środa, 9 października 2013

Dance, fit i co mi tam do głowy przyszło

Znajome zaproponowały mi i moje koleżance Majce sesje zdjęciową w klimacie dance. Dziewczyny są młodziutkie i zaczynają swoją przygodę z fotografią. Bardzo fajna zabawa z takim pozowaniem, chociaż jest to strasznie trudne - kontrolować jednocześnie ciało, mimikę twarzy, a nawet włosy i ubrania, którymi porusza wiatr ;). Uwielbiam takie nowe doświadczenia i jestem zadowolona z efektów. Myślę, że wyszło całkiem fajnie jak na pierwszy raz, choć wiem co zrobiłabym inaczej - lepiej. Mimo wszystko chyba sprawniej wychodzi mi stanie po drugiej stronie obiektywu. Jeśli Wam się spodoba, postaram się wrzucić więcej :).

Tematem sesji miał być taniec, ale jakoś tak wyszło, że niektóre zdjęcia popłynęły w innym klimacie :)




         

37 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, pierwsze najbardziej mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfekcyjnie piękna, figura doskonała- a te pośladki :O szok!! Wyszłaś ślicznie!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) Najbardziej podoba mi się drugie - świetnie się na nim prezentujesz :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachwycona:) Przepięknie:)

    Zdecydowanie pozowanie jest dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł super! Ale rzeczywiście widać, że to początki z fotografią, bo jest parę błędów technicznych :P Trzymam kciuki za dziewczyny (i oczywiście za Ciebie)! Z każdym kolejnym zdjęciem będzie tylko lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. na drugim wygladasz bardzo poshowo!
    :) super!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne!!! szczególnie te w locie. Inspirujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze zdjęcie wymiata:) jest megaa:P

    OdpowiedzUsuń
  9. super się prezentujesz :) ostatnie zdjęcie najbardziej wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszłaś super! :) Wszystkie zdjęcia są tak fajne, że nie potrafię wybrać najlepszego :D

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne zdjęcia, wyglądasz bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super sesja ostatnie dla mnie wymiata ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej czy mogłabyś mi powiedzieć jak mam trzymać płasko plecy? Podczas ćwiczeń na dolne mięśnie brzucha odcinek lędźwiowy ucieka mi do góry, nie wiem jak na to zaradzić... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze co przyszło mi do głowy - może wybierasz zbyt trudne ćwiczenia... Czasem warto zacząć od tych łatwiejszych. czyli zwykłych spięć ze stopami na podłodze.
      Albo jeszcze jedno rozwiązanie. Oprzyj nogi na podwyższeniu (kanapa, piłka do ćwiczeń) i z tej pozycji wykonuj spięcia. Plecy wtedy ładnie przylegają do podłogi :)

      Usuń
    2. Napewno wypróbuje dzięki! ;D Czy trudne? Robię np. krążenia nogami w powietrzu albo unoszenie i opuszczanie nóg jak najbliżej ziemi, nożyce przy tych najczęśniej mam problem z trzymaniem pleców ;c Mam skoliozę lczy to moze mieć na to wpływ?

      Usuń
    3. Moim zdaniem wykonujesz bardzo trudne ćwiczenia. Ja też bym miała problemy z utrzymaniem pleców po kilku seriach. Wróć do troszkę prostszych ćwiczeń i za jakiś czas spróbuj znowu - powinno być łatwiej :) Pozdrawiam

      Usuń
  14. Aj, jak z reklamy Adidas albo Reebok :D mnie się bardzo podoba uchwycona dynamika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielki komplement :) Uwielbiam patrzeć na takie fotki z kampanii reklamowych :)

      Usuń
  15. W jakim mieście prowadzisz zajęcia? pewnie to gdzieś padło już.. ale nie pewnie szybciej odpowiesz zanim znajdę.. zdjęcia cudowne, a Twój blog i ćwiczenia naprawdę świetne..

    OdpowiedzUsuń
  16. Nieważne jaki był zamiar sesji - efekt super!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz w tych czarnych legginsach! Ogólnie fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń