środa, 20 listopada 2013

Instgramowy mix

Zapraszam na instagramowy mix zdjęć :)


1. Idealny samiec - cierpliwie czeka, gdy w sobotę robisz się na bóstwo
2. Tutaj trzeba popracować
3. Zamiast ciągnąć głową do kolan, spokojnie "wiszę"
4. Grejpfrut do kolacji. I tak co dzień


1. Śniadanie o 5:45, więc i kolor trochę "przyrumieniony", (pomarańcz, banan, czekolada)
2. Między posiłkami
3. Śmietana nie zabija. Lubię czasem zjeść takie danie i zdecydowanie wolę to niż schabowego. Makaron zamieniłabym na ciemny, ale mój mąż by tego nie zniósł. Jak wiadomo w małżeństwie trzeba czasem iść na kompromis ;)
4. Grejpfrut z kolacji był tak kwaśny, że zostawiłam połowę... Na śniadanie zmiksowałam to co zostało, dodając banana (zamiast cukru) i jogurt. Zawsze kupuję grejpfruty z grubą, puchatą skórką (są dużo słodsze), tym razem zrobiłam odstępstwo - mój błąd. 


1. Słodki obrazek
2. Od kilku tygodni jestem zafascynowana Maxineczką. Znacie jej kanał na YT? To co ta dziewczyna wyprawia...   Pędzelek ze ściętą końcówką do kresek i brwi  stał się moim must have. Ten znalazłam w Pepco  (8 zł)
3. Nie wiem jak mogłam zapomnieć o zabraniu butów na zajęcia! Miałam do wyboru ćwiczyć na boso albo kupić nową parę. Na szczęście klub w którym byłam znajduje się w galerii handlowej. Najszybsze zakupy mojego życia (8 minut wraz z przemieszczaniem się windą i między sklepami!). Świetnie amortyzują - fajne butki, a tak wzbraniałam się przed linią Easy Tone :)
4. Te spodenki były kiedyś ładnie dopasowane, a teraz muszę się nieźle nakombinować, żeby nie sterczały z każdej strony. Choć bardzo je lubiłam to chyba mogę z tym żyć ;)


1. Zamiast rękawiczek kupiłam nowe okulary słoneczne i męczyłam nimi biednego Vito ;)
2. Rozciąganie na dywanie
3. Oczywistość - uśmiech po treningu :D

4. Dziękuję Wam, że tak licznie zaglądacie na Blue sweatpants! Aż serce rośnie, gdy widzę, że moje wypociny nie idą w eter!

30 komentarzy:

  1. ależ ty jesteś rozciągnięta:)
    Uwielbiam twoje zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie samą nastrajają pozytywnie ;)

      Usuń
  2. uwielbiam Twojego bloga, w związku z tym, że 14 dni temu rozpoczęłam swoją walkę z odchudzaniem u dietetyczki, i walkę o piękne ciało.. bardzo dużo ćwiczę, staram się, ale jak u każdego przychodzą dni gdy tracę motywację i chęci do dalszej walki, ale wtedy wpadam do Ciebie i wszystkie siły powracają ! :) a teraz wracam do moich zaległości, mam ich sporo, bo trafiłam do Ciebie stosunkowo niedawno ! :) powodzenia, i czekam na nowe wpisy i zdjęcia ! ;) Kejt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kejt! Starsznie mi miło! <3

      Usuń
    2. Ja też niesamowicie się cieszę, że Cię 'poznałam' ! :) właśnie wróciłam z dancehall-u, padam na twarz, i trochę grzeszę, bo piję redds-a, i teraz patrząc na Ciebie, płakać mi się chce, że jestem taka słaba i z dzisiejszego treningu nic nie zyskam i znów zrobiłam 3 kroki w tył w drodze do mojego pięknego ciała..

      Usuń
    3. Jeśli idę choć trochę głodna na trening też mam ochotę na słodkie po (np. reds). Nie zamartwiaj się żadnymi krokami w tył tylko staraj się robić jak najwięcej naprzód! Każdy jest człowiekiem. Najważniejsze, żeby takie jedno drugie odstępstwo nie zamieniło są w śmieciowe odżywianie ;)

      Usuń
    4. Uważam, że nie można przesadzać w żadną stronę, miałam ochotę na batona to go zjadłam, przed treningiem :P jednak organizm też się domaga niektórych rzeczy do których jest przyzwyczajony.. znaczy BYŁ ! :))

      Usuń
  3. Też mam easy tone i nie jestem pewna czy można w nich ćwiczyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkie nadają się do treningów, niektóre są tylko do chodzenia ;)

      Usuń
    2. Mam chyba 8 par butów w których ćwiczę. Faktycznie nie są idealne do wszystkiego. Są powiedzmy "niestabilne" przy niektórych ćwiczeniach, ale że mam doświadczenia z bosu to jestem przyzwyczajona do tego trzymania mięśni ;) Raczej nie będę w nich ćwiczyć codziennie, ale do skakania mi się podobają :D

      Usuń
  4. Bardzo fajne zdjęcia i opisy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki to model easytonów? Mam takie:
    http://niebieskoszara.blogspot.com/2013/03/193-buty-treningowe.html
    (na końcu postu)
    i wykonywanie nawet przysiadów jest niebezpieczne :( A od chodzenia w nich bolały mnie biodra... to chyba jednak nie dla mnie buty... a wygrałam je i bardzo się cieszyłam, bo są śliczne ;)


    Też z partnerem musimy szukać kompromisów i ryż to jeszcze idzie ugotować razem- dwa woreczki jeden brązowy drugi biały, ale makaron ciężko ;) Na szczęście mój znosi ciemne odmiany i czasem jemy razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę wyżej w komentarzach powiedziałam co nieco o tych butkach. Nie są idealne do wszystkiego ;) nie wiem jaki to model ale sprawdzę :)

      Z tym ryżem to nie wpadłam na pomysł z różnymi woreczkami ;) Dzięki za świetny pomysł!

      Usuń
  7. to ja Ci dziękuję,że moge tu zaglądać <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Oł jeee :D rozciągnięta, piękna, zdrowo jedząca i sławna :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny mix, zazdroszczę gibkości! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgrabniara, pyszne jedzonko, rozciagnieta, bosko <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Uśmiech po treningu to podstawa!!!
    A psiurek w okularach- bosko!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super figura!
    Pozdrawiam. Follow me :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś cudowna.
    Myślisz że w wieku 17 lat można zostać instruktorem fitness? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, jakiś czas temu powstał projekt Wschodzące Gwiazdy, który głównie ma na celu zintegrowanie blogerów i stworzenie czytelnej "bazy" blogów, poprzez udzielenie nam wywiadu :)
    Jeśli jesteś zainteresowana to serdecznie zapraszam na wschodzace.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń