środa, 5 lutego 2014

Fotomenu - restday

Mam trochę więcej wolnego czasu, więc i fotomenu może się pojawić. Dzisiaj nie trenowałam. Odpoczynek pełną gębą, a że 5 luty to moje imieniny, pojawiły się małe grzechy, których raczej nie żałuję. Co to by było za życie, jeśli nie mogłabym zjeść kawałka ulubionej czekolady? Rygorystyczne diety mam już dawno za sobą. Ktoś może powiedzieć, że zamiast mlecznej można zjeść gorzką, ale po co skoro milka smakuje mi najbardziej ;).


Śniadanko. Kanapki z drobiową wędliną, żółtym serem i kiełkami. Mix serka homogenizowanego (o fajnym składzie) i truskawek. Gęsty i pyszny


(Wczesny) Obiad. Czasami lubię zjeść czerwone mięso. Tym razem w wersji meksykańskiej. Nie patrzcie proszę na wielkość porcji. Staram się nie nakładać dużo za pierwszym razem, bo często kończy się to przejedzeniem. Wolę wziąć ewentualną dokładkę


Nie wiem jak nazwać ten posiłek... Następny po obiedzie ;) Krem z brokuła


i sałatka z brokuła i jajka + sos czosnkowy


Milka oreo do kawy


Na kolację będzie smoothie. Mango + pomarańcza

Głodni? ;)

46 komentarzy:

  1. mmm... smoothie :D
    btw. smoothie to moja praca :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Co to by było za życie bez ulubionej czekolady? Hm...prawdopodobnie normalne. Bardzo fajne jedzonko, kolorowe i smaczne. Ja dziś upiekłam ciasto fasolowe i polałam je czekoladą własnego wyrobu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnes koniecznie zdradź przepis!!

      Usuń
  3. Gorzkiej czekolady nie cierpię !
    Mango -uwielbiam,ale jeszcze nigdy nie dałam go do szejka,bo mi szkoda :)
    A wszelkie zupy kremy-mniam,mniam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Krem z brokuła <3 narobiłaś mi ochoty. Menu wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zawsze kolorowo i pysznie :D ten krem z brokuła wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmmm, wygląda pysznie!
    PS Wszystkiego najlepszego z okazji imienin :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorowo i pysznie :)

    Wszystkiego najlepszego z okazji imienin.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja spojrzałam na miniaturkę tego pierwszego zdjęcia to ta kanapka na początku przypominała mi sernik :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego Najlepszego z Okazji Imienin:)

    Nacieszyła oko Twoimi potrawami,a teraz powiedz mi co to za serek homo dorwałaś o dobrym składzie?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego! Zdrowia, zapału i pasji!
    No i nowego auta, którym będziesz mogła śmigać z radością! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Głodni! Staram się podpatrywać Twoje menu, więc super, że dodałaś kolejne i proszę o więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pyszne zdjęcia, jak zawsze - a od czekolady nic się nie stanie, taka słodka przyjemność co jakiś czas się należy.

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystko wyglada przepysznie ;) bardzo dobrze rozumiem ze dla tej milki oreo mozna zgrzeszyc ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Milka Oreo to najlepsza czekolada pod słońcem, dlatego doskonale Cię rozumiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Agnes ciasto marchewkowe, Magie blok czekoladowy i teraz Ty z taką ilością pyszności. Czyście się na mnie uwzięły czy co? :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego co najpiękniejsze!

    Jedzonko wygląda extra. Same fotki są bardzo ładne (fajnie wykadrowane). pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. niewiele jesz, jeżeli do tego trenujesz

    OdpowiedzUsuń
  18. Krem z brokuła może pokonać tylko krem z selera i marchewki, pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale pyszności :) Aż zgłodniałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mix truskawkowy wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też grzeszę, ale no co! Diety również mam za sobą i skoro organizm cały dzień domagał się cukru to mam odmówić. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Milka Oreo to najlepszy produkt czekoladowy jaki kiedykolwiek powstał :) to nie grzech zjeść parę kostek od czasu do czasu :P doskonale Cię rozumiem!

    Z innej beczki: Mogłabyś pokazać z dwa/trzy ćwiczenia na pośladki i uda dla osób, które mają problemy z kolanami? Chciałabym popracować nad tymi partiami ciała, a odpada większość Twoich świetnych ćwiczeń. Coraz więcej kobiet w młodym wieku ma problemy z tym wrażliwym stawem myślę, że nie tylko ja bym skorzystała.

    OdpowiedzUsuń
  23. zjadłabym wszystko ,mmmm ale cos czuje ze po kooacji byla bym glodna , jak dla mnie za malo hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koktajle naprawde są sycące :) Nie wiem w jakich Agata podała to szklankach, ale ja po wypiciu 0.5 koktajlu owocowego jestem pełna.

      Usuń
  24. Brokuł z jajkiem i sosem czosnkowym - genialne w swojej prostocie!
    A porcje ptaszkowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dodałabym jeszcze pomidora i wychodzi moja ulubiona sałatka <3

      Usuń
  25. Można prosić o składniki/wykonanie obiadu? :) Wygląda super <3 A ostatnio brak mi jakichkolwiek pomysłów+tak jak Ty nie przepadam za spędzaniem czasu w kuchni :D

    OdpowiedzUsuń
  26. kocham milkę oreo. oboże, potrafisz nie zjeść od razu całej tabliczki?

    OdpowiedzUsuń
  27. pyszności ! (;
    http://healthyhappychoice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale takiego smootie bym się napiła :D

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne zdjęcia... jedzenie jeszcze lepsze :) Wszystkiego Najlepszego ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale mi narobiłaś ochoty na koktajl truskawkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Agato czy to prawda, że cardio spala mięśnie, a co z tłuszczem? I jak mam się pozbyć tego dziadostwa (czyt. tłuszczu z dolnej części brzucha) bo już sama nie wiem co mam robić... Rano nie wygląda, źle, ale wystarczy, że zjem śniadanie i już mam ponad cm więcej. Jak patrzę na niego w lustrze nie jest tak okropnie, ale jak spojrzę z góry to płaczę. Jak żyć :))??? /K.

    OdpowiedzUsuń
  32. Te koktajle mnie kuszą! musze kupić blender :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dawno już nie jadłem kremu z brokuł, i czas chyba to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo głodni :) Zdjęcia wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Agatko, czytałam, że owoce powinniśmy jeść najlepiej do wczesnego popołudnia. Nie na kolacje. Co o tym sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam milkę z ciasteczkami oreo :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystko wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń