sobota, 4 stycznia 2014

Ćwiczenia z piłką (II)


Na początku tego tygodnia otrzymałam miłą paczkę od Lidla. Znajdowała się w niej oprócz dietetycznego jadła piłka do ćwiczeń, która daje możliwość zamocowania gumowych taśm. Przyznam szczerze, że nie lubię przekombinowanego sprzętu do ćwiczeń i taka właśnie byłaby ta piłka, gdyby nie możliwość odinstalowania linek. Pamiętajcie dziewczyny sprzęt do ćwiczeń może fajnie urozmaicić trening, ale im więcej w nim kombinacji tym bardziej ogranicza się jego funkcjonalność. Tak czy inaczej przetestowałam ją. Jak to zwykle bywa nakombinowałam się trochę ale myślę, że kilka fajnych ćwiczeń można z nią wykonać. Jak to wygląda? Zobaczcie same :)

                       

Ćwiczenia z piłka gify <klik>

Mam nadzieję, że we wtorkowy poranek znajdę chwilę, żeby poszukać czegoś dla siebie w lidlowskiej ofercie <klik>, bo kilka rzeczy wygląda całkiem zachęcająco.

Dajcie znać czy podobał Wam się filmik (jakoś nie mogę się przełamać, żeby zacząć mówić i całym sercem podziwiam wszystkie vlogerki) :)

Miłego sobotniego wieczoru!

53 komentarze:

  1. Agatka u mnie sie film nie wyswietla :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :(
      Na instagramie jest kilka sekund

      Usuń
  2. Wyswietla, ze video nie jest dostepne z mojego kraju :C (uk)

    OdpowiedzUsuń
  3. Większość z tych ćwiczeń nawet nie przyszłaby mi do głowy :D Za to inne z wykorzystaniem funkcjonalności tej piłki pokazałam kilka dni temu na blogu, kolejny taki post na początku tygodnia - zapraszam, jeśli masz chęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Maggie widziałam Twoje ćwiczenia. Bardzo fajne :) i czekam na nowe!

      Usuń
  4. Bardzo lubie cwiczenia na piłce :) fajny blog, super ćwiczenia i porady. Lubię to ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Również mam nadzieję że coś upoluję w Lidlu,a ta piłka chyba będzie nr.1:)

    Świetne zestawy. Już wiem gdzie szukać propozycji z wykorzystaniem piłki. U Ciebie i Maggie znajdę to na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agata super film! Naprawdę ciekawe ćwiczenia dobrałaś:) I ciekawie się to wszystko z muzyką skompoowało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się pytam dlaczego w moim kraju nie dostępne? Where the f*ck I live? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zestawy ćwiczeń, gdybym tylko miała miejsce na taką piłkę... ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ćwiczenia :) przekonałaś mnie do kupna tej piłki :)) tylko mam pytanie, czy ćwiczenia z tą piłką na mięśnie brzucha są skuteczniejsze niż w przypadku jej braku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się wydaje, ze to zależy jakie ćwiczenia robisz ;) brzuch można nieźle zmęczyć i bez piłki, więc nie należy mysleć, że jest ona niezbędna ;) ale ze swoje strony, mogę piłkę bardzo polecić (mam 'zwykłą', bez ekspanderów), bo oferuje nowe możliwości ćwiczeń oraz wprowadza urozmaicenie i modyfikacje do standardowych ćwiczeń. odkąd ją mam, wreszcie chce mi się ćwiczyć mięśnie brzucha, co było wcześniej dla mnie bardzo nudne, a teraz trening to zabawa ;) no i na piłce można świetnie ćwiczyć mięśnie głębokie, odpowiedzialne za stabilizację i prawidłową postawę. jeśli masz fundusze i miejsce na nią w pokoju, to myślę, że jak najbardziej warto kupić :) kasia

      Usuń
    2. Tak jak już Kasia napisała. Piłka nie jest niezbędna, ale ćwiczy się na niej bardzo wygodnie. W fajny sposób podpiera plecy, wyrabia prawidlową postawę podczas ćwiczeń. Warto zainwestować, bo piłka daje fajne nowe możliwości :)

      Usuń
  10. Co wpadło Ci w oko z lidlowej oferty? :) Ja się zastanawiam nad butami, ale rozmiarówka zaczyna się od 37. Normalnie noszę buty raczej 36. Czy sportowe obuwie może być / powinno być rozmiar większe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym nie kupowała większych, jeśli są to materiałowe buty (one zawsze się trochę rozejdą) i będzie niewygodnie i niebezpiecznie w nich ćwiczyć. Chciałabym obejrzeć odzież :)

      Usuń
    2. Dziękuję za radę :) Spróbuję je jutro obejrzeć i wtedy się zastanowię :)

      Usuń
  11. Uwielbiam promo z Lidla :) nie dość, ze produkty dobrej jakości, to jeszcze w dobrych cenach! Bielizna 7 stycznia jest moja :) chociaż znając moja zawzietosc, zobaczę wiele kobiet przed sklepem i zawroce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. widzialam dzisiaj reklame tej pilki :) jestem zaciekaawiona, bo jest tania

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że w ofercie od czasu do czasu pojawiają się takie fit-gadżety ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Film jest niedostępny w moim kraju :-) oj oj... Nie ładnie :-P

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy do piłki jest dołączona pompka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na którymś blogu czytałam, że nie ma a w ulotce też nic nie pisze.

      Usuń
    2. pompki nie ma ale jest adapter do pompki, czyli wystarczy nam zwykla pompka do roweru,piłek a dzieki temu adapterowi napompujemy również naszą piłke :)

      Usuń
  16. świetny filmik i ćwiczenia :) również chcę coś upolować w lidlu: topy i biustonosz sportowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Filmik świetny i cały szczęście, że można odłączyć taśmy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pytałam już na insta, ale zapytam też tutaj - jak mocne są taśmy dołączone do piłki? Stawiają duży, czy mały opór? Myślisz, że da się z ich pomocą efektownie budować mięśnie, czy dla średniozaawansowanych mogą okazać się zbyt słabe?
    Ćwiczenia genialne i na wiele z nich nie wpadłabym sama :) "Przez" Ciebie rozważam zakup piłki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są mało elastyczne przez co niestety nie można z nimi pracować w całym zakresie ruchu. Jeśli miałbym je naciągnąć tak, żeby pracować w całym zakresie to opór jest zbyt duży i nie starczyłoby mi sił na całą serię (oczywiście zależy jaka paria)

      Usuń
  19. Chyba muszę wykopać ze strychu swoją piłkę, która kiedyś służyła mi do ćwiczeń przed porodem:) Agatko Twoja kreatywność nie zna granic:D Fajne urozmaicenie, dotąd nie ćwiczyłam z piłką bo wydawało mi się, że na tym sprzęcie nie da się za bardzo zmęczyć a tu proszę...
    Co do Lidla to zawsze chadzam tuz przed zamknięciem i zawsze jeszcze coś upoluje, na otwarcie się nie pcham bo drażnią mnie kobitki które przez dwie godziny chodzą z pełnymi koszykami po czym wychodziły z jednym topem wrr ;) pozdrawiam, Marta.Tu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie "odkurz" swoją piłkę :) !

      Usuń
  20. co mogłabyś polecić na masywne łydki?
    przez całe lato jeździłam na rowerze na wysokich obrotach i teraz mam 2 wielkie "bułki"
    marzą mi się szczupłe, kobiece łydki da się coś z tym zrobić?
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sposobu na odchudzenia samych łydek, a już na pewno jeśli są to mięśnie :(
      Jeśli odstawisz na jakiś czas wysokie obroty na rowerze to trochę spadnie ta buła ;)

      Usuń
  21. Hej! Jestem 22 letnia kobieta która próbuje wyjść z anoreksji, waga już ok, ale wciąż za mało, musze przytyć, jem tylko zdrowa zywnosc, ćwiczeń regularnie od 2lat. Cwiczenia typu Ewa Ch. Czasem są już zbyt proste, co będzie lepsze- piłka czy ćwiczenia z obciążeniem? Planuje zakupy w lidlu wlasnie i nie wiem na co postawić aby ciało było nadal smukłe. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym zainwestowała w hantle z regulowanym obciążeniem, np z Decathlonu :) (bez obawy - będziesz smukła :) )

      Usuń
    2. Dziękuje za odpowiedz, a jaka waga byłaby dobra?

      PS. Masz piękny blog i Ty piękna! Możesz zdradzić jakie są sposoby na chuda twarz? Moja niestety mimo ze ciało musi przytyc, jest jakaś pyzowata....

      Usuń
    3. Właśnie dlatego proponuję regulowane obciążenie, żebyś mogła ćwiczyć efektywnie na wszystkie partie ciała. Tam jest chyba w komplecie od pół do 2,5 kg.

      Niestety twarz jest jak reszta ciała, chudnie i tyle razem ze wszystkim. Nie da się odchudzić tylko jednej części. Cisz się pyzatą buzią - ja bym chciała być bardziej pyzata :) Z wiekiem buzia nabiera bardziej ostrych rysów :)

      Usuń
  22. ale fil jest bardzo fajny i pomocny, nawet jak nie mówisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Filmik był SUPER :) Przez cały czas jego trwania myślałam: WOW, jaka Ona jest kreatywna :))))
    I zacznij mówić Dziewczyno !! Jak się nie spodoba to najwyżej przestaniesz :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, dziękuję. Staram się być kreatywne, żeby nikt się nie nudził na moich zajęciach :)

      Może się przełamię :)

      Usuń
  24. Filmik bardzo fajny! :)
    Ja po roku chodzenia na fitball pokochałam piłkę i teraz generalnie służy mi nie tylko do ćwiczeń, ale też siedzenia przy laptopie - i nie ma mowy o żadnym bólu kręgosłupa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każde (rozsądne!) ćwiczenia pomogą przy bolących plecach, a piłka robi to najskuteczniej :)

      Usuń
  25. Tego szukałem, dzięki! Znakomity blog, bardzo wysoki poziom. Mam nadzieję, że nie będziesz mieć nic przeciwko dodaniu Cię do tworzonej przeze mnie listy najlepszych polskich blogów o zdrowym stylu życia: http://ozdrowymstylublogi.blogspot.com/. Trzymaj się, Marek.

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny blog, zabieram sie za dokładniejsze jego czytanie a raczej buszowanie, i napewno bede czesto go odwiedzac:) moge wiedziec kim jestes z zawodu?:) super motywujesz!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi się już znudziła piłka, ale dalej lubię czasami sobie na niej poćwiczyć :)


    Gratuluję ! Nominuję cię do LBA!
    www.hellomymotivation.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny zestaw ! Uwielbiam Twoje filmy i gify! Polecam wszystkim Twoje ćwiczenia na BOSU ! SĄ GENIALNE!!! Zawsze jak wrzucasz coś nowego od razu muszę to wypróbować! Ćwiczenia masz świetne:-) Pozdrawiam gorąco:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Masaa osób polecała mi dzisiaj w komentarzach Twój blog, jest naprawdę świetny! Szacunek za pracę którą w niego wkładasz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super filmik :-) pokazuje jak dużo możliwości daje piłka :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam tą piłkę z Lidla; czy to normalne, że podczas ćwiczeń ona tak niemiłosiernie skrzypi? odnoszę wrażenie, że słyszą to wszyscy sąsiedzi:P

    OdpowiedzUsuń