czwartek, 16 stycznia 2014

Zimowy mix zdjęć

Zima zaczyna się rozkręcać, a ja już nie mogę się doczekaj jej końca. Dajcie mi słońce! Krótki dzień, zimne stopy (przynajmniej do czasu treningu), blada skóra... No cóż. Trzeba jakoś przeboleć, a jak każdy wie najlepiej rozładować złe emocje na mężu. Taki żarcik ;). Oczywiście, że wylewając z siebie pot na siłowni, albo jak kto woli w domu.

Zaplanowałam kilka ciekawych (mam nadzieję) wpisów, ale mój rozkład pracy pozmieniał się konkretnie i jestem na etapie przystosowywania się. Zawsze tak mam. Kilka poprzestawianych godzin pracy, potrafi mnie skutecznie rozregulować. Na szczęście jak wpadnę w rytm, chodzę jak maszyna!

Tymczasem trochę zdjęć z ostatnich tygodni. Miska, brzuch i inne :)


1. Placki tortilla, do środka co kto lubi. Zawijamy i kroimy :)
2. Miała być notka na Pink sweatpants, ale to słabe światło... 
3. Po treningu
3. "Zimowe" truskawki. Całkiem smaczne


1. Śniadanie
2. Świąteczne prezenty. Kiedy to było...
3. Mój urodzinowy tort z bitą śmietaną i malinami. Pyszny
3. Przed Zumbą. Maja - jesteś najlepsza!


1. Kolacja. Jajko, tuńczyk, warzywa
2. Domowe brzuszki
2. Brzuch w formie, piękne, poranne światło. Idealne warunki na zrobienie zdjęcia :)
3. Kawa z siostrą. Brakuje mi tego na co dzień


1. Na zimowe śniadania nie żałuję sobie pieczywa. Pierwsza w życiu kanapka z awokado. Nie miałam pojęcia, że może być tak smaczna
2. Świąteczno-sylwestrowe paznokcie. Cały czas zabieram się, żeby zrobić je jeszcze raz, ale nie ma czasu
3. Posągowe plecy ;)
4. Może nie do końca sorbet, bo jest w nim jogurt, ale tak właśnie smakował ten mix


1. Urodzinowe tosty z jajkiem. Robiłyście je kiedyś w ten sposób?
2. Serek wiejski, banan, kokos, malina - sprytny deser
3. Obiad na szybko
4. Hobbit w stylu K.Tusk, czyli ciepłe skarpety i sielanka. Brakuje tylko kawusi ;)


1. Cotton ball. Byłam trochę zdziwiona jak okazało się, że lampki i kule są oddzielnie i trzeba użyć odrobinki kreatywność, żeby je połączyć. Chyba nie da się zrobić tego źle
2. Pomelo ciągle na na topie
3. Planowanie, planowanie, planowanie. Tylko ono może mnie teraz uratować ;)
4. Śliczna Polly, czyli kumpelka moje psa. Bardzo bym chciała ją przygarnąć. Uwielbiam buldogi angielskie!

75 komentarzy:

  1. Ostatnio te placki tortilli coraz częściej znajduję na blogach:) mnie kanapki z avocado zupełnie nie przypadły do gustu, ale każdy lubi co innego :) ja też teraz muszę planować, bo zaczął się gorrrrący okres :P kalendarz jest niezbędny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba sobie zrobię ten planer od Aliny z DYL :D

      Usuń
  2. Super wyglądasz :) Plecy i brzuszek świetnie wypracowane.
    Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  3. zimne stopy, skąd ja to znam, czyżbyś też była zmarzluchem?

    OdpowiedzUsuń
  4. malinowy smoothie ;)) ja całą zimę chodzę w ciepłych skarpeto - kapciach ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się staram ale jak wracam z dworu to zawsze mam lodowate stopy

      Usuń
  5. Kolorowo, smakowicie, energetycznie, pozytywnie..- takie mam mi przychodzą myśli, gdy patrzę na ten zdjęciowy mix.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę wypróbować deser z serkiem wiejskim!

    OdpowiedzUsuń
  7. napisz proszę co dodawałaś do tych placków tortilli? jakoś nie mam pomysłu ;/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za mną chodzi sałata+łosoś+papryka - pyszności, spróbuj ;)

      Usuń
    2. Dziękuję wypróbuję na pewno :)

      Usuń
    3. W jednych jest wędlina, ser żółty, sałata, papryka (czyli to co na kanapkę), reszta była z twarożkiem i suszonymi pomidorami

      Usuń
  8. ale masz super skarpety :) sama po domu chodzę w ciepłych i włochatych, bo ciągle mi zimno ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten deser z serkiem wiejskim i mi wpadł w ''oko'' :)

    Zdjęcia robisz cyfrówką czy telefonem? Bo za każdym razem są piękne.

    A plecki kozak:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość jest zrobiona telefonem bo to zdjęcia z instagamu. Reszta Olympusem Pen

      Usuń
  10. Ciągle wchodzę na Pink sweatpants i cisza i cisza i cisza :( Dawaj coś! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie jak trochę słońca się pojawi. W takie pochmurne dni zdjęcia wychodzą strasznie smutne :( a ja takich nie lubię ;)

      Usuń
  11. Jaki Ty masz idealny brzuch! Uwielbiam Cię za te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam takie serduszkowe tosty ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje jedzenie wygląda tak przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. hej:)
    ja dopiero zaczynam swoją przygodę z odchudzaniem i sportem:)

    i tortilla robiona samemu w domu, czy kupna?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i też się zastanawiam jak ją najlepiej przyrządzić...na ogół tortille, np. w McD mają jakiś sos- i jak to zastąpić? jogurt naturalny?

      Usuń
    2. Ja robię sobie sos czosnkowy- jogurt naturalny, łyżka majonezu, pieprz i czosnek :)

      Usuń
    3. Ja majonez pomijam a dodatkowo daje miód do czosnkowego:) Marta.Tu

      Usuń
    4. co do tortilli to polecam zrobić samemu, jeszcze nie znalazłam "sklepowej" z dobrym składem, wszędzie mnóstwo E. Ja placki przyrządzam wg tego przepisu> http://kotlet.tv/tortilla-z-kurczakiem prosta i szybka w przyrządzeniu czyli to co lubię najbardziej;) Marta.Tuuu

      Usuń
    5. Ja robię bez majonezy, jeśli już to pomidorowy.
      Marta - koniecznie muszę wypróbować Twój przepis, bo rzeczywiście wszystkie te "sklepowe" mają nieciekawy skład...

      Usuń
  15. Zimne stopy to moja zmora - zawsze noszę przy sobie gruube, wełnaine skarpety i zakładam, kiedy u kogoś jestem :) Ten deser to moje ulubione połączenie, a paznokcie są super! Dzięki Twoim wcześniejszym zdjęciom zrobiłam sobie na Sylwestra takie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chyba muszę zacząć nosić za sobą ciepłe skarpety. Fajny pomysł ;)

      Usuń
  16. Fajne zdjęcia, ja też czekam tylko na słońce i dłuższe dni:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojejciu, zdjęcia są świetne. Plus za kanapki z awokado ^^
    Ciągle zbieram się w sobie, aby wrócić do ćwiczeń, lecz studenckie życie, czyli fura zaliczeń i egzaminów skutecznie dezorganizuje mi czas i wysysa cały zapał do ruchu.. mam nadzieję, że niebawem się to zmieni, bo chcę w końcu wypróbować twoje ćwiczenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwarantuję Ci, że kilka minut ćwiczeń zwiększy efektywność Twojej nauki :D

      Usuń
  18. Cześć! Jakim aparatem robisz zdjęcia i w jakim programie je obrabiasz? Będę wdzięczna za odpowiedź:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aparat Olympus Pen, Program Photoscape

      Usuń
  19. uwielbiam tego typu posty na blogach, bo sama nie posiadam insta :)
    świetne zdjęcia! zawsze mnie inspirujesz, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. to zdjęcie z brzuchem przy porannym świetle po prostu uwielbiam! : )))

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zwykle takie cieplutkie zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  22. tez uwielbiam buldogi angielskie <3

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne zdjęcia. ślicznie wyglądasz! a zdjęciami jedzenia udowadniasz, że zdrowa dieta jest pyszna ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę spróbować kanapki z avocado, może być smaczna ;) Kochana jesteś moją motywacją! To po części dzięki temu blogowi zaczęłam w końcu zdrową dietę. Już od kilku miesięcy ćwiczę, ale diety specjalnie zdrowej nie miałam nigdy. Teraz odkrywam nowe, zdrowe smaki, wiadomo, czasem pojawiają się małe grzeszki, ale myślę, że już niedługo uda mi się je wyeliminować. Pozdrawiam serdecznie!! www.pannaanna0.blogspot.co.uk zapraszam!!

    OdpowiedzUsuń
  25. ile dobrych rzeczy się załapało na te zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Polly skradla moje serce ;) poza tym mnostwo wspanialych przysmakow i... Ten piekny brzuszek <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwsze zdjęcie powoduje wir w moim brzuchu, a ostatnie uśmiech na twarzy- ubóstwiam psy!!!!
    Lubię Twój brzuch :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Och truskawki, maliny! Pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia- Jesteś prawdziwą motywacją. Wypróbuję tosty z jajkiem i nigdy nie jadłam awokado, muszę spróbować. Za oknem smutno a te zdjęcia tak rozweselają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awokado samo w sobie nie jest jakieś smaczne, ale w odpowiednim połączeniu jest super

      Usuń
    2. Zaraz pojade do Kauflandu poszukać :) może jeszcze beda

      Usuń
  30. Pyszne i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cialo masz super :) rewelacja! Tort wygladal cudownie, i zachwycily mnie tosty! Planuje zrobić takie corce - mam tez pytanie - skad wzielas pojemniki w kształcie serca? Ona marzy o takich, szukałam na necie i w sklepach ale nigdzie nie mogę znaleźć :/

    OdpowiedzUsuń
  32. Przyznam, ze Twoje przepisy i styl zycia sa wielka inspiracja!
    Zapraszam na bloga o inspiracjach modowych, gotowych zestawach, zdrowiu i jedzeniu: http://patosichaos.wordpress.com/

    PS Wrocisz do bloga modowego?

    OdpowiedzUsuń
  33. wyglądasz jak milion dolarów :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne zdjęcia, ja uwielbiam awokado chyba moja ulubiona rzecz do kanapki :) Świetnie wyglądasz ah ten brzuch :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Taką tortille też robię, zwłaszcza na jakieś imprezy ze znajomymi! ;) Pomysł na deser w postaci zmiksowanego banana i serka wiejskiego kradnę ;D Pomelo uwielbiam, a poza tym Twoje jedzenie jak zwykle kolorowe i pewnie pyszne ;)
    No a ten brzuch to masz genialny, ale to sama wiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ten deser z serka wiejskiego też ukradłam, a właściwie został mi polecony przez jedną z Was :)

      Usuń
  36. Super, bardzo sympatyczny blog :P

    OdpowiedzUsuń
  37. fajna ta sałatka z jajkiem, pomidorem, ogórkiem, rzodkiewką i tam jakieś mięsko jest ?

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo motywujące zdjęcia :) płaski brzuszek i zdjęcie po treningu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię to zdjęcie "po treningu" ;)

      Usuń
  39. Lubię takie posty. Same pyszności tym razem ;) Brzuszek pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  40. Gdzie Ty kupujesz te wszystkie legginsy? Są bajeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo różnie. Te akurat są chińskie. Nie do ćwiczeń, ale na Zumbę ok :D

      Usuń
  41. No w końcu coś dla mnie i ćwiczenia, i jedzenie. Od 3 lat nie palę i przytyłam 6 kilo, mam nadzieje że ten blog pomoże mi do wiosny pozbyć się trochę tłuszczyku, a przy okazji cała Polska tel.07926231621
    Polecam firma działa 7 dni w tygodniu, przewozi paczki małe paczki duże,
    całe palety z meblami, z terakotą.
    Działa na terenie całej Anglii i całej Polski, tel. 07926231621

    OdpowiedzUsuń
  42. Mocne postanowienie jutro zaczynam dzień od prawidłowych przysiadów :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam tego typu posty :) Aż zgłodniałam hehe

    OdpowiedzUsuń