poniedziałek, 11 listopada 2013

Zrób sobie śniadanie do łożka

Oczywiście milej byłoby, gdyby ktoś zrobił to za mnie, ale i tak uważam, że to fajny pomysł na taki wolny od pracy dzień. Placuszki z przepisu Maggie. Dziękuję kochana! 


W przepisie jaki otrzymałam nie było cukru. Nie wiem, czy specjalnie, ale ja dodałam waniliowy :)



 I pozytywna wiadomość dla wszystkich. Sama odmawiałam sobie wielu rzeczy, bo żyłam w przekonaniu, że kawałek czekolady zaprzepaści całą moją dietę. Dzisiaj jestem mądrzejsza. Ważne jest też, żeby stosować zdrowe zamienniki, o czym niezmiernie często przypomina nam niezawodna i piękna Agnes. Polecam jej bloga!


Zaplanowałam na dzisiaj jeszcze jedną notkę - bardziej aktywną. Trzymajcie kciuki, żebym zdążyła :)

21 komentarzy:

  1. Zgadzam się!! Można jeść "wszystko" i cieszyć się figura marzeń, ale.... i tutaj jest ALE... :-) wybierać zdrowe wersje tego "wszystkiego" i kierować się rozsądkiem :-)

    To jest niesamowite jak zdrowe jedzenie może być smaczne, kolorowe i dawać szczęście! :-) a placuszki Maggie też zamierzam zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnes jest głosem rozsądku nas wszystkich :)
    Co do przepisu - ja cukru nie używam (a przynajmniej bardzo się staram), więc nie podawałam go specjalnie. Tym bardziej, że jem placuszki z musami owocowymi, które są już wystarczająco słodkie :)

    A tak poza tematem - przy okazji przeczytaj powoli, co jest na opakowaniu cukru - nie "waniliowy", a "wanilinowy" - taka tam ciekawostka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starłam do ciasta 1/4 laski wanilii aaaaaaaaaa są obłedne:D:D:D do polania koniecznie miodzio. Mniam! Probowałyscie je zrobic na mące owsianej lub orkiszowej?? ciekawa jestem jak by smakowały, jutro kupuje maki i bede testować, pozdrawiam Marta.T

      Usuń
    2. Zrobię jutro na orkiszowej, bo akurat ją mam i dam znać ;) Wanilii nie posiadam, ale jak gdzieś dorwę, to spróbuję, skoro tak polecasz :)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. Ubolewam nad brakiem jajek, bo bardzo chętnie skosztowałabym tych placuszków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie dziś podobny post:-) też pancakes:-) może w wersji bardziej kalorycznej, bo polane syropem klonowym, ale też uważam,że czasem można sobie pozwolić na odrobinę szaleństwa:-)

    http://mojemiejcenaziemi.blogspot.com/2013/11/polski-swiateczny-poranek-po-amerykansku.html

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojj dawno już nie dostałam śniadania do łóżka, a takie placuszki to dopiero byłoby coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śniadanie wygląda fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety, śniadanie do łóżka nie wchodzi w grę odkąd mam psa :P Ale pancakes wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety tak mam :< jak zjem kawałek czekolady czy ciastko to calutki dzień idzie na marne.. Ale faktycznie z umiarem to chyba nikomu jeszcze nie zaszkodziło :P
    Buziaki :* !

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle pyszności, a do tego Twój prześliczny brzuszek, aaa!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne śniadanie, czekam na kolejną notkę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. mniam :) ja troszkę zatraciłam się w 'swojej diecie'. ale zrozumiałam, że nie da rady wszystkiego wykluczyć, a w ogóle jakie to życie bez jedzenia swoich ulubionych potraw, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda pysznie !u mnie dzisiaj pancakes z kaszy jaglanej:) mniami pierwszy raz robilam mialam ochotę na słodkie wiec nałożyłam na nie trochę miodu pyysznosci ;] dodasz swoj blog do http://fitblogi.blogspot.com/ kiedys byl taki spis ale nie wiem czemu nie dzial

    OdpowiedzUsuń
  13. Już widziałam przepis u Maggie:) Smakowicie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pysznie, chętnie zjem z dżemem domowej roboty i świeżymi owocami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Placuszki wyglądają pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. takie śniadanie chętnie bym otrzymała ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie piękne zdjęcia *.*
    Jesteś niesamowitą inspiracją :*

    OdpowiedzUsuń