środa, 2 października 2013

F&F active leggings

Zawsze zazdroszczę, gdy pokazujecie swoje zdobycze z Lidla lub z innych marketów, a tutaj proszę. Mi również udało się upolować coś fajnego podczas spożywczych zakupów. Długich leginsów do ćwiczeń jeszcze nie miałam, a czasem się przydadzą, jeśli wiecie o co mi chodzi ;).


Oddychająca i szybko schnąca tkanina, bardzo wygodne i ładnie uszyte - szewki super podkreślają kształty. Z tyłu zameczki z odblaskową tasiemką, która może się przydać, jeśli postanowię pobiegać. Póki co zabieram je dzisiaj na moje zajęcia, więc będzie okazja do testowania. Swoją drogą zawsze, gdy kupię nowy ciuch do ćwiczeń nie mogę się doczekać treningu. Odliczam minuty. Też tak macie?? 


W F&F widziałam jeszcze kilka fajnych bluzeczek do ćwiczeń, więc jeszcze tam wrócę.
I jeszcze jedno. Wiem, że ostatnio trochę mało ćwiczeń pojawia się na blogu. Bez obaw. 
Coming soon:)

39 komentarzy:

  1. Też na nie trafiłam w sklepie. Zwróciły moją uwagę, ale akurat mam nadmiar leginsów w szafie :P

    PS. O rany, rany!! Uwielbiam Twoją figurę! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agata wie jak się ustawić :))))
      Fajny jest ten róż !!

      Usuń
  2. Figura faktycznie obłędna :) A legginsów nawet nie szukam, mimo, że mam F&F pod oknem, bo skończy się znowu zakupowym szałem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne te legginsy, będę musiała się im przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne , aby ci się w nich dobrze ćwiczyło;) Pozdrawia serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam kilka przysiadów w sklepie ;) zapowiada się nieźle :)

      Usuń
  5. Te legginsy są piękne, podoba mi się ten zamek na dole. A twoja figura jest wspaniała, w ogóle cała ty jesteś piękna.
    Serdecznie zapraszam na mojego bloga o siatkówce ligowej, reprezentacyjnej i o moim życiu i kibicowaniu http://mojsiatkarskiswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne, a jeszcze fajniej wyglądają na modelce. powinni ci płacić za to że tak prezentujesz ich produkty, serio:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A jak cenowo się mają ?
    Co do treningów - mam to samo.
    Ostatnio kupiłam buty do ćwiczeń fitness i od razu godzinkę machnęłam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Są świetne! Bardzo mi się podobają :)
    Ale sklepu niestety nie kojarzę, więc muszę obejść się smakiem...

    OdpowiedzUsuń
  9. Co tam legginsy,taka figura to od razu się rzuca w oczy i z czy bez to warto ją podziwiać:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio zapomniałam spodni na zajęcia i przeszło mi przez głowę, żeby ćwiczyć bez ;)

      Usuń
  10. Super są! ;) Wczoraj ukochany wypatrzył i od razu kupiliśmy ;) Do tego dobrałam jeszcze polarek też czarny z różowymi wstawkami po bokach - idealny komplet w niewielkiej cenie ;)
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a już myślałam, że tylko ja buszuje w f&f ;) polarki też są super

      Usuń
  11. Świetna okazja! Daj znać, jak się sprawdzają... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Legginsy świetne:) Sama szukam jakiś fajnych:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne. Na ładnym ciele wszystko się ładnie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Och, super wyglądają. Ciekawe czy mają też wielkie rozmiary :D

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja szukam fajnej góry do biegania jesienią i zimą. Było coś takiego?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja niestety nie mam Tesco w okolicy, więc zostaje mi Lidl, ale legginsy idealnie leżą :D

    OdpowiedzUsuń
  17. hej obserwuje Twój blog od jakiegoś czasu i musze Ci powiedziec, że znalazłam w sieci fajny program do sprawdzania ile jeszcze sadełka trzeba zrzucić :) SPRAWDŹ-SYLWETKE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh chyba 5 blog na którym to jest, i najprawdopodobniej nie trzeba tam podać swojego numeru i wcale nie wybulą od ciebie kasy, wcale

      Usuń
  18. o jej, cudowne leginsy. muszę się na nie zaczaić w f&f :) !

    OdpowiedzUsuń
  19. zerkam w tesco na dzial ciuchow sportowych, niestety rzadko bywaja przecenione :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny blog!
    Bardzo mi się podobają Twoje stylizacje !
    Może będziemy siebie obserwować ?
    Pozdrawiam Alexa ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Te zamki z tyłu nogawek robią świetne wrażenie. Idealne na jesień takie portasy. ja w ogóle uwielbiam ciuchy do treningów, tak jak napisałaś potem aż chce się ćwiczyć.

    OdpowiedzUsuń
  22. Trafiłam do Ciebie dziś z bloga Aliny i strasznie mi się tu podoba:-) A figurę masz tak super, że wyglądałabyś apetycznie w najtańszej i najpaskudniejszej szmacie, więc nie masz po co polować na fajne stroje do ćwiczeń:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. FF ma dobre produkty i nie drogie.
    Super wyglądasz!!!
    Follow me.

    OdpowiedzUsuń
  24. polecam ciuchy w f&f, zwłaszcza krótkie topy, akurat teraz mają przeceny!

    OdpowiedzUsuń