czwartek, 30 stycznia 2014

Zrób posiłek z kawy

Może trochę przesadziłam z tym posiłkiem, ale na niewielki głód będzie ok. Pierwszy raz robiłam taki mix i oficjalnie stwierdzam, że jest smaczny i zagości u mnie na dłużej. Zważając na temperaturę za oknem, rozsądniej używać mleka i kawy w temperaturze pokojowej ;)

Przed popołudniowym zajęciami przeważnie piję kubek kawy. Akurat tak wypada, że wracam z pracy, zjadam obiad, trochę strawię i zaczynam przysypiać, bo jestem na nogach od 5:30. Myślę, że to sprytny sposób na przedtreningowy dopalacz


42 komentarze:

  1. Brzmi smakowicie :) Chociaż ja mimo wszystko w taką pogodę wolę napić się gorącej kawy z mlekiem i zagryźć bananem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba za mocno rozkręciłam grzejniki ;)

      Usuń
  2. Ładne zdjęcia, jak zwykle zresztą :) U mnie w pracy jest tak ciepło, że chętnie bym teraz wypiła nawet w wersji porządnie schłodzonej :)
    A co to jest to pod kalendarzem? Takie z napisami? Wygląda na fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki fajny planer z biedronki. Kupiłam mężowi (bo chciał) i oczywiście jest mój - on nie zapisał ani jednej strony ;)

      Usuń
  3. Zapach kawy uwielbiam, ale kawa może dla mnie nie istnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm uwielbiam kawę, najlepsza ta z ekspresu :D :). Pysznie wygląda ten banan z kakao, ale niestety ostatnie moje perypetie żołądkowe nie pozwalają na dalsze konsumowanie bananów :(, mam takie wzdęcia, cały brzuch mnie boli. Zastąpię czym innym ;). P.S Agato, cofasz się jeszcze do starszych postów? bo tam trochę się rozpisałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie w tej chwili się cofam ;) a który post?

      Usuń
    2. o treningu na siłowni i butach ;)

      Usuń
    3. "Moje top 3 ulubione ćwiczenia" :) :p

      Usuń
  5. O muszę spróbować koniecznie, bo wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja zazwyczaj jako przekąskę jem kawę zbożową z mlekiem roślinnym i musli. niezawodne!

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie dziś również banan i mleko a do tego otręby i nerkowce:)

    Wczoraj za to była owsianka z ekstraktem z kawy zbożowej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wczoraj wieczorem wpadłam na pomysł na koktajl po treningu z kakao, banana i mleka migdałowego. Także przetestuję Twoją opcję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam dzisiaj znaleźć migdałowe - bezskutecznie :(

      Usuń
    2. Mleko migdałowe kupuję w Hance Spolem ok 10 zł

      Usuń
    3. Dzięki Ania! Nawet myślałam, żeby tam iść bo mam jakieś 100 m do tego sklepu ;)

      Usuń
    4. mleko migdalowe jest tez baaaardzo proste i szybkie do przygotowania w domu! warto sprobowac!

      Usuń
  9. Ja za kawą nie przepadam, króluje u mnie zielona herbata :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kawy nie pijam. Rano piję wodę z cytryną, potem zielona herbata :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kawę zawsze w pracy i zaraz po pracy, a do pracy wstaję o 3.30 lub 4.30 więc nie mam wyrzutów sumienia że piję dużo kawy :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł, na kawe, do szkoły czy parcy gdzie nie ma dostępu do czajnika. Nie lubie zimnej kawy, chyba że jest to kawa z kostkami lodu w upał, ale taki napój z kakao, mlekiem i bananem na pewno rekompensuje brak ciepłego napoju, koniecznie spróbuje :) Myśle że będzie do tego pasować też szczypta kardamonu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepiej kawe zrobić sypaną w ekspresie, jest mocniejsza i smaczniejsza, dodatkowo z fusów można zrobić peeling, mamy dzięki temu więcej korzyści :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ciekawy pomysł :) ja nie pijam kawy w ogóle i mam energię od 6 rano przez cały dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kilka razy połączyłam kawę z bananem i mój układ trawienny zdecydowanie tego nie lubi :D Poza tym w takie dni, jak teraz, zdecydowanie wybieram gorącą kawkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Brr nie cierpię kawy, ale przypomniałaś mi, że dawno nie piłam kakao :D

    OdpowiedzUsuń
  17. To taki energetyczny, zdrowy drink wyszedł. Wszystkie składniki lubię więc trzeba spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  18. nie lubię kawy, ale banan+kako zawsze brzmią dobrze :) pomysł na przyjemne z pożytecznym godny mistrza :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kawa jako przedtreningówka ? Wiadomo, że świetny pomysł!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. czyli te wszystkie rzeczy mieszasz razem?;)
    a kakao gorzkie, czy słodkie?

    OdpowiedzUsuń
  21. swietne połączenia. muszę w końcu spróbować i sie przekonać do picia koktajli . ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobrą opcją jest też kawa mrożona na espresso. Szybko stawia na nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kawa rano, to coś pięknego :] ale, koktajle z warzyw, owoców i zieleniny to potęga zdrowia! nie jesteśmy w stanie tyle przeżuć, ile nasz blender zmiksuje warzyw, owoców, zieleniny.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kawa wygląda smakowicie, taki pyszny energy booster;) A gdyby tak zamiast kawy dodać zielonej herbaty?:)

    OdpowiedzUsuń