środa, 5 marca 2014

Pierwsze urodziny bloga!

Nawet nie wiecie jak się cieszę z tego posta. Dokładnie pamiętam jak wahałam się, czy jest sens zacząć prowadzić bloga. Myślałam sobie, że chyba przegapiłam czas na tą "zabawę", bo przecież to wiek nastoletni sprzyja największej kreatywności. Teraz już mam bliżej do trzydziestki niż dwudziestki, ale z czystym sumieniem przyznaję, że nie żałuję tej decyzji. Dużo się zmieniło od 1 marca 2013. Nauczyłam się, że można zbudować coś fajnego od zera, a wystarczy do tego pasja i wytrwałość. Nie trzeba być pięknym, wysokim lub bogatym, żeby zaciekawić innych swoimi zainteresowaniami. 

Ostatnie 12 miesięcy w liczbach
Mam na następny rok kilka postanowień związanych z blogiem. Przede wszystkim chcę lepiej organizować swój czas, żeby wpisy pojawiały się częściej i oczywiście postanawiam poprawę w odpisywaniu na komentarze i maile. Wiem, że mam z tym niemałe zaległości, ale postaram się czym prędzej to nadrobić i nie powtarzać tego błędu w przyszłości :)


Dziękuję Wam bardzo, że zaglądacie i mam nadzieję, że fitness all day nigdy Was nie znudzi :)
Ściskam!

66 komentarzy:

  1. Gratuluję :) życzę dalszych sukcesów! Pięknie wyglądasz na tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji pierwszych urodzin :) życzę samych sukcesów!!

    OdpowiedzUsuń
  3. znalazłam tego bloga zupełnym przypadkiem, wiadomo jak to w sesji, nie chce się uczyć to się siedzi przed komputerem. pojawił się jeden wpis, drugi i coraz bardziej zaczęło mnie wciągać. do tego stopnia że wróciłam do archiwalnych wpisów i przeczytałam WSZYSTKIE od pierwszego posta :) gratuluje, naprawdę świetnie piszesz, zawsze jest u Ciebie kolorowo i przyjemnie :) marzę żeby mieć tak pozytywne podejście do świata - nie ma u Ciebie miejsca na smutki!

    buziaki i życzę dalszych sukcesów :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje i również dołączam się do życzeń. :) Dużo endorfin na co dzień i rzeszę wiernych czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulację i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby tak dalej! Strasznie lubię tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Oby tak dalej. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja mam nadzieję, że nie przestaniesz nigdy nas motywować i dzielić się wiedzą. Wszystkiego najlepszego! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na rok, to super wyniki. Mam nadzieję, że ja za rok też będę podobnie szczęśliwa. A Tobie życzę samych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  10. To i ja do gratulacji się dołączę!!!U Ciebie jest energia motywacji i zaciekawienie...podczytuje od dawna i korzystam!!!!Tak trzymaj i chcę więcej!!!!:)Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem Ci naprawdę wdzięczna, że zdecydowałaś się założyć bloga! Dzięki Tobie poznałam tę przyjemniejszą stronę fitnessu. Może, nie komentuję zbyt często, ale przeczytałam Twój każdy wpis na blogu i naprawdę się w niego wkręciłam :)
    Rób to co robisz! Oby tak dalej! Sto latek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje i dalszej pomyslnosci i mnostwa pomyslow na nowe posty:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku to już tyle czasu minęło? Nie do wiary! Gratuluję i życzę dalszych sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i życzę wielu sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje ! :) Cieszę się, że jestem w gronie obserwatorów <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Obyś nadal z Nami była i inspirowała jak do tej pory:)

    Wszystkiego Dobrego :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje ;) Jesteś świetna w tym co robisz. Wszystkiego dobrego! ;*


    Zapraszam ;) blog-amandy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje! Jak dla mnie blog numer 1. w tej kategorii, uwielbiam Twoją energię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. "Myślałam sobie, że chyba przegapiłam czas na tą "zabawę", bo przecież to wiek nastoletni sprzyja największej kreatywności"

    Dobrze, że już tak nie myślisz i jeśli czyta to osoba, która myśli tak samo to niech wie, że można zacząć robić co się tylko chce w każdym wieku i być tak świetną jak Agata!!
    Kolejnych latek :*

    OdpowiedzUsuń
  20. No gratulacje i oczywiście wszystkiego co najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Urocza babeczka. Grratuluję roczku! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obyś gościła tutaj jak najdłużej :) :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ogromnie GRATULUJĘ!!! To jeden z moich ulubionych blogów. Nawet nie próbuj rezygnować ... bo będę się czuła porzucona :) No i jestem Twoją imienniczką :) a w zasadzie Ty moją, bo ja latek mam trochę więcej :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje! Bardzo lubię Twojego bloga i zaglądam tu regularnie. Trzymaj tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  25. To my dziękujemy ze jesteś ! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Z ręką na sercu - mój ulubiony blog :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje !!! Życzę Ci wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulację i życzę dalszych sukcesów!!

    OdpowiedzUsuń
  29. super ! Powodzenia :):*** i zapału :D
    http://52krokidoszczescia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Czekam na nowe posty:) Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję, jesteś ogromną motywacją dla większości blogerek. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. super:) wszystkiego naj na 1 urodziny i życzę Tobie (i sobie przy okazji :)) wielu ciekawych postów :)

    OdpowiedzUsuń
  33. gratulacje i wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję:) Pamiętam jak na studiach zaczynałyśmy swoją przygodę z fitnessem. Początki są zawsze trudno, ale widać, że wytrawością, pasją oraz własną pracą można wiele zbudować :) Życzę pomyślności, mnóstwa pomysłów, pozytywnej energii oraz kreatywności na następne lata :) Gosia Ł.

    OdpowiedzUsuń
  35. gratuluje! i trzymam kciuki za dalsze blogowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję :) Dopiero niedawno odkryłam twojego bloga, ale zdecydowanie wskoczył na listę moich ulubionych. Powodzenia w dalszym blogowaniu! Czekam na kolejne posty.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja osobiście chcę Ci podziękować ze tego bloga, za motywację jaką mi dajesz :-) Ty piszesz, że zastanawiałaś się czy nie za późno wzięłaś się za blogowanie, bo dobiegasz do 30-tki :-o To co ja mam powiedzieć ;-) Ale jeśli lubi się to robić, jest to również pasją, to metryka nic nie znaczy :-) Zresztą, kto powiedział, że nastolatkowie są bardziej kreatywni? :-o Ty jesteś mega kreatywna, do tego śliczna, zgrabna - och i ach! Jeden z moich ulubionych blogów, które regularnie odwiedzam, od początku "podróży w blogosferze" to właśnie Twój. Trzymaj tak dalej! I już się ciesze na większą ilość postów :-) No i gratuluje roczku :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak urodziny to sto lat sto lat;-) I oczywiście dołączam się do gratulacji.

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratulacje, super,super,super - zaglądam tu cały czas. Jesteś świetnym motywatorem, dzięki za wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  40. gratuluję Ci serdecznie! i chciałam Ci napisać, że nic dziwnego, że Twój blog osiąga taki sukces - posty są merytoryczne, pisane w ciekawy sposób, często zobrazowane przez zdjęcia i gify, no i sama Twoja osoba i Twoje efekty mówią za siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję kochana! Uwielbiam Twojego bloga, zmotywowałaś mnie do walki o samą siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję i życzę wielu sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję osiągnieć :)

    http://too-young-and-too-old.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratulacje :D Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  45. gratulacje!:D bloga znalazłam przez przypadek i zakochałam się !:D

    OdpowiedzUsuń
  46. gratuluję i życzę jeszcze mnóstwa lat w blogosferze! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. uwielbiam Pani bloga!! od kiedy na niego trafiłam wchodzę codziennie i czekam z niecierpliwością na nowe posty :) pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Dołączam się do gratulacji ;) kawał świetnej roboty, oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratuluje i życzę wielu inspiracji do tworzenia wpisów.

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluję, oby tak dalej ;)!

    http://healthyhappychoice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Zostawiam Ci wiadomość na poczcie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam Twój blog od początku :) Wpisy są mądre i profesjonalne, dzięki czemu można dużo się nauczyć. Gratuluje udanego roku, oby kolejne były równie inspirujące!
    P.S. I co ja mam powiedzieć? W tym roku kończę 30-tkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluję tak udanego roku! Jesteś inspiracją dla nasz wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratulacje :) Nie znudzi się, nie ma mowy, jest kapitalny a z każdym postem lepszy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  55. na urodzinach nigdy nie może zabraknąć zdjęć dlatego mój syn miał fotobudkę http://photeo.pl

    OdpowiedzUsuń