środa, 16 października 2013

Jesienny mix zdjęć

Jesienna aura nastraja mnie bardziej na przeglądanie Waszych blogów niż na pisanie własnego. Czas to zmienić :).  Pojawiam się dzisiaj z mixem zdjęć z ostatnich dni.  


1,2  Na śniadanie coraz częściej pojawia się u mnie pieczywo. Mleko czy zimny jogurt omijam z daleka. Czas zrobić pierwszą w życiu owsiankę. 
3. Pyszna przystawka. 
4. Piekarnia tuż obok mojego mieszkania oferuje oto takie cudo. Strasznie mnie kuszą te bułeczki :)


1. Na trening tylko z taką torbą! Pakowanie zajmuje sekundę :)
2. Zdjęcia pomagają mi w kontroli postępów. Czasem lepiej pstryknąć fotkę, zamiast robić pomiary wagą czy centymetrem.
3. Jeśli jesteś z Kalisza lub okolic przybądź na urodziny Aquatica fitness. 22 października odbędzie się maraton fitness. Z moich najświeższych informacji wynika, że wstęp na zajęcia i siłownię jest bezpłatny. Na salę wejdzie maksymalnie 25 osób, więc spiesz się :). Maraton zaczyna się treningiem ze sztangą, który poprowadzę ja :) Przy okazji - co myślicie o plakacie i "modelce"? ;)
4. Muszę przyznać, że polubiłam te kolorowe zabawki


Piękne miejsce z widokiem na jezioro - Willa Gowdlina. Nawet nie miałam pojęcia jak urokliwe są Kaszuby. Zapragnęłam tam wrócić. Dzięki gościnności kuzynki i jej męża spędziłam tam napraw miłe chwile :)


1. Kolejna fotka z sesji
2. Pachnące cudo
3. Nadal staram się pić dużo wody. Po tym co napisała Kama w puncie 6 stwierdziłam, że nie mam wyboru ;)
4. Wcinam przed treningiem, żeby mieć siłę i lekki brzuch 

17 komentarzy:

  1. Ostatnio też miałam okazję pobawić się tymi "zabawkami". Trening z kettlami to jest to! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. po pierwsze: masz figure, jak marzenie, a miesnie plecow pokazuja, jak porzadny trening wykonujesz :), po drugie: nie moge sie napatrzec na Twoje wlosy *.* i po trzecie: buleczke z piekarni zjadlabym w niedziele, w ramach cheat mealu :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze tyle nowinek u Ciebie i jak zwykle kolorowo:) Wszystkie fotki mają coś w sobie:) A Ty jako modelka zdałaś na 5:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy to Ty jesteś na tym plakacie? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jestem z Kalisza! Świetna sprawa zobaczyć się z Tobą! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne migawki :)
    plakat i modelka super, żałuję, że nie jestem z twoich okolic :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja nadal nie jem pieczywa :) na śniadanko kaszka, otręby, owsianka, jaglanka lub mój ukochany zdrowy miks polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. W cukierni nieopodal mojego domu kuszą podobnymi cudami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kettle są świetną zabawką, masz rację :))
    Ahhh, ale smakowicie wyglądają te cukierniane cuda :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne zdjęcia! Szczególnie te pierwsze, robią smaka na coś dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tymi kanapkami na śniadanie, to masz tak jak ja. Wstawanie o 6 rano nie sprzyja mi jakoś w robieniu owsianki :/ Ale pełnoziarnisty chlebek z twarogiem to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam mixy ze zdjęciami :) zazdroszczę włosów i figury ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia ;)
    Zazdroszczę figury.

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne masz ramiona :)
    Ostatnio też mnie bardzo zainteresowały kettle, myślę nad zakupem paru takich ciężarków :)

    OdpowiedzUsuń