niedziela, 16 marca 2014

Personalizowana torba na trening - DIY

Nie wiem do końca czy mogę to nazwać do it yourself, bo sama jej nie zrobiłam, ale taki papier do prasowanek można bez problemu kupić w internecie. Ja wybrałam wersję łatwiejszą i zleciłam to komuś kto ma większe doświadczenie ;). Torbę znalazłam w Decathlonie (24,99) i tam również wykonałam nadruk (napis z obydwu stron to koszt około 30 zł).  Efekt bardzo mi się podoba i już nie mogę się doczekać, aż jutro wrzucę do niej toksyczne po treningu "odpady".


Tak wygląda torba przed rozwinięciem. Jednocześnie jest to kieszonka, która znajduje się w środku torby


Wybierasz napis, miejsce i prasujesz. Ta torba ma na metce skreślone żelazko, czyli nie nadaje się do tego typu eksperymentów. Zaryzykowałam i na szczęście nic się z nią nie stało. Niestety są materiały, które mogą się odkształcić pod wpływem temperatury


Jak Wam się podoba? :)


34 komentarze:

  1. super torba i swietny pomysl !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo przydałaby mi się taka. Musiałam poświęcić jedną z torebek na tą "treningową" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł!!
    Ja jestem wierna mojej torbie trenignowej, która jest ze mną już jakieś 3-4 lata i strasznie ciężko mi ją zmienić :))

    OdpowiedzUsuń
  4. normalnie nie przepadam za takimi torbami, ale ta bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny pomysł, mozna szybko zrobic z czegos zwykłego bardzo fajna i stylowa torbe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Droga pani Agato. Mam mały problem, na który niewątpliwie pani zaradzi. A mianowicie. Nie potrafię zrobić ani jednej "pompki". Gdy zginał ręce to od razu padam na ziemie, lub nie jestem w stanie "odbić" się do góry. Szukałam w internecie porad ale jedyne co znajduje to treningi jak osiągnąć X pompek. Nie mogę znaleźć porad dla osób które nie potrafią zrobić ani jednej.
    Wydaje mi się iż czytała u pani post na podobny temat ale nie mogę go znaleźć. Więc byłabym niezmiernie wdzięczna za link lub porady od pani w tej sprawie.
    Z niecierpliwością czekam na odpowiedź.
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez tak kiedys mialam. Po prostu mialam za slabe ramiona. Po dwu miesiacach na silowni wyrobilam sobie miesnie i potrafie wykonac kilka pompek.

      Usuń
    2. Anonimku próbuj na początek pomału się opuszczać- najwolniej jak tylko potrafisz. Nagrywaj się, czy masz poprawną postawę, ciało w jednej linii.

      Ważne jest też ustawienie rąk- gdy trzymasz łokcie bardziej na zewnątrz i nogi w lekkim rozkroku łatwiej jest zrobić pompkę niż trzymając piętę przy pięcie i kierując łokcie w stronę stóp. :)

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam taką 55 litrową o ile pamiętam i szukałam 30-stki właśnie, dobrze wiedzieć że też w Decathlonie znajdę

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny efekt i genialny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda super :) Ale ja mam swoją ukochaną z Nike i na razie jej nie zamienię na nic innego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię spersonalizowane przedmioty :) świetna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super jest!:) Ja muszę zaopatrzyć się w jakąś torbę,a taka jak Twoja to już całkiem cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda super, zdecydowanie z napisem lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wygląda z tym napisem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cały czas uważałam, że te torby z decathlonu za brzydki badziew i powiedziałam, że nie kupie jej za żadne skarby, ale ta Twoja, jest świetna :P Więc cofam co mówiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś spersonalizowałam sobie torbę przy użyciu lakieru do paznokci. :) Celowo (bo to wcale nie takie oczywiste ;P).

    OdpowiedzUsuń
  17. woooow :)) kiedyś się też takiej doczekam :P

    OdpowiedzUsuń