wtorek, 19 listopada 2013

Dobra dieta mimo pogody

Obawiałam się, że jak co roku zimne powietrze poskutkuje ogromnym apetytem na wszystko co jadalne. Póki co jest nieźle. Chyba jednak niektóre zdrowe nawyki żywieniowe weszły mi w krew. Szczególnie widzę to podczas zakupów. W koszyku lądują w większości produkty, których nie muszę się wstydzić. 

Zauważyłam pewne interesujące zjawisko. Każdy kto lubi/lubił fastfoody, wie jak to jest, gdy żołądek zaczyna wołać bardzo głośno "chcę" np. kiedy mijasz budkę z kebabem... Nie myślałam, że to możliwe, ale specyficzny dla niej zapach szczerze mnie odrzuca. Nawet nie wiecie jaka byłam szczęśliwa, gdy uświadomiłam sobie to 2,3 i 10 raz dla pewności.

Brak światła skutecznie ogranicza robienie zdjęć, ale nadal będę próbować :)


 Śniadanie. Szklanka ma pół litra objętości, więc z powodzeniem zmieści małego banana, kiwi, pół jogurtu naturalnego i owocowego, płatki fitness i garstkę ciasteczek w czekoladzie :)



 Sałatka na każdą porę dnia



Na obiad ryba w sosie pomidorowym. Gotowy produkt, ale obiecuję, że następnym razem zrobię wersję domową ;) Bardzo smaczna, ale i bardzo słona. Chyba odzwyczaiłam się od takiej ilości soli...


Fajnie jest mieć koleżankę, która podziela entuzjazm do zdrowego odżywiania i na wspólnej kawie zamiast wpychać w Ciebie kolejną czekoladkę, serwuje zdrowy deser. Ten poniższy, bardzo prosty to pomysł Majki. Jeśli ktoś lubi banany tak jak ja, to na pewno  w nim zasmakuje. Przed treningiem i po zresztą też - bomba!


Na kolację zapewne standardowo nabiał i ostatnio dzień w dzień - grejpfrut. 

39 komentarzy:

  1. Serek waniliowy w tym przepisie możesz zastąpić serkiem wiejskim - więcej białka i 0 cukru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak zrobiłam na kolację - dzięki!

      Usuń
  2. Jak tutaj pysznie u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jajeczka z brokulamiiiii.... Mniammmm!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda to wszystko bardzo smacznie :) I pokazujesz, że wcale nie trzeba się głodzić, albo jeść samych niesmacznych rzeczy, żeby pięknie wyglądać. A zdrowa dieta jest najlepsza na jesienną chandrę, widzę po sobie samej, że wszelkie doły giną po dobrym jedzieniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio zauważyłam, że jeśli zjem coś tłustego/ciężkiego jestem do niczego. Dlatego stawiam na lekkie posiłki :D

      Usuń
  5. Mniam mniam,pyszności zdrowe i kolorowe jak zwykle u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. też jem regularnie grejfruta ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealnie kolorowe menu :D ja też ciagle jem kolorowo mimo szarości za oknem. Dużo warzyw i owoców- tak jak latem.
    Nawet zakupiłam sobie czekoladę - wyobrażasz sobie? Ja i czekolada? :D ale ma 4 składniki: miazgę kakao, masło z kakao, ksylitol i lecytynę słonecznikową. Jak zobaczyłam skład to aż podskoczyłam z radości i właścicielowi sklepu (który ma 60-70 lat) powiedziałam, że uwielbiam jego sklep :D aż mnie uściskał :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście jestem zaskoczona!! Chciałabym spróbować tej czekolady :)

      Usuń
    2. Zdradzisz co to a produkt? Ja z dwojga złego wybierałam tą z Lind z 70% kakao:) też lepsza od czekoladopodobej bomby cukru i margaryny. Pozdrawiam Marta.T

      Usuń
    3. Mrożony filet w sosie, kupiony w biedronce. Nawet nie spojrzałam jaka ryba, ale nie ma E, więc pomyślałam, że nie zaszkodzi ;)

      Ja lubię Milkę :D w ogóle jakoś rzadko jem czekoladę

      Usuń
    4. W ogóle uwielbiam ryby, szczególnie na parze, ale nie znoszę ich przygotowywać, bo ten zapach, który utrzymuje przez 2 dni się po wykańcza mnie :/

      Usuń
    5. Podam wam linka do strony z tymi czekoladami, acz nie powinnam bo o reklama za free... ;P http://www.plamilfoods.co.uk/no-added-sugar-chocolate/
      Ja tez kocham ryby- łososia szczególnie- duszę go z pieprzem cytrynowym na patelni- ah ah ah niebo!!

      Usuń
    6. Zgadza się, łosoś z parowaru rulez:) Ja rybki najczęściej kupuje w biedronce zarówno łososia jak i pstrąga, wyglądają naprawdę dobrze i smakują także, no i cena nie przeraża:) Musze poszukać tej czeko u siebie w mieście, przydałaby sie do owsianki mniam! Marta.T

      Usuń
    7. łoooo nie zauważyłam, że to strana UK, ehh pozostaje Lind:)

      Usuń
  8. Wczoraj zrobiłam sobie deser owocowy, dużo smaczniejszy od czekolady! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdecydowanie mogę żyć bez czekolady i chyba dlatego mam do niej zdrowe podejście ;)

      Usuń
  9. Dla mnie też często rzeczy gotowe są za słone, czasem nawet jak u znajomych jem to też jest za słono bo ja w sumie w ogóle nie solę ;P
    Uwielbiam takie bananowe mixy, dodaję często truskawki mrożone, kiwi albo inne smakołyki :)

    Co do światła... niestety mam ten sam problem, szczególnie że zazwyczaj pracuję do 16 albo mam zajęcia i jak wracam to już ciemnica :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic tylko czekać na wiosnę ;) albo kupić profesjonalne oświetlenie ;)

      Usuń
  10. U mnie jesień to sezon soków warzywnych - wyciskarka poszła w ruch i jest bardzo zielono :) Tej jesieni już niestety doświadczyłam zwiększonego apetytu, szczęśliwie chwilowo temat udało mi się opanować ciepłymi śniadaniami i kolacjami /wcześniej to były u mnie raczej zimne posiłki/. Mam nadzieję, że jakoś przetrwam tym sposobem zimę bez większych przyrostów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też coraz częściej jem ciepłe śniadania. Rzeczywiście dają radę. Przydałaby mi się sokowirówka, ale przeraża mnie ile miejsca by zajęła na i tak już przepełnionym blacie w kuchni ;)

      Usuń
  11. ale smacznie wygląda ;) aż się głodna zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo rany... co za pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  13. taką sałatkę z brokułów po prostu uwielbiam, a banany? Ah.. najlepszy deser na świecie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Agata ja czekam na trening spalający tłuszczyk w domowych warunkach:)

    OdpowiedzUsuń
  15. grejpfruta jesz samego czy posypujesz go nie wiem odrobiną cukru czy moze jakims syropem,np.z agawy? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dosładzam w żaden sposób. Te z grubą skórą są dla mnie wystarczająco słodkie ;)

      Usuń
  16. do takich deserów polecam dodać truskawy :) o tej porze roku można kupić tylko mrożone albo w puszce ale i tak pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jutro robie te salatke z brokulami i jajkami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mi też zdrowa dieta weszła już w krew :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jeżeli masz ochotę na niespodziewaną paczuszkę od mikołaja,to zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pycha! :) świetna sałatka z jajkiem i brokułem

    OdpowiedzUsuń