wtorek, 3 grudnia 2013

Kilka kosmetycznych niedobitków z drogeryjnych promocji

Byłyście na pielgrzymce w Rossmann i Hebe? Ja tak, ale dotarłam chyba jako ostatnia i wiele dla mnie nie zostało. Wiem, że odwiedzacie mojego bloga z okazji fitnessowych wpisów, ale raz na jakiś czas nie zaszkodzi mały babski przerywnik. Mam nadzieję, bo po poście o paznokciach w kropeczki, zostałam porzucona przez jedną z czytelniczek. Przykro mi. Myślałam, że są urocze. Jak wiecie jestem kobietą i to raczej z tych, które lubią mazidła, więc jeśli mnie bierzecie to z całym inwentarzem ;)

(!) Od razu piszę, żeby ta informacja nie umknęła osobom zainteresowanym wspólnym treningiem. Wszystkie maile odczytałam. Poukładam sobie to w czasie, w głowie i odpiszę czym prędzej! Już się nie mogę doczekać :)


Świetny gadżet dla "jasnobrwiowej" osoby, czyli mnie, bo jak wiadomo ładne brwi to podstawa. Pędzelek fajny, ale używam tego z poniższego zdjęcia. 

Pędzelek ze ściętą końcówką jest cudowny do malowania kreski nad linią rzęs i zajmuje połowę mniej czasu, niż innymi znanymi mi akcesoriami. 
Jasny róż przeżył upadek zanim pierwszy raz go użyłam. Jedno jest pewne - twarda z niego sztuka!


Matowy cień, który podpatrzyłam u koleżanki kosmetyczki. Nie może być zły.


Po wakacyjnej opaleniźnie nie ma już śladu. Podkład musiałam (niestety) zamienić na jasny, bo ze starym zaczynałam wyglądać komicznie. Do tego transparentny puder. 

Używacie, któregoś z powyższych? Jak Wasze zdobycze? :)



37 komentarzy:

  1. ja niestety też trafiłam już na same resztki :c

    OdpowiedzUsuń
  2. używam pudru i jestem z niego bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny ten puder, ale myślę, że nie będzie zbyt wydajny. Za tą cenę i tak super :)

      Usuń
  3. Nawet nie zaglądałam tam bo jak narazie nie potrzebuję nic z kosmetyków,a wiem że na coś mogłabym się skusić:D

    A co do tego że piszesz o innych rzeczach to całkiem normalne. Przecież to jest lifestyle,czy to znaczy że jeśli masz blog o fitnessie masz pisać tylko o tym? Nie. Każda dziedzina życia łączy się w jakiś sposób ze sobą i tworzy całość. A poza tym to jest Twój blog i piszesz na nim to o czym uważasz za słuszne:)

    A ja chętnie czytam również o innych ciekawostkach i spostrzeżeniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się wydawało, że nie potrzebuję ;)

      Też lubię czytać o różnościach na blogu mimo tematu przewodniego :)

      Usuń
  4. Chodzę za tą paletką do brwi od miesiąca i nigdzie nie mogę dostać, a jest najlepsza! Ciekawe co Anonim miałby do powiedzenia o moim blogu - sama nie ogarniam jaki jest jego temat przewodni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również nie zaglądałam, bo mam wszystko, czego potrzebuję, nawet w nadmiarze, więc postanowiłam sobie, że nie będę niczego dokupywać póki nie skończę tego co mam :) Ja jak najbardziej chętnie czytam również o rzeczach innych niż sam trening :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdobycze się udały ale nie trafiłam już na żaden róż dla bladziochów :< niestety póki co nic z drogeryjnej półki nie wygląda na mnie kolorystycznie dobrze :(

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ten puder i bardzoo polecam :)
    kurcze, muszę kiedyś przetestować zestaw do brwi :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę. Już kolejna zadowolona :)

      Usuń
  8. Ja również skusiłam się na małe zakupy. Moje zdobycze to tusz do rzęs Pump It Up od Lovely(Wibo), który uwielbiam! Kupiłam 3 sztuki na zapas ;) róż do policzkow i puder transparentny Miss Sporty, eye-liner Maybeline (czy jak to sie tam pisze), podkład Rimmel Wake Me Up, cień do powiek Rimmel. Uff, uwielbiam takie promocje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszalałaś ! Też lubię robić zapas jeśli mam jakiś ulubiony produkt i jest w fajnej promocji :)

      Usuń
  9. Ja używam tego samego podkładu z maybelline i moim zdaniem jest świetny! :)
    Łatwo się rozprowadza, dość długo wytrzymuje i generalnie jestem z niego bardzo zadowolona.
    Post nie o treningu - równie pozytywny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stosuję go od niedawna - sistra mi poleciła. Jest bardzo fajny :)

      Usuń
    2. Ja też go mam:) odcień i efekt są ok ale mam wrażenie, że trochę wysusza buzię. Może to tylko moje odczucie, ale przed nałożeniem muszę sobie nałożyć jakiś w miarę tlusty krem( nivea się dobrze sprawdza^^)
      I wgl uwielbiam twój blog, wszystkie wpisy:)

      Usuń
  10. puder i podkład z ostatniego zdjęcia znam na wylot i często używam :) ciekawie wygląda ten zestaw do brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Paletka świetna, używam od dawna i uważam, że zwłaszcza dla blondynek jest strzałem w 10:D Używam ją w zestawie ze stylizatorem do brwi catrice (wygląda jak tusz, ok 10 zeta w hebe), świetnie nabłyszcza brwi, utrwala ich kolor i kształt ( nawet po treningu z Tobą, gdzie pot leci po czole brwi są w nienaruszonym stanie:D Pzdr Marta.Tu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ostatnio kupiłam stylizator i faktycznie to fajna rzecz. Używam codziennie.

      No no ja tam nie widziałam Cię spoconej - twarda sztuka z Ciebie :D

      Usuń
    2. Po prostu wiem, gdzie szukać motywacji;) Dozooo:D

      Usuń
  12. Agato masz tam na tych pędzlach z inglota jakieś nr?? wyglądają na porządne, fajnie sie robi tym skośnym kreche? Marta.Tu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te pędzelki nie są akurat z Inglota. Są z ... Pepco. Skośny kosztował chyba 7 zł i jest super. Dwa pociągnięcia i piękna kreska gotowa! :)

      Usuń
    2. Teraz dopiero zobaczyłam, że w poście zamiast kreska nad rzęsami napisałam nad brwiami ...?! Nie wiem o czym myślałam :P

      Usuń
    3. Pędzę dziś do pepco:D Marta.Tu

      Usuń
  13. Dobra. Gdzie tu się można wypisać? :P
    Mam ten sam róż tylko w trochę intensywniejszym kolorze, z tym że ja swój kupiłam w Biedronce ;)
    A Catrice w której drogerii kupiłaś? Mi też przydałoby się coś do podkreślenia brwi, które są jasne, więc może i u mnie by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie widziałam je w Biedronce. Catrice w Hebe - dla mnie super. Mają takie brudne odcienie i nie wygląda to ... rudo tylko tak fajnie naturalnie ;)

      Usuń
    2. Jeśli ktoś to czytał to pewnie zachodził w głowie jaka kreska nad brwiami sobie maluję ;)

      Usuń
    3. No ja się trochę zdziwiłam, ale różne są zboczenia - może obrysowujesz sobie kontur brwi czy coś... :D

      Ech, do Hebe mam daleko :( Chyba siostrę wyślę :P

      Usuń
  14. A ten matowy cień to jakiej firmy? Mi podobają się takie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bell. Jeszcze nie używałam, ale co z nim może być nie tak? Ma dużo pigmentu z tego co wiem :)

      Usuń
  15. ja czekam na recenzje cieni do brwi, które mam mega jasne i bałam się tego ze stawu ze względu na ciemny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zachęciłaś mnie tym wpisem do zakupienia takiego cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pudru miss sporty sama używam i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Inspirujesz już od dawna- pokazujesz nam jak prawidłowo wykonywać ćwiczenia- dlatego też zapraszam Cię do zabawy http://fasterbetternicer.blogspot.co.uk/2013/12/top-3-ulubione-cwiczenia.html
    Jestem ogromnie ciekawa Twojego Top 3 :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja się zbieram za kupienie tego różu :) Nie rozumiem osoby o której powiedziałaś we wstępie. Jesteś kobietą. Widać, że dbasz o siebie. Dodatkowo malujesz się naturalnie co bardziej podkreśla twoją urodę. :) Nie wiem co trzeba mieć w głowie aby przez jeden post, który według tej osoby nie pasuje przestać obserwować.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Za każdym razem jak jestem w naturze to ta paletka z Catrice jest wyprzedana ;/ A dla takiego bezbrwiowego stworzenia jak ja byłaby idealna :c

    OdpowiedzUsuń
  21. Zestaw do pielęgnacji brwi wygląda bardzo ciekawie, miałam kiedyś podobny z Oriflame.
    Podkład Affinitone też kiedyś miałam.

    OdpowiedzUsuń