poniedziałek, 6 stycznia 2014

Prezenty, prezenty, prezenty

W okresie świąteczno-urodzinowym zawsze zgarniam masę pięknych prezentów, a że fotografowanie martwej natury sprawia mi wiele przyjemności, jesteście zmuszone zapoznać się z moimi nowymi gadżetami ;). Trochę po czasie, ale nie mogłam się oprzeć!

 Kosmetyczne cuda z Golden Rose i Inglota

 Świeczka z H&M, masło do ciała, bronzer

Portfel, kalendarz (coś czuję, że w tym roku będzie wypełniony po brzegi)

 Statyw, żebym już nie musiała budować konstrukcji ze stepów ;) i cotton balls, których już nigdy nie zgaszę 

Sony Xperia Sp

31 komentarzy:

  1. Ja też dostałam nowy telefon! Mój wymarzony! Świetne prezenty. U mnie dziś też spóźniony prezentowy post. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też jest od męża :)

      Usuń
    2. nie wiedziałam, że masz męża :) moje odkrycie, zawsze czytam i patrze na zdjęcia z ćwiczeniami a tu pach :)

      Usuń
  2. No to widzę, że Mikołaj był łaskawy w tym roku:D Mam bzika na punkcie białych telefonów, jest świetny, od razu polecam Ci aplikację HIIT interval :D Nie wiem czy już pytałam, jakim aparatem robisz fotki? Świetna jakość albo dobra ręka fotografa:P Pzdr Marta.Tuuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś szukałam podobnej aplikacji - Dziękuję :D

      Aparat to Olympus Pen no i oczywiście świetna ręka ;)

      Usuń
  3. Super prezenty! Wszystkie bardzo mi się podobają :) Czerwony, skórzany portfel to dla mnie klasyka. W tym roku też powróciłam do zeszytowego kalendarza i już jest mocno zapisany... a to dopiero 6 stycznia :)
    Cottonballs mi się marzą, chyba się w końcu na nie skuszę!
    PS: Bardzo fajna tapeta na komórce! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skąd są te cottonballs? Wyglądają cudnie! :)
    A portfel i ja dostałam. Też czerwona skóra, ale lakierowana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpinam sie pod pytanie o cotton balls. :) Poluje na cos w tym stylu, ale nie bardzo moge znalezc.

      Usuń
    2. ludzie mnie przerażają, wszystko chcą mieć podane na talerzu.
      proponuję, może, tak dla odmiany, samemu poszukać?
      podpowiedź: google nie gryzie. serio.
      wystarczy tylko wpisać... no, zgadniecie co? taaaak, wystarczy wpisać COTTON BALL!!! niesamowite, co?


      wybacz mi Agato. czasami trzeba...

      Usuń
    3. Mąż zamówił w internecie cotton ball lights chyba ;)

      Usuń
  5. Super prezenty. Kilka z nich (telefon, statyw, cotton balls, portfel, akcesoria kosmetyczne) z chęcią ujrzałabym i pod moją choinką. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzą mi się te cotton balls - świetnie to wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda rewelacyjnie. Nadają nieziemski klimat wnętrzu :)

      Usuń
  7. Świetne prezenty! Statyw zdecydowanie by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe prezenty! Aż ciut zazdroszczę ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Lampki są prześliczne :)) I ile kosmetykow :))

    OdpowiedzUsuń
  10. przyjade i ukradne Ci cotton balls! sa wsaniale!

    OdpowiedzUsuń
  11. jej jej jakie piękne lampeczki!!
    Mikołaj trafił pewnie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bronzer bardzo fajnie wygląda, zachęcająco :D

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne nowości:) telefonik zazdaszczam;p;p

    OdpowiedzUsuń
  14. sony <3 marzy mi się taki. i do tego biały ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te świecące piłeczki są cudowne! Gdzie można takie dostać? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cotton balls!!! też mam :> są kochane :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne prezenty! :)
    Pozdrawiam!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jako że od świąt już minęło trochę czasu, to na pewno wypróbowałaś..powiedz proszę, jak sprawują się nowe pędzle? Od kilku dni zastanawiam się nad pędzlami tego typu, kabuki(? tak się nazywają?) i szukam opinii :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo fajny. Raczej będę go używać do konturowania :)

      Usuń
  19. Normalnie szok.....przechwalanie sie prezentami...a zwlaszcza telefonem. Bardzo dziecinne i zenujace. No tak ale w Polsce posiadanie x perii to cos wow i masz się czym przechwalac. Bardzo plytkie. Pozdrawiam. Wlascicielka samsunga galaxy 4 aga

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne prezenty :) Chyba wszystkie przypadłyby mi do gustu :D

    I mam taki sam, albo bardzo podobny portfel z Wittchen.

    OdpowiedzUsuń