sobota, 15 lutego 2014

Aktywny foto mix

Witam w sobotnie popołudnie. Dzisiejszy dzień spędzam leniuchują (nie wliczam sprzątania moich 45 metrów). Od poniedziałku zacznie się na nowo wstawanie o 5:30, więc delektuję się ostatnim wolnymi dniami. Zapraszam na  mix zdjęć z ostatniego miesiąca. 


Zacznę od zdjęcia, które cieszyło się największą popularnością na moim instagramie. Pierwszą fotkę zrobiłam niecały rok temu. Tuż przed założeniem bloga. Drugie zdjęcie przedstawia stan aktualny. Zachęcam do robienia sobie takich zdjęć. Lepiej niż lustro, waga i miarka pokażą postępy w treningach i diecie!


1. koktajl bananowo-kawowy <klik> 
2. Lubię to zdjęcie - zatytułowałabym je "zima ustępuje" ;)
3. Nogi
4. Śniadanie


"Zima ustępuje 2"


1,2. Walentynkowe paznokcie
3. Kosmetyczni ulubieńcy tego miesiąca
4. Wczoraj znowu bawiłam się lakierami. Film i robienie pazurków. Lubię takie połączenie przyjemnego z pożytecznym


1. Śmieszna z nas para. Głowa ucięta nie bez powodu - Łukasz jest nieśmiały ;)
2. Nowe legginsy i spodenki z wyprzedaży. Te pierwsze już testowałam - cudowne
3. Trening z Martą <klik>
4. Pyszny obiad. Ziemniaki jem od święta. Czas to zmienić!


Różowy płaszczyk zawsze przy ładnej pogodzie. Kilka fotek więcej na Pink sweatpants <klik>


1. Śniadanie bez pieczywa. W lato często, zimą niezwykle rzadko 
2. Podciąganie na zwykłym drążku to bułka z masłem w porównaniu z tym samym ćwiczeniem na bramie
3. Miły prezent, który dał ulgę moim dłoniom. Nie wiem do końca czy to zasługa tej maski, czy wyższych temperatur, ale od tamtej pory moje ręce nie wyglądają jak u osoby w podeszłym wieku
4. Piłki lekarskie są u mnie w ciągle w użytku. W czwartek zrobiłam z nimi świetny trening (chyba trochę zapachniało narcyzmem ;))


1, 2. Duży i mały Vito <3 Dostał już od Was prawie 100 polubień na instagramie! Dacie więcej? ;)
3. Pomarańcza, banan, sok z aloesu, żurawina
4. Świetny dyfuzor do oliwy i octu z Biedronkowej wyprzedaży (10 zł)


I na koniec moja najwierniejsza klientka! Pani Kamila mogłaby zawstydzić większość swoich równolatek (i nastolatek też) nie tylko figurą. Ćwiczymy razem odkąd zamieszkałam w Kaliszu, czyli już ponad 2 lata. Dziękuję za sympatię i zaufanie! :)

69 komentarzy:

  1. masz przepiękny brzuszek *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam Cię w tych nowych legginsach - super wyglądasz ;)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna i niezwykle inspirująca
    kc

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, zdjęcie Twojego brzucha po roku jest niezmiernie motywujące! A co do paznokci, bardzo podoba mi się ten wzór z białymi kropkami, jak go zrobiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykleiłam gęsto białe cekinki :)

      Usuń
  5. Zgadzam się w 100% często nie dostrzegamy zmian i jesteśmy bardzo krytyczni twierdząc, że nic się nie zmieniło, a właśnie takie zdjęcia porównawcze pozwalają nam dostrzec zmiany.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądnęłam z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny masz brzuch! Zapraszam do mnie, może dasz mi jakoś osobista rade? http://perfekcyjnaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem dlaczego, ale ciągle widzę kobietę bardzo podobną do Ciebie w klubie Orbital w Rzeszowie :D jak ją widzę to zaraz Ty mi stajesz przed oczami, niesamowite :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, chciałabym ją zobaczyć ;)

      Usuń
  9. uwielbiam twój brzuszek no i te caviar nails revelacja

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam te kulki z Lovely, ale jeszcze nie miałam okazji ich użyć :P a piesio cudowny! Tulę wirtualnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja trzymałam je chyba z pół roku zanim pierwszy raz użyłam ;)

      Usuń
  11. A spodnie te krótkie z Nike w jakiej cenie kupilas? :) I wrzucisz jakies zdjecie w nich? Ja wlasnie dostałam podobne z USA ale cos mi się nie widza na mojej pupie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się, paznokcie masz śliczne! I ładny kształt (:
    A Stay Matte też mam i sobie chwalę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile ja bym dała za taki brzuszek sprzed roku. ;) Ja ziemniaki też jem bardzo rzadko,może raz na pół roku się zdarzy. Sama w sumie nie wiem dlaczego, chyba obierać mi się nie chce. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz cudowny brzuch, zazdroszczę :) ja ćwiczę nad takim

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak Ty robisz takie idealne zdjęcia?:)
    Zawsze się nimi zachwyca,oczywiście nie tylko jakością ale przede wszystkim zwartością:)

    Do tego jak byś wstawiła co dorzucasz do tej owsianki ze zdjęcia:''Śniadanie bez pieczywa. W lato często, zimą niezwykle rzadko'' byłabym bardzo wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest owsianka tylko musli, płatki błonnikowe, otręby, suszone owoce :)

      Usuń
  16. Różowe paznokcie i płaszczyk cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  17. może mam słaby wzrok, ale na zdjęciu sprzed roku Twój brzuch jest idealny i na tym aktualnym też. ale może coś tam się zmieniło ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne te zdjęcia, troszkę się przy nich rozmarzyłam, dobrze się je ogląda. Dobra motywacja na kolejne dni.

    OdpowiedzUsuń
  19. co jak co, ale brzuszek to Ty masz pięknie wyrzeźbiony :) Oglądając takie zdjęcia motywuję się do działania (od poniedziałku zaczynam trening interwałowy)! :D Pozdrawiam :)
    http://teaspoon-of-pleasure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Co za kaloryfer, oj marzenie. Odkąd schudłam tyle kilo mam mięśnie, to fakt mam a na wierzchu luźna skóra. Co dalej? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masaże, dalsze ćwiczenia, dobre kosmetyki...

      Usuń
  21. Mam dwa pytania czysto techniczne związane rozciąganiem :D Jak wykonuje skłon z nogami rozstawionymi na dlugosc bioder czy szerzej, odchyla mnie dosyć mocno do tylu czy to normalne czy raczej nie powinno tak być? I drugie kiedy wykonuje V, chcę wyprostować kolana i plecy dostaję skurczu mięśni ud ale tych z przodu jakie ćwiczenie rozciągające na to mogłoby zaradzić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odchylanie do tył nie jest błędem, a na skurcze magnez :)

      Usuń
  22. Agata, jak zawsze świetne zdjecia :)) odpisz mi prosze na maila :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny brzuszek, taki jest właśnie moim tegorocznym celem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny brzusio.. Coraz częściej myślę o zrobieniu sobie kolczyka w pępku, nie przeszkadza CI w treningach?

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej. Mam prosbe. Pod pierwszym zdjeciem napisalas ze cieszylo sie najwieksza popularnoscia na Twoim INSTAGRAMIE. Moglabys podac link lub napisac pod jaka nazwa Cie szukac? Uwielbiam ogladac Ciebie i Twoje zdjecia :-) zalezy mi na tym insta :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bocznym paski jest link do mojego konta na isntagramie (mystafffff)

      Usuń
  26. Nie wiem czy śmieszna para, ale na pewno najaktywniejsza jaką znam:) Pozdrowienia dla Was i do zobaczenia na zajęciach:) Marta.Tu

    OdpowiedzUsuń
  27. Agata, a czy może mogłabyś umieścić gdzieś gażdżet umożliwiający wyszukiwanie treści na blogu (okienko search)? Staram się zaglądać w miarę regularnie, ale różnie z tym bywa i nie jestem pewna co już mogę znaleźć na blogu, a na co muszę jeszcze poczekać ;) A jeśli taka opcja gdzieś już jest i jestem nieogarnięta, to przepraszam za zawracanie głowy, ale napisz proszę, gdzie ją znaleźć ;)

    P.S. Też mam ten dyfuzor, fajna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  28. Powiem szczerze, że zmotywowałaś mnie do założenia bloga i powrotu do ćwiczeń :) Dziękuję bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super ten paznokieć z białymi kropkami :)
    Uwielbiam Twoje mixy! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. http://kwejk.pl/galeria/2009822/0/niedlugo-wakacje-wiec-pora-zaczac-cwiczyc.html#gallerypic nawet na kwejku już motywujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne fotki i ładne plecki na zdjęciu z podciągania.
    Ale uwierz mi, to nie jest zwykły drążek. Zastosowany chwyt jest chwytem neutralnym.
    Ale i tak jest giocior.
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak napisałam - że na zwykłym drążku jest łatwiej a na tym który jest na zdjęciu - ciężko

      Usuń
  32. http://kwejk.pl/galeria/2009822/0/niedlugo-wakacje-wiec-pora-zaczac-cwiczyc.html#gallerypic
    Tu Cię jeszcze nie widziałam :D Motywujesz nawet na kwejku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmiesznie tak siebie widzieć na innych stronach ;)

      Usuń
  33. uwielbiam posty tego typu są meega:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Po pierwsze - figura! Wow! Skąd Ty bierzesz zapał, chęć, motywację? U mnie ostatnio problem z samodyscypliną - ratunku!
    Po drugie - przesłodki Vito - sama o takim marzę:)
    Po trzecie - płaszczyk, jak i cała stylizacji SUPER ;)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję i zazdroszczę brzucha! No i też mam labradora, na początku słodka kulka a tu teraz wyrośnięty bandzior. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Straszny bandzior, ale czasem i słodziak. Rekompensuje wtedy wszystko!

      Usuń
  36. wow, jestem pod ogromnym wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ciekawy blog ! ;) Napewno będę odwiedzać częściej !

    zapraszam do siebie ;)
    http://zaduzomyslisz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Witaj.Super paznokcie i gratuluje figury
    Życzę Ci miłego weekendu :)
    u mnie moja pasja rękodzieło : poduchy, malowanie obrazów, decoupage, sianowije .....
    Zapraszam Serdecznie na swojego bloga i na zostanie tam na dłużej :)
    Próbuję w jakiś sposób się rozprzestrzenić po necie ze swoimi pracami, miło by było jakbyś pomogła. np. poprzez wstawienie mojego linku do siebie ? :)) Lub po prostu zawitanie u Mnie
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Pozdrawiam Serdecznie :)
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepraszam skąd jest ta czarna torebka? Sliczna.

    OdpowiedzUsuń
  40. Trzymają Ci się te kuleczki na paznokciach? Mi zawsze odpadają ;/

    OdpowiedzUsuń