poniedziałek, 23 grudnia 2013

Świąteczny manicure

Mam wolne :). Odbyłam dzisiaj cztery godziny fitnessu i na myśl o przerwie świątecznej nie jestem nawet odrobinę zmęczona. Wigilię spędzam u rodziców, dlatego oprócz przygotowania samej siebie, nie mam właściwie nic więcej do roboty. Co za luksus! 
Świąteczny, brokatowy manicure. Zakochałam się w tym efekcie. Zrobiłam go (zdjęcia również) już wczoraj i widać na nim wpływ szalonych treningów, ale wszystko da się poprawić. Kto ćwiczy na siłowni, wie co dzieje się z lakierem do paznokci po jego kontakcie z szorstką powierzchnią sztangi ;).





 Co Wy na to? :)
Nie mam pojęcia co przyodzieję, ale wiem, że musi pasować do tego manicure!

Kochane!
Życzę Wam wszystkiego najlepszego, zdrowia i spełnienia marzeń. 
Miłości i dobroci dla siebie i innych!

26 komentarzy:

  1. Piękne:)

    Dla Ciebie również Wesołych Świąt spędzonych w spokojnej i ciepłej atmosferze:) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny manicure! Wygląda tak... kosmicznie, w przenośni i dosłownie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny efekt :) Ja pazurki pomaluję dopiero jutro, ale jak to jeszcze nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pazur piękny!

    Serdeczne dzięki za życzenia! Kochana i Tobie samych wspaniałości!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba :) Ja osobiście bardzo lubię ciemne kolory paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytam Twojego bloga już od dłuższego czasu. I chciałam napisać,że dajesz mi wiele motywacji i inspiracji. Dziekuję! :)
    Co do paznokci-cudny efekt! Gdzie kupiłaś lakiery? U mnie nie spotkałam takich ;/

    Wzajemnie, wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo ładny kształt paznokci :) A manicure wygląda fenomenalnie, przyciąga oko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny manicure!
    I również życzę wszystkiego, co najlepsze! Magicznych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo efektowny manicure. Mam również lakier z brokatem, niestety STRASZNIE ciężko się go zmywa (zdrapuje jest bardziej odpowiednim słowem), przez co leży zapomniany w kącie.

    Ps Mała czarna wyglądałaby z nim elegancko. Mała biała - obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ten efekt "rybiej łuski" jest świetny! :)
    Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie brokatowe paznokcie. Są świetne!
    Wesołych Świat! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW!! Wyglądają świetnie!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lakier świetny, idealna wersja na święta czy sylwester :)) Jeśli chodzi o siłownię, to ja nigdy nie dotykam (staram się) ani nie uderzam czy nie szoruję paznokciami o sztangę- najgorsze co może być...

    OdpowiedzUsuń
  14. Heej :) pozwoliłam sobie zalinkować Twój gif z odnośnikiem do postu o stretchingu, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. No moim zdaniem prezentuje się świetnie! :)

    PS. Mam taki pomysł, który może by Ci się spodobał. Nie chciałabyś może nagrać filmiku, lub przygotować specjalnego wpisu z ćwiczeniami (koniecznie z gifami), które można byłoby stosować przy odchudzaniu, jednakże z myślą o osobach z gorszą kondycją i mniejszym rozciągnięciem itd.? Chodzi mi o to, że masz mnóstwo fajnych pomysłów, ale niektóre ćwiczenia dla osób z gorsza kondycją i większą dupką (jak moja xD) raczej póki co są niemożliwe do wykonania, dlatego pomyślałam, że może chciałabyś zrobić taki specjalny trening ala dla początkujących pomagający spalać tkankę tłuszczową?
    Pomyśl o tym, jestem przekonana, że nie tylko ja bym z tego skorzystała!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny ten Golder Rose, ale wydaje mi się że tak ładny efekt wychodzi tylko na czarnym lakierze :<

    OdpowiedzUsuń
  17. Lose weight, create healthy diet plans and workout plansCLICK HERE
    Football Games

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj rewelacyjny efekt! Też w sezonie zimowym zakochałam się w brokatowych topach :) Chociaż u mnie rządzi burgund i złoty brokatowy top :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepięknie pomalowane paznokcie. Lakier z golden rose kupię przy najbliższej okazji. Mam nadzieję, że jest trwały.

    OdpowiedzUsuń
  20. dobry na sylwestra!
    http://creativamente-o-sztuce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń