niedziela, 2 lutego 2014

Kolejne fitnessowe ciuszki do kolekcji. Aż chce się ćwiczyć!

Dzielę się z Wami moimi kolejnymi fitnessowymi zdobyczami. Jestem bardzo miło zaskoczona ubraniami jakie prezentuje Decathlon. To, że są porządne i wygodne wiedziałam już dawno, ale w tym sezonie dodatkowo cieszą oko. Kolorowe i z polotem ;) Oprócz tego co widać na zdjęciach, upatrzyłam sobie jeszcze kilka innych rzeczy. Muszę przyznać, że kupowanie ciuchów do ćwiczeń sprawia mi dożo więcej radości, niż tych do chodzenia na co dzień. 

1. Długie legginsy Decathlon (64,99 zł). Założyłam je na siebie i nie mogłam się nacieszyć tym, jak leżą na pupie. Dzięki mocnej gumie nie ma szans, żeby zsuwały się np. podczas przysiadów. Jest to chyba najważniejsze kryterium jakie biorę pod uwagę przy wyborze spodni, bo mam wąskie biodra i większość spodni po prostu mi się zsuwa. Minus jest taki, że owa guma uwydatni nawet niewielką oponkę... Nogawki są długie, co będzie plusem dla dziewczyn powyżej 160 cm wzrostu ;). Materiał oczywiście oddychający i odprowadzający wilgoć. Przetestowane! Polecam :)



2. Dresy Nike za 79,99 zł. Ciepłe i wygodne. Pewnie dla niektórych to śmieszne, ale dla mnie to jest wdzianko do pracy i oczywiście nie mam na myśli zajęć fitness, bo w takich spodniach nie ćwiczy mi się wygodnie. 

Bluzeczkę dostałam od mamy, która upolowała ją w lumpeksie. Często wciągam takie cienkie wdzianka na krótki rękaw w oczekiwaniu na moje zajęcia. Zanim zrobi mi się ciepło od rozgrzewki, lubię mieć coś więcej na sobie, żeby nie marznąć od klimy.  


3. Bluzę kupiłam trochę dawniej w Cropp. Spodobał mi się kolor i napis, a ceny nie pamiętam. Była tania - pewnie około 50 zł


Prezenty od szwagierki (różowy i żółty top). Jeszcze nie mogę nic o nich powiedzieć oprócz tego, że są śliczne, a niebieski (z rzeczywistości fioletowy) top to mój kolejny z Pepco. Sam fakt, że mam ich już pięć mówi sam za siebie. 


Coś co powinnam była kupić już dawno. Decathlon 29,99 zł i rożne kolory do wyboru :)


A teraz o tym gdzie nie kupować! Na pierwszym zdjęciu są legginsy z Decathlonu (te z porządną gumą), na drugim kupione jakiś czas temu w F&F w Tesco <klik> (prawda, że podobne?). Muszę przyznać, że te z F&F leżą zgrabniej i były świetne, ale ta jakość! Wielka szkoda i wiem, że to nie tylko mój egzemplarz był bublem prującym się na szewku. Szkoda, że nie mam w zwyczaju zatrzymywać paragonów...


Jeszcze raz dziurki na szewku i kolejny przykład na badziewie z Tesco. Kupiłam je mężowi, bo jego stare rękawice były już podniszczone, ale i tak lepsze niż te ze zdjęcia po jednym (!) użyciu. Katastrofa i wyrzucone 10 zł. 


Ufff, trochę tego wyszło. Mam nadzieję, że dotrwałyście do końca i życzę miłego wieczoru :)

79 komentarzy:

  1. Też mam rękawiczki z Tesco - chyba te same. Ćwiczę w nich już prawie miesiąc i nic złego się z nimi nie dzieje. Może trafiłam na lepszą partię?
    Legginsy z Decathlonu są boskie! Ciekawe, czy znajdę je jeszcze w Szczecinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może po prostu nie nadają się na 100 kg sztangę ;) W Kaliszu była cała rozmiarówka :)

      Usuń
    2. Do 100 kg na sztandze mi daleko, więc może wytrzymają do czasu, aż trafię na parę, w której się zakocham :D
      W Szczecinie oba Decathlony są jakieś wybrakowane, ja tam nigdy nic fajnego nie mogę znaleźć...

      Usuń
    3. uwielbiam ubrania z decathlonu, zwłaszcza te tanie koszulki, bardzo kolorowe, lubie je zmieniać często ;)

      Usuń
  2. czy ten top z pepco "coś" trzyma? bo widziałam go i zastanawiam się nad zakupem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest wystarczający, a nawet powiedziałabym jeden z lepszych, bo jest milutki w noszeniu

      Usuń
  3. Leginsy .świetne, bardzo ładnie wyglądają i super leżą, widać że są dobrze dobrane. Nigdy nie zagłębiałam się w temat odzieży sportowej w pepco, chyba czas to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo odzieży sportowej tam nie ma, ale te topy są rzeczywiście fajne :)

      Usuń
  4. A mi się podobają zeberkowe szorty:)
    dziś byłam u siebie w decathlonie i takowych leginsów brak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zeberkowe też z Pepco ;) Co tym decathlonem w szczecinie ;) ?

      Usuń
    2. heheh:) ja byłam w moim w Lublinie, tu mamy mało sklepów sportowych w decathlonie praktycznie zawsze wszystko jest przebranie lub same duże rozmiary. Takich leginsów nawet jednej pary nie było:( ale kupiłam 2 koszulki i szorty

      Usuń
  5. Topy z Pepco można używać jako stanik sportowy? W miarę dobrze trzymają mały biust? Śliczny jest ten żółty top i leginsy z Decathlonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je właśnie tak używam, ale ja nie mam powiedzmy "dużych wymagań" ;)

      Usuń
  6. uh takie zakupy to sama radość :) super! fajne rzeczy!
    sama na poprawę humoru zrobiłam w mijającym tyg. wjazd na strone nike'a :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbieram na samochód, wiec pozostaje mi decathlon ;) hehe

      Usuń
    2. uh uh, ja właśnie kupiłam nowe auto :)
      a na jakie zbierasz?

      Usuń
    3. Jakie kupiłaś? :D Pewnie jakieś na wypasie

      Ja sama nie wiem. Byle by było sprawne i ładne ;) Teraz jeżdżę 10-letnim golfem i trochę fiksował na mrozie ;)

      Usuń
    4. Volvo V40 i caly czas na nie czekam.
      VW dobre auto, a to Diesel, ze tak glupial? :-/ nam 6letni diesel tez odmowil wspolpracy... po 3tyg stania (wcale) nie na mrozie :(

      Usuń
  7. Świetne zdobycze, zwłaszcza te legginsy są świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja te felerne legginsy z f&f zastąpiłam całkiem fajnym modelem z cubus'a. jak na razie noszą się bardzo fajnie, ale paragon na wszelki wypadek poleży w szafie jakby i te okazały się bublem!

    p.s. gdzie dorwałaś spodnie z nike? rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Kaliszu niestety nie ma cubusa :( a widziałam, że mają świetne rzeczy

      spodnie nike też kupiłam w decathlon

      Usuń
  9. Super zakupy,na poprawę humory w sam raz:)

    Tez muszę bardziej przyjrzeć się na te kategorie bo narazie ubogo w tej kwestii:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Rękawiczki wypasione! Też musiałabym sobie takie kupić... A ten stanik różowo-czarny z Primarka świetnie leży - mam taki tylko cały różowy. Pancerny po prostu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO to super! Dzisiaj będę go nosić :)

      Usuń
  11. bardzo ładne topy :) aż się wybiorę do pepco ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. OOO! biegnę po getry i top! moje ukochane czarne getry niestety ktoś mi zwinął - cóż, siłownia uczelniana, mimo, że darmowa i nieźle wyposażona, nie jest zbyt godna zaufania. : c a na top mam chętkę od jakiegoś czasu, poza tym uwielbiam pepco, uważam, że można tam znaleźć prawdziwe perełki. :) tylko pytanie - one nie mają zapięcia z tyłu, z tego co widzę?
    życzę zadowolenia z ciuszków!
    ola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mają zapięcia, ale łatwo się je wciąga :)

      Usuń
  13. jakkolwiek to zabrzmi...
    wyglądasz apetycznie i obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod tym! ;) Outfit w dresach Nike i przykrótkiej bluzeczce - boski ;)

      Usuń
  14. Ja ćwiczę w domu, zakładam zwykłe spodenki i T-shirt, ale kiedy pójdę na siłownię to muszę sobie coś kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kiedyś ćwiczyłam w zwykłych ciuchach, ale te do fitnessu są zdecydowanie wygodniejsze ;)

      Usuń
  15. a w jakiej cenie te produkty z pepco? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W tym Pepco to maja wszystko;)
    Jednak dresy rzadza:)
    Chyba czas na zakupy, tez tak masz ze kupowanie zwyklych ciuchow nie sprawia takiej przyjemnosci jak kupowanie ciuszkow na fit;)?

    OdpowiedzUsuń
  17. Legginsy świetne !

    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Lagginsy z Decathlonu leżą idealnie ! Spodnie Nike też świetne. Po Twoim poprzednim poście zakupowym polecialam do Pepco sprawdzić te staniki, ale najmniejszy rozmiar, jaki znalazłam to S/M i był niestety za duży :( Czy one są też w rozmiarze XS ?
    Z zakupami fit ciuszkow mam podobnie, też cieszą mnie bardziej niz " normalne ". Swoje najczęściej kupuję w Kappahlu ( mają bardzo dobre jakościowo legginsy ) i H&M. Chętnie w dziale dziecięcym, bo można trafić na świetne okazje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam właśnie to s/m i jest ok. W Kaliszu nie ma ani Kappahl, ani sportowej kolekcji h&m :(

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź w sprawie Pepco, w takim razie dam sobie spokój.
      Co do H&M, może teraz i u Was sportowe pojawią się na dziecięcym ( mają aktualnie kampanię i sportowa kolekcja jest ostro promowana ) - rozmiarówka do 170 cm, więc jeszcze sporo zapasu mamy :-)

      Usuń
  19. Muszę koniecznie wybrać się na zakupy do Decathlonu! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na Tobie wszystko wygląda bosko! :) Też musze się wybrać na takie fitnessowe polowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podobają mi sie te legginsy w pierwszego zdjęcia :) Chociaż nie wiem jakby na mnie leżały, bo jestem dość niska i mam, ze tak powiem "krągłości", nie nie jestem gruba. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takich legginsach chyba nie sa się źle wyglądać ;)

      Usuń
  22. Ja też dzisiaj zaopatrzyłam się w dwie pary legginsów i koszulkę z decathlonu:) lubię ich rzeczy, bo jakościowo dobre, a ceny nie powalają:)

    Agatko, jesteś z Kalisza?

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej lubie h&m sport :) Te leginsy z pierwszego zdjęcia wyglądają świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam robić zakupy w Decathlonie jeszcze nigdy nie zawiodłam się na jakości i trwałości.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam dokładnie tak samo - kupowanie ciuchów do ćwiczeń sprawia mi o wiele większą frajdę niż kupowanie takich na co dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  26. te długie legginsy są cudne! :D co do topu z pepco, nie przyszłoby mi przez myśl, by tam kupić top do ćwiczeń, ale skoro już kilka ich masz to faktycznie mówi to samo za siebie :D koniecznie muszę sobie taki kupić :D pisze na nim, że to jakiś sportowy czy coś w tym stylu? żebym na pewno kupiła odpowiedni ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. wow ależ ty masz brzuszek piękny;-) inspiracja jak nic;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Boskie legginsy i dresy, piękny brzuch ♥

    zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. A mnie się najbardziej podobają shorty w zeberkę ;)
    I ten różowo czarny top! Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  30. Twoja pupa w każdych legginsach wygląda bosko:D ale faktycznie te wyjątkowo podkreślają jej kształt a pas fajnie podkreśla talie :) a te nike idealne na spacer w zimowe popoludnie:D tez ostatnio sie jaram fit zakupami, szkoda ze w Kaliszu nie można za bardzo poszaleć bo fajne= bardzo drogie:/ a przeceny tez jakos mało korzystne..Pzdr, Marta.Tu

    OdpowiedzUsuń
  31. Spodnie z Nike są boskie. Widziałabym z nimi jakąś stylizację na drugiego bloga :)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Uuu przygarnęłabym wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. A co z dbaniem o ciuchy sportowe? Widziałam kiedyś proszek do prania właśnie do ubrań sportowych, jednak wydaje mi się to śmieszne. Pierzesz je ze wszystkimi ciuchami w pralce, czy dbasz o nie w inny, szczególny sposób?

    OdpowiedzUsuń
  34. Super ciuszki! Aj, trzeba odłożyć trochę pieniędzy i zainwestować w nowe- zwłaszcza w rękawiczki, bo moje wyglądają już tragicznie (tak to jest jak kobiety kochają "żelazny sport" ;)). A te spodnie z F&F mi również poszły na szwie i to już po drugim treningu nóg. Ale tak cudownie leżą, że po prostu wzmocniłam szycie i nie widać ani jednej malutkiej dziurki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz świetny brzuch :) Gratuluję udanych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczne dresy i staniki! naprawdę aż chce się cwiczyć <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Agatko, czy mogłabyś zamieścić kilka ćwiczeń na łydki?

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciuchy z decathlonu rewelacja! Czaje się na kurtkę do biegania i stwierdzam po tym poście, że chyba muszę przestać się czaić a zacząć kupować :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Super ciuszki też muszę kupić jakieś "szmatki" do ćwiczeń :D

    OdpowiedzUsuń
  40. jak z jakością topów z pepco? lubię ten sklep, ale wszystkie elementy garderoby jakie tam kupiłam były owszem ładne i tanie, niestety dość kiepskiej jakości. długo już masz te topy?

    OdpowiedzUsuń
  41. A ja mam pytanie z innej beczki - jakim aparatem robisz fotki - i w czym je obrabiasz?
    Wszystkie fotki na blogu uwielbiam świetna jakość :) zresztą jak cały blog :)
    pozdrawiam
    stała czytelniczka

    OdpowiedzUsuń
  42. swietne te ciszki!

    tutaj blog z inspiracjami modowymi, przykładowymi zestawami i poradami dietetyczno-kosmetycznymi: http://patosichaos.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Rewelacyjne spodnie nike. Czegoś takiego szukam. W związku z tym mam pytanie, czy to są spodnie z aktualnej kolekcji, czy z wyprzedazy? ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Legginsy rewelka - sama takich szukam :) Dzięki za cynk;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajne te dresy Nike, takie zwykłe nie przesadzone jakimiś wzorami i napisami.

    OdpowiedzUsuń
  46. Od siebie dodam jeszcze, że poszukiwałem fajnych okularów do biegania w słoneczne dni, które nie byłyby potężnie drogie i jednocześnie nie spadały. Odpadały tanie podróbki. Znalazłem jednak lekkie okulary drewniane, które okazały się być wygodne i nie spadać.

    OdpowiedzUsuń
  47. A co sądziszo tych legginsach? Wyglądają super naszym zdaniem, ale prosimy o Twoją opinie!
    http://www.avocadostyle.pl/kategoria/legginsy-sportowe

    OdpowiedzUsuń