sobota, 25 stycznia 2014

Trening siłowy z Martą


Chciałbym przedstawić Wam pewną inspirującą osobę. Ma na imię Marta i jest niezwykle entuzjastyczną i uśmiechniętą, młodą mamą. Poznałyśmy się dzięki blogowi na którego trafiła kilka miesięcy temu i od tamtej pory mogę doładowywać się jej pozytywną energią, bo przychodzi do mnie na zajęcia. Jest wysoka, szczuplutka (wzrost 170, waga 56, talia 66, biodra 85, udo 51, łydka 35 cm), kiedyś grała w siatkówkę i zawsze była bardzo sprawna fizycznie. Jej przygoda z fitnessem zaczęła się od Ewy Chodakowskiej i z tego co zdążyłam zauważyć, jest głodna ruchu i poznawania nowych ćwiczeń, rodzajów treningów. Takie osoby jak ona, mobilizują mnie do samorozwoju, bo jak tutaj wciskać ludziom te same ćwiczenia, któryś tydzień z rzędu, jak widzisz, ze ziewają z nudów ;). Nie ma nic gorszego niż instruktor, który osiadł na laurach... Znacie takich?

Marta nigdy wcześniej nie ćwiczyła na siłowni i chciała spróbować jak to jest. Zrobiłyśmy trening obwodowy (tak na próbę). Poszczególne ćwiczenia możecie obejrzeć poniżej. Już po pierwszym kontakcie z nią  kilka miesięcy temu, byłam w ciężkim szoku. Techniczka - perfecto. Nie mogłam uwierzyć, że ktoś kto poznał ćwiczenia oglądając DVD potrafi tak pięknie je wykonywać - aż cieszy oczy. Powiedziałabym nawet, że wykonuje je lepiej niż nie jedna instruktorka. Ewentualne niedociągnięcia w technice, które można wyłapać na zdjęciach, poprawiała po maleńkich wskazówkach. Jeszcze jedno, jeśli zaglądacie czasem do komentarzy to bardzo prawdopodobne, że znajdziecie wśród nich rewelacyjne przepisy kulinarne które mi podsyła :).


Dodam jeszcze jedno. Wiem, że na to jak wygląda ciało kobiety po porodzie ma wpływ wiele czynników, również takich na jakie nie mamy wpływu, ale patrząc na nią myślę sobie, że wszystko się da zrobić, jeśli tylko będziesz ruszać swoje cztery liter! Marta zawsze była szczupła, ale kaloryfer na jej brzuchu nie zrobił się od leżenia. Kiedy widzę ćwiczące osoby z nadwagą jestem pełna podziwu, że znajdują w sobie motywacje do zmian, ale jeszcze większe wrażenie robią na mnie takie dziewczyny, których zgrabna sylwetka nie rozleniwia. Powiedzcie z ręką na sercu. Czy piękna z natury figura nie posadziła by Was na kanapę? Pewnie nie wszystkie, ale myślę, że większość...










Mam nadzieję, że to oczywiste, ale każdy blogowy gość jest nietykalny. Komentarze typu za chuda, za gruba będą kasowane

Aquatica Fitness

Pamiętacie Blankę? :)

79 komentarzy:

  1. Podkradam skłony boczne w leżeniu do swojego workoutu :) Nie pomyślałam, że można o nich dodać obciążenie :D
    A Marta rzeczywiście ma przepiękną figurę. Pełen podziw! Tym bardziej, jeśli jest po porodzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję tak cudownej uczennicy! ;) Szkoda, że ja nie mieszkam w PL, z chęcią bym sobie poćwiczyła pod Twoim okiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wygląda :) i jak to jest ciało po ciąży to aż zazdroszczę ;) mam nadzieję że moje też będzie tak wyglądało, szczerze moje przed ciązą a jest gorsze, jednak mam nadzieję że pochwalę się za jakiś czas bardziej umięśnionym ciałem:) mam pytanie jeżeli ćwiczę po kolacji to później po treningu wystarczy wypić białko czy coś zjeść ? góry dziękuję za odpowiedź.
    ps super blog czytam już jakiś czas , motywujesz pozdrawiam gorąco :*
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białko będzie ok, ale zawsze można zjeść ser biały :)

      Usuń
  4. Haha, pomyślałam to samo, co Maggie W- nie pomyślałam o ciężarach w tym ćwiczeniu.
    Żałuję, że nie mam kogoś takiego jak Ty, żeby wprowadził mnie w świat siłowni :( Ćwiczenie z obcym trenerem, który z resztą nie zawsze jest na siłowni w zasięgu wzroku, jakoś mnie nie zachęca.
    Muszę się pochwalić, że ja też nie byłam gruba, gdy zaczęłam ćwiczyć, bo ważyłam 53 kg przy 169 cm wzrostu. I nie mam zamiaru rezygnować z aktywności fizycznej za żadne skarby :)
    Pozdrawiam, Domi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie, że jest coraz więcej takich osób, które zaczynają treningi nie tylko żeby się odchudzać :)

      Usuń
  5. Przyznaje się bez bicia, jak bym była tak po porstu szczupła w ogóle bym nie ćwiczyła. Więc skłonność do tycia nie jest taka zła, jednak zmusza do dbania o zdrowe odżywianie i treningi. Regularnie ćwicze od niedawna 5 razy w tygodniu i jestem przeszczęśliwia, to poprawia humor bardziej niż nie jednak kostka czekolady. Marta ma naprawde wspaniałą sylwetke :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Od samego patrzenia człowiek się uśmiecha :)

      Usuń
  7. ale uśmiechnięta babka ;) aż zaraża pozytywną energią ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawo! Rzeczywiście osoba godna podziwu! Aż samej zachciało mi się poćwiczyć od czytania tego wpisu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kobietka,ale i jaka energiczna:) Od razu człowiek się uśmiecha jak widzi takich ludzi:)

    Kolejna super mama:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marta musi być mega sympatyczną osobą - wystarczy spojrzeć na jej uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uśmiech, od którego nie można oderwać oczu:-)<3!

      Usuń
  11. Marta wyglada swietnie i nawet przez ciuchy widac, ze ma jedrne cialo :)! Motywujaca figura po ciazy <3, ponadto usmiech wygrywa wszystko :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta szaleje w króciutkich spodenkach na zajęciach i wpędza w kompleksy mnie i inne babki ;)

      Usuń
    2. Ma świetną sylwetkę;-))!

      Usuń
  12. Tą pozytywną naturę czuć przez zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio widziałam przemianę dziewczyny, przed była chuda, wręcz wychudzona, po ładnie umięśniona i mimo ewidentnego przybrania cm wyglądała o niebo lepiej. Można być szczupłym z natury, ale jędrności i mięśni na kanapie się nie zdobędzie. :P Ja bym ćwiczyła mimo wszystko, dla lepszego ciała i samopoczucia. :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie posty:) Fajny trening.

    OdpowiedzUsuń
  15. wielkie gratulacje dla Marty! figurkę ma świetną :) trzymam kciuki za dalszy rozwój! :) jesteś instruktorką fitness - treningu siłowego, aerobiku czy może jeszcze czegoś innego? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fitness, aquafitness i pływania :) Mój mąż jest instruktorem kulturystyki i zawsze się go radzę jeśli mam jakieś wątpliwości ;)

      Usuń
    2. oo super, że aż tyle :) fajnie, że z mężem macie zatem pokrewne pasje :) ja również myślę w przyszłości i zrobieniu kursu instruktorskiego, ale raczej jako pracę dodatkową, na wieczory i weekendy, bo mam inne plany co do pracy takiej stałej :D marzy mi się zrobić kurs: trening siłowy, zumba i pilates :D

      Usuń
  16. Dla mnie ma śliczną, idealną figurę! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To jest dopiero motywacja!!! Widok dziewczyny, która się nie rozleniwia i rzeźbi swoją sylwetkę. Brawo! Fajnie, że masz taką podopieczną :)

    Pozdrawiam cieplutko z bloga:
    positiveattitudetowards.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Trochę nie rozumiem, dlaczego kasujesz "nieprzychylne" komentarze. Dla mnie Marta wygląda niemal idealnie, ale to oczywiste, że ktoś może myśleć inaczej :) Nie wszyscy lubią szczupłe kobiety. Co w tym złego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kasowałabym nieprzychylnych, ale obraźliwe. Oczywiście nic takiego się nie pojawiło - wolałam uprzedzić ;)

      Usuń
  19. Mnie ładna figura usadziła bardzo, bardzo skutecznie, ale powoli biorę się za siebie =) przynajmniej jeśli chodzi o ćwiczenia, bo ze strony żywieniowej będzie mi ciężko, jestem studentką, mam ograniczony budżet i lubię jeść tłuste i pikantne dania...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko da się zrobić. Sama czasem zaglądam na blogi fit studentek i widzę, że się da :)

      Usuń
  20. wow! ma cudną figurę i powinna z niej być naprawdę dumna!
    brawa dla Marty za motywację i niech dalej będzie inspiracją dla swojego dziecka - przy takiej fit mamie na pewno nauczy się zdrowych nawyków :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zaczęłam przysiady w domu. Mąż ma sztangę, więc może niedługo ją jeszcze dołożę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie ograniczaj się do samych przysiadów ;)

      Usuń
  22. To jest chyba niemożliwe żeby pojawił się jakikolwiek negatywny komentarz :) Widać, że potrzebę ruchu ma krwi i tryska energią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem się znajdzie ktoś chętny, żeby wbić szpilę ;)

      Usuń
  23. Podziwiam Cię za tyle energii, zwłaszcza zimą:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ma super figurę też kiedyć ćwiczyłam na siłowni ale to nie dla mnie, nie mam wytrwałości :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawsze fajnie ćwiczyć z kimś ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. SUPER, uwielbiam takie pozytywne osoby, które chcą, a nie muszą :)
    Czy Marta prowadzi blog ?

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam nadzieję, że dodanie przeze mnie komentarza nie będzie nieskromne, ale nie mogłam się powstrzymać:D Chciałam podziękować wszystkim fit blogerkom za ogrom czasu włożony w dzielenie się wiedzą i doświadczeniem. Przyznam, że to właśnie blogi i czerpanie z nich całymi garściami pozwoliło mi znaleźć swój sposób na siebie, podobnie jak macierzyństwo nauczyć dyscypliny oraz organizacji i wykorzystywania czasu w 100%:) Dzieki Wam wiem, że aktywność fizyczna to morze możliwości, z której możemy czerpać dla siebie bardzo dużo i jeszcze więcej a przy tym wystarczy jedno: CHĘCI!!!! pozdrawiam i dzięki za miłe słowa:) P.S Agata thx:* Marta.Tu:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Mój brat kiedyś ładnie podsumował naturalnie szczupłą, ale niewysportowaną sylwetkę: "Co z tego, że dziewczyna ładna i szczupła, skoro kiedy idzie wszystko się jej trzęsie?".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może niektórym nie przeszkadza lekka galaretka, ale ja myślę, że warto ćwiczyć nawet jeśli jest się szczupłym - dla zdrowia :)

      Usuń
  29. Gratuluję!!! Z własnej obserwacji zauważyłam, że młode mamy mają znacznie większą wolę walki i motywację niż dziewczyny przed ciążą i znam osobiście kilka dziewczyn, które po wyglądają lepiej niż przed.

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudownie niski squat <3
    Ps aż boję się pomyśleć co by było, gdybym kilkanaście lat temu nie wpadła na pomysł odchudzania i nie przekonała się do sportu. Mogłabym nigdy nie wiedzieć co straciłam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Gdzie prowadzisz swoje zajęcia ?

    OdpowiedzUsuń
  32. wyglada to wyczerpująco;)

    zapraszam na blog z omysłami na zimowe stylizacje i inspiracje na zimowe dni, a wkrotce rady dietetyczne i kosmetyczne dla skory problematycznej: http://patosichaos.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. "Każdy blogowy gość jest nietykalny" ... CUDOWNE zdanie :) Aż się chce być takim gościem :) Twoje treningi są świetne :) A Twoja koleżanka ma tyłek jak marzenie (patrz przedostatnie zdjęcie).

    OdpowiedzUsuń
  34. Szkoda ze modelka nie jest w topie, ciekawa jestem jej brzucha po dziecku... megi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, bo ma piękny brzuch, ale nie śmiałam jej prosić ;)

      Usuń
  35. Fajna dziewczyna i swietna figurka;) Ja tez zaczelam od cwiczen z Ewka:) moj trening wyglada podobnie jak tu, zreszta tez jestem poczatkujaca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak marudzą na Ewkę, a tyle osób zaraziła fitnessem :)

      Usuń
  36. Podziwiam za wytrwałość i tak, jak napisałaś - za nie osiadanie na laurach! Sama za kilka dni w końcu żegnam się z sesją i kupuję sobie karnet na siłownię - ten trening obwodowy na pewno zapiszę i wykorzystam, jak nie jako całość, to jego fragmenty!
    Widok takich dziewczyn w strefie wolnych ciężarów sprawia, że mam odwagę i ja chwycić za sztangę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. no i do tego całego opisu można dodać, że jest też piękna, a ten uśmiech tylko mnie w tym przekonaniu utwierdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękna dziewczyna, nie mogę się napatrzeć normalnie :) a ćwiczenia z chęcią włączę do swojego treningu. I kurcze jak już ktoś wyżej pisał fajnie by było mieć jakąs serdeczną duszę na siłowni zamiast spoglądającego spod byka trenera...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co zwracać uwagi na wzrok trenera ;) trzeba go przemaglować!

      Usuń
  39. 51 cm w udzie? No gdzie :D Ja mam 55 cm a w porównaniu z Martą to moje wyglądają na 65 cm O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mierzyłam w najwyższym miejscu uda, ciut pod pachwiną i mniej nie chce wyjść;) Marta.Tu

      Usuń
  40. łydka 55cm??? więcej niż udo? niemozliwe!

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak ćwiczyć łydki, aby mieć takie zgrabne jak Ty? :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Super blog !

    Zapraszam do mnie =)

    www.denerwujace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo sympatyczna dziewczyna- przynajmniej tak ze zdjęć wynika. Usmiechnięta i piękna!! Sylwetka po ciąży? Obym i ja tak po ciąży wyglądała!!

    OdpowiedzUsuń
  44. To musi być strasznie fajne, kiedy spotykasz kolejną osobę zainspirowaną Twoim blogiem :) Marta sprawia wrażenie bardzo sympatycznej osoby, poza tym sylwetka (zwłaszcza, że po ciąży) - podziwiam! Jednak chcieć znaczy móc :)

    OdpowiedzUsuń
  45. A ja nie na temat, wybaczcie :) Agata jakie ćwiczenia trzeba wykonywać aby mieć takie pośladki jak ta dziewczyna http://instagram.com/jenselter ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem ona z natury ma odstającą pupę, a ćwiczeniami ją podniosła i ujędrniła :)

      Usuń
  46. Podziwiam. Mam nadzieję, że i ja kiedyś będę tak wyglądać po ciąży :)

    www.hellomymotivation.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajna musiała być zabawa, bo Marta cały czas się śmieje (uśmiecha).
    Nie bójcie się dziewczyny zakładać obciążenie na sztangę. Nóżki i pośladki się szybciej i ładniej uformują.

    OdpowiedzUsuń
  48. piękna dziewczyna, te posladki<3

    OdpowiedzUsuń