkoda, że trzeba je powoli wkładać głęboko do szafy... ale jesienna garderoba też jest ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowną masz figurę <3 pies słodziak :D

    OdpowiedzUsuń
  18. przypominasz mi Klishine! :D super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znałam jej. Piękna dziewczyna. Jak anioł. Dziękuję za taki ogromny komplement ale obawiam się, że to nieprawda ;)

      Usuń
  19. Figura to bajka, omo :D

    Kilka pytań bez odpowiedzi, kilka pragnień i nadziei. Jak każdego obracającego się w sferze 'obsesja jedzenia'? A co ty sądzisz na ten temat? --> dzisiejsza-nadzieja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. masz na gryf zalozony jakis waleczek piankow, dobrze widze? Kurcze przydalo by mi sie cos takiego. Po powrocie do cwiczen po sztandze jestem mocno obolała

    OdpowiedzUsuń
  21. jaką ty masz figurę :O oh...pięknie wyglądasz!!

    OdpowiedzUsuń