piątek, 21 marca 2014

Ratunek dla włosów po treningu i nie tylko

Już od jakiegoś czasu używam suchych szamponów, więc w końcu mogę się wypowiedzieć. Czasem się zastanawiam czemu noszę długie włosy, bo właściwie tylko od święta je rozpuszczam. Tak czy inaczej czeszę tą długą kitę lub poplątanego koczka i dobrze mi z tym. Mycie takiej czupryny to nie jest pięć minut. W sumie mycie to chwila - gorzej z suszeniem. W związku z negatywnym działaniem suszarki staram się ograniczać tą czynność do rozsądnego minimum. 

Suche szampony są dla mnie zbawieniem. Co prawda włosy nie są po nich takie jak po umyciu (bardziej matowe) ale i tak fryzura napiera lekkości. W połączeniu z lakierem i lekkim tapirowaniem robią różnicę. Ten miks stosuję rzadko - wolę umyć głowę ;).


Do tej pory używałam dwóch produktów. Po prawej z Rossmanna, po który sięgałam znacznie częściej. Bardzo dobrze mi służył i myślę, że kupię kolejny. Po prawej Schauma - niestety włosy są po nim zbyt matowe (foto niżej) i ma duszący zapach. Rzadko mi to przeszkadza, ale w tym przypadku, aż gryzie w gardło...


Myślę, że na zdjęciu widać różnicę. Niestety moje włosy bardzo nie lubią zimy, a może inaczej... Ja nie lubię ich zimowego koloru. To jest kolejny powód, dla którego sięgam po te szampony. Sprawiają, że włosy u nasady są jaśniejsze - jak po umyciu. Ciekawa jestem jak to wygląda u brunetek...

Dziewczyny! Prośba do tych, które miały z tymi szamponami do czynienia. Polećcie mi jakieś dobre produkty :)

57 komentarzy:

  1. Koniecznie spróbuj tego Timotei, nie jest najtańszy, ale świeżo pachnie i nie bieli włosów, do tego nie są matowe i tępe. Ja naprawdę polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się nad nim :> Dzięki :)

      Usuń
    2. Timotei zdecydowanie NIE. Użyj Batiste :)

      Usuń
  2. Ja jako suchego szamponu używam pudru dla dzieci z Babydream i bardzo gorąco go polecam! :)
    Z tym, że mi zdarza się go użyć maksymalnie raz na miesiąc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również używam pudru dla dzieci,ale jako posiadaczka czarnych włosów niekiedy za bardzo się to odznacza:D Dlatego też trzeba dobrze go wyczesać:)

      Usuń
    2. Ha, też tak robię czasem. Kupiłam mały Batiste na spróbowanie i nie rozumiem szału. Puder działa równie dobrze.

      Usuń
  3. Odkąd zaczęłam przygodę z suchymi szamponami stosuję ten z Syossa :) polecam :) próbowałam jeszcze z garniera, ale włosy po nim są praktycznie białe...nawet po użyciu suszarki :/ a mam włosy w kolorze bardzo jasnego blondu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ma drażniący zapach, który utrzymuje się na włosach.

      Usuń
  4. batiste <3 polecam zapach tropicalny i wiśniowy. innych nie próbowałam i nie chce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też polecam Batiste, a nie polecam Toni and Guy :)

      Usuń
  5. Mi do tej pory najbardziej służyły szampony z Batiste. Mają przyjemne zapachy, są wydajne i co najważniejsze dobrze odświeżają włosy. Obecnie mam ten szampon z Rossmana i niestety włosy są po nim bardzo szorstkie przez co trudno je ułożyć i strasznie bieli włosy ( jestem brunetką i nawet przy długotrwałym wyczesywaniu nie jestem w stanie pozbyć się talku ). Wadą Batiste jest tylko dostępność ( Hebe i internet ).

    OdpowiedzUsuń
  6. Batiste, najchętniej wiśniowy, dla mnie niezastąpiony :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja najlepiej lubię syossa - bieli, ale jestem blondynką, więc nie przeszkadza mi to :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Batiste najlepsze :D
    warto czekać na promocje w Hebe (chyba tylko tam są stacjonarnie dostępne)

    OdpowiedzUsuń
  9. batiste !! najlepszy :) i do tego są różne pojemności

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepsze, według mnie, suche szampony ma batiste. Podoba mi sie ta mała wersja ich produktu, bo mogę ją brać ze sobą i użyć w razie nagłej potrzeby. Działają jak trzeba, świetnie odświeżają. A oprócz tego mają przepiękne zapachy! Od słodkich wiśniowych po bardzo kobiece z serii Wild, na prawdę polecam :) No i mają urocze opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  11. też używam tego z Isany i sobie cenię :) a teraz również Dove wypuściła na rynek suche szampony, testowała któraś? :) kosztował w rossmanie około 16zł jak się nie mylę, więc wolałam wziąć sprawdzony i tańszy, ale jestem ciekawa jakie ma działanie - znając Dove na pewno ma ładny zapach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. podobno super są Batiste :)

    sama nie używam, skróciłam włosy o 7cm to nie mam po co, a myję i tak codziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepsze suche szampony to Batiste:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja najbardziej lubię Batiste i Frotte od Swiss-o-par, ten 2 pobiela ale też mocno działa tzn. odświeża i bardzo dobrze odbija włosy od skóry głowy. Aktualnie mam Dove i pobiela mało ale pozostawia włosy mocno szorstkie i nachalnie, bardzo słodko pachnie. Na moich ciemnych włosach suche szampony czasem dawały taki efekt że pytano mnie czy rozjaśniałam włosy ;) Od niedawna jednak używam szczotki z dzika i ona elegancko wyczesuje ten osad.

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy nie próbowałam tych suchych szamponów :) ale może w końcu czas jakiś wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam dużo dobrego o suchych szamponach batiste - są dostępne w hebe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo je lubię mam ciemne włosy i faktycznie trzeba je dobrze wyczesać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Stosuje w celu odświeżenia włosów. Nie zawsze mam czas by umyć włosy a taki szampon szybko doprowadza je do ładu :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja niedawno kupilam batiste ale jeszcze nie uzywalam :) masz malutki blad w tekscie przy okreslaniu polozenia szamponów :) oba znajduja sie po prawo :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Używałam już prezentowanych przez Ciebie szamponów plus testowałam jeszcze z syossa i beauty formulas (ten dostępny jest w naturze), po czym skusiłam się i zamówiłam Batiste, są bezkonkurencyjne, uwierz mi. Polecam z czystym sumieniem, cenowo wcale nie są droższe ale jakościowo przebijają wszystkie inne. ( Kupuje zawsze na ekobieca.pl - zaznaczam że nie jestem powiązana z tym sklepem, po prostu sama się tam zaopatruje, mają naprawdę spory wybór)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanie Batiste najlepsze. Dostępne w drogerii Hebe :). Mają dużą gamę zapachową, są też specjalne dla brunetek. Polecam taki z printem w panterkę, bardzo ładnie pachnie. No i są dużo bardziej wydajne niż np. ten z Isany, nie matowią mocno włosów, same plusy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. U brunetek nie wygląda to dobrze ;)) Przetestowałam już wiele suchych szamponów. Od takich za 15 zeta do takich za stówę ... po wszystkich wyglądam jak dostojna, siwowłosa starsza pani ... :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja używam szamponu z firmy Batiste dla brunetek i ze szczerego serca mogę Ci go polecić :) oczywiście jest również opcja dla włosów blond, oraz wiele gam zapachowych i kilka typowo upiększających włosy - wzmacniający i chyba unoszący u nasady. Jedyna wada, bynajmniej dla mnie to to, że wersja dla brunetek jest barwiona i czasem ma się ciemny pył na uszach i przy linii włosów (kiedyś nieświadomie wyszłam tak na miasto :D). Szampon kupisz na Allegro i w sieciach HeBe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam z isana, po pierwszym razie byłam zaskoczona efektem, włosy były bardziej puszyste niż przy tradycyjnym myciu. Niestety skończył się po czwartym razie- jak dla mnie nie wydajny. Widze że dziewczyny polecają betiste, pewnie się skusze. Pozdrawiam :)

      Usuń
  24. Nie będzie odkryciem, ale wg mnie tez najlepsze są z batiste. Zwłaszcza tropikalny i wiśniowy, pięknie włoski pachną:D Co do Twoich to kolor jest obłędny, jesteś wielką szczęściarą, że to naturalne blondy:D Marta.Tu

    OdpowiedzUsuń
  25. cudne : ) ogolnie blog mega, o cwiczeniach, powchodzilam tez w te c oreklamowalas kilka posotw nizej : )

    sali-pno.blogspot.com
    Klikniesz w Sheinside? Polubisz mnie na Facebook'u? :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. "naBiera" lekkości, literówkę masz ;) "napiera"

    OdpowiedzUsuń
  27. Zastanawiam się właśnie nad kupnem suchego szamponu, bo nie lubię myć włosów codziennie (później szybko się przetłuszczają), ciągle jednak szukam tego odpowiedniego :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Rzadko sięgam po ten produkt, ostatnio bardzo mi się nie podoba efekt na moich włosach po użyciu suchego szamponu.

    OdpowiedzUsuń
  29. pijesz jakieś szejki proteinowe? polecasz by używać, czy efekty będa bez nich?:)

    OdpowiedzUsuń
  30. O wiele lepszy suchy szampon niż ten z Rossmanna jest z Batiste- stosowałam oba i mam porównanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. slyszalam rozne opinie na temat suchego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja nie mam dobrych doświadczeń z suchymi szamponami...

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie będę oryginalna. Też polecam Batiste. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pierwsze o czym pomyślałam po przeczytaniu posta to Batiste. Widzę, że dużo dziewczyn już go poleciło, więc jeszcze jeden głos na + ;). Używałam już kilku wersji i z każdej jestem zadowolona do tego stopnia, że nie mam ochoty na wypróbowanie tych szamponów innych firm, a to się u mnie rzadko zdarza, bo lubię nowości ;).

    OdpowiedzUsuń
  35. Tylko Baptiste! Inne się chowają :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak dla mnie Batiste są najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam czy byłaby możliwość skontaktowania sie z Tobą np @ ?:) mam kilka pytań,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Faktycznie, suchy szampon może uratować sytuację. Miałam ten Shaumy, zdecydowanie nie polecam. Teraz testuję Timotei i zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja zawsze kupuje Batiste :) Nie wiem czy próbowałaś, jeśli nie to szczerze polecam :) Jest nawet specjalna wersja dla blondynek :))

    OdpowiedzUsuń
  40. Napiszesz cos wiecej o AWF? Ciekawi mnie jakie sa tam przedmioty. Co trzeba zdac na maturze?

    OdpowiedzUsuń
  41. mam dlugie wlosy i problem z nimi przed i po treningu;(

    blog z inspiracjami modowymi, gotowymi zestawami(np na wiosenne przesilenie, jak dobierac kapelusz do kształtu twarzy)poradami dietetyczno-kosmetycznymi(np przepis na faszerowana cukinie) http://patosichaos.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. A ja mam suchy szampon Radical i też sobie bardzo chwale :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Używam tylko i wyłącznie w ekstremalnych sytuacjach, działanie kosmetyku oceniam jako dobry ;)


    http://healthyhappychoice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Opowiedz cos wiecej o tym zawodzie :))

    OdpowiedzUsuń
  45. hej :) tyle się zbierałam i zastanawiałam, aż w końcu założyłam własnego bloga. nie chcę tu żebrać, ale proszę o odwiedziny i wspierające komentarze :D fitfancy.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Zapraszam do mnie po inspiracje na dania : http://twojastrefazdrowia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Czy masz plan jak przeżyć najbliższe tysiąc lat?

    OdpowiedzUsuń