wtorek, 29 października 2013

Urodziny Aquatica Fitness - maraton fitness

Równiutko tydzień temu odbył się maraton fitness w klubie, gdzie prowadzę większość moich zajęć. Bardzo się z nim identyfikuję, dlatego z wielką chęcią uczestniczę w takich eventach. Frekwencja znakomita, podobnie jak uczestnicy. Wszyscy uśmiechnięci i serdeczni. Piszecie czasem o nieprzyjemnych doświadczeniach w klubach fitness. Tutaj jest to niemożliwe. Nie to żebym Was zachęcała do wykpienia karnetów. Nie wiem nawet czy więcej niż jedna osoba z Kalisz tu zagląda ;).  Przedstawiam Wam małą fotorelację.


AquaCrossFit


Pilates dance. Nakręciłam kilka minut tych zajęć. Asia jest jak balsam dla mojej duszy :). Żałuję, że nie uczestniczyłam!

                                                          


Indoor Cycling


Lift it (maleńka postać w błękitnym topie to ja ;))


Pokaz Muay Thai, który robi ostatnio furorę w klubie


Prawie cała ekipa instruktorów i torcik :)


Brakuje Zumby. Nie mogłam się oprzeć tym gorącym rytmom :)

26 komentarzy:

  1. Gratulacje!
    Pewnie zabawa byla przednia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę imprezy :)
    Patrząc na zdjęcia przypomniałam sobie czego nie znoszę na siłowni czy w klubach.. bielizny która prześwituje nam przez cienkie spodnie. Naprawdę nie rozumiem kobiet które wciskają się w takie spodnie, a potem świecą majtkami. No ale może ja się nie znam :)

    Pozdrawiam
    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. To przez lampę błyskową. Jeśli bielizna jest jasna to światło się tak odbija. Normalnie tego nie widać. Ale oczywiście zdarzają się panie w "rajstopowych spodniach". Myślę, że nie zdają sobie z tego sprawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raz zaliczyłam taką wtopę na zumbie. Założyłam leginsy, w których chodzę na co dzień z długą bluzką, więc jakoś nie rzuciło mi się w oczy, że się troszkę przetarły na tyłku. W połowie zumby kuzynka mi uświadomiła, że niechcący świecę majtkami, więc dyskretnie przeniosłam się do ostatniego rzędu :) A leginsy zostały zdegradowane do rangi 'po domu'.

      Usuń
    2. też kiedyś załatwiłam się w ten sposób. Dobrze, że miałam ze sobą siostrę, która mi o tym powiedziała :)

      Usuń
  4. Szkoda, że to tak daleko... Widać, że urodziny udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak żałuję,że nie mogłam tam byc :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna "impreza"- uczestniczyć w takim maratonie to by była fajna rzecz- np on line z Tobą! Pomyśl o tym ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. hej- ja tez jestem fitnesska z tym ze od niedawana... w sumie od roku odkad skonczylam zawodowo uprawiac sztuki walki :) ja z kolei prowadze indoor cycling i trening cross... :) fajna stronka dobrze ze na ciebie trafiłam. rozpoczynam akcje na swoim blogu DO KONCA ROKU BEDE W SWOJEJ ZYCIOWEJ FORMIE. 3maj kciuki - lub dołącz i podaj dalej :) sciskam

    OdpowiedzUsuń
  8. Thruster! jedno z moich ulubionych cwiczen :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wydarzenie,na pewno panowały tam niezwykłe emocje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł z takim maratonem :) Na pewno bym się na takie coś wybrała, gdyby organizowano w moim mieście. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwsze co mi przyszło na myśl: Ale macie pozytywnie kolorowe talerze! :D Świetne są takie eventy ale zawsze boję się na nie wybrać, na nowe zajęcia, szczególnie choreograficzne bo rzadko trafia się instruktor który poświeci chwilkę na objaśnienie figur i kroków zwykle chodzę na sprawdzone

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglada na to, ze byla super impreza, a Ty wygladasz jak zwykle olsniewajaco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lift it i Pilates Dance .. Zdecydowanie bym na to poszła :) Szkoda, że nie ma tych zajęć w klubach w moim mieście

    OdpowiedzUsuń
  14. zakochałam się w pilates dance! ale bym chciała wziąć udział w takich zajęciach.. : ))

    OdpowiedzUsuń
  15. Kalisz się melduje. Niedługo zamelduję się na zajęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja też, chociaż bywam w Kaliszu raz na jakiś czas. ale wtedy bardzo brakuje mi jakiejś "klubowej" aktywności, więc się wybiorę!

      V.

      Usuń
    2. Serdecznie zapraszam! ;)

      Usuń
  16. Jestem zachwycona ruchami Pani z filmiku, zrobiła na mnie duże wrażenie :) Chciałabym się poruszać z taką gracją...
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Asia porusza się z wielką gracją :)

      Usuń
  17. O nawet ja tu się pojawiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. O nawet ja tu się pojawiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. O nawet ja tu się pojawiłam :D

    OdpowiedzUsuń